Paskelbta
7 metai prieš-
Kadangi šiomis dienomis elektroninė prekyba sulaukia labai didelio pirkėjų dėmesio, kiekvieną mėnesį atsiranda vis daugiau elektroninių parduotuvių, kuriose yra siūloma pati įvairiausia produkcija. Ir nors šiandien internete galime rasti bene kiekvieną mus dominančią prekę, vis daugiau pirkėjų ima rinktis drabužiais prekiaujančias elektronines parduotuves. Tokia besikeičianti vartotojų elgsena rodo, kad pirkėjai tampa atviresni naujovėms ir dažniau ieškantys šiuolaikinių ir patogių sprendimų, padedančių jiems sutaupyti ne tik daugiau laiko, tačiau ir papildomų lėšų. Todėl jei jūs šią akimirką svarstėte apie galimybę pradėti elektroninės prekybos verslą, nepamirškite kelių naudingų patarimų.
Įsivaizduokime, kad jūs prekiausite drabužiais. Tokiu atveju yra labai svarbu, kad jūs pasirinktumėte ilgametę patirtį turinčius drabužių teikėjus. Pavyzdžiui, jei jums yra reikalingi Geox drabužiai, tuomet pasinaudokite internetu ir peržiūrėkite šių gamintojų produkciją siūlančius tiekėjus. Puikiai suprantama, kad jei jūs norite būti konkurencingi ir gebėti savo klientams pasiūlyti labai palankias drabužių kainas, juos turėtumėte pirkti urmu. Trumpiau tariant, tokiu atveju jums būtų pasiūlyta didmeninė kaina. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad visuomet turėtumėte labai didelį dėmesį skirti savo siūlomos produkcijos asortimentui. Kuo jis bus didesnis ir įvairesnis, tuo jums bus lengviau pritraukti daugiau naujų klientų, kurie neilgai trukus gali tapti lojaliais, kartu apie jūsų verslą teigiamą žodį skleidžiantys iš lūpų į lūpas.
Be to, labai svarbu, kad jūsų elektroninė parduotuvė, kurioje savo klientams siūlysite drabužius, turėtų atitikti visas šiuolaikines tendencijas ir naujausius standartus. Tai reiškia, kad jūs turite pasirūpinti labai efektyviai ir produktyviai veikiančia prekybos platforma, kuri pirkėjams nesukeltų jokių papildomų nepatogumų ar rūpesčių. Tuo tarpu, kai išspręsite pastaruosius klausimus, taip pat didelį dėmesį turėtumėte skirti ir savo elektroninės parduotuvės reklamai. Be jos šiomis dienomis jūs tiesiog negalite pasiekti užsibrėžtų tikslų, kadangi rinkoje vyrauja labai didelė konkurencija, kuri diktuoja atitinkamas taisykles. Todėl jei jūs norite pasiekti didesnį klientų skaičių ir sistemingai didinti savo verslo pajamingumą, jokiu būdu jūs neturėtumėte pamiršti šiuolaikiniu efektyvių marketingo priemonių.
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...