Paskelbta
7 metai prieš-
Kadangi šiomis dienomis elektroninė prekyba sulaukia labai didelio pirkėjų dėmesio, kiekvieną mėnesį atsiranda vis daugiau elektroninių parduotuvių, kuriose yra siūloma pati įvairiausia produkcija. Ir nors šiandien internete galime rasti bene kiekvieną mus dominančią prekę, vis daugiau pirkėjų ima rinktis drabužiais prekiaujančias elektronines parduotuves. Tokia besikeičianti vartotojų elgsena rodo, kad pirkėjai tampa atviresni naujovėms ir dažniau ieškantys šiuolaikinių ir patogių sprendimų, padedančių jiems sutaupyti ne tik daugiau laiko, tačiau ir papildomų lėšų. Todėl jei jūs šią akimirką svarstėte apie galimybę pradėti elektroninės prekybos verslą, nepamirškite kelių naudingų patarimų.
Įsivaizduokime, kad jūs prekiausite drabužiais. Tokiu atveju yra labai svarbu, kad jūs pasirinktumėte ilgametę patirtį turinčius drabužių teikėjus. Pavyzdžiui, jei jums yra reikalingi Geox drabužiai, tuomet pasinaudokite internetu ir peržiūrėkite šių gamintojų produkciją siūlančius tiekėjus. Puikiai suprantama, kad jei jūs norite būti konkurencingi ir gebėti savo klientams pasiūlyti labai palankias drabužių kainas, juos turėtumėte pirkti urmu. Trumpiau tariant, tokiu atveju jums būtų pasiūlyta didmeninė kaina. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad visuomet turėtumėte labai didelį dėmesį skirti savo siūlomos produkcijos asortimentui. Kuo jis bus didesnis ir įvairesnis, tuo jums bus lengviau pritraukti daugiau naujų klientų, kurie neilgai trukus gali tapti lojaliais, kartu apie jūsų verslą teigiamą žodį skleidžiantys iš lūpų į lūpas.
Be to, labai svarbu, kad jūsų elektroninė parduotuvė, kurioje savo klientams siūlysite drabužius, turėtų atitikti visas šiuolaikines tendencijas ir naujausius standartus. Tai reiškia, kad jūs turite pasirūpinti labai efektyviai ir produktyviai veikiančia prekybos platforma, kuri pirkėjams nesukeltų jokių papildomų nepatogumų ar rūpesčių. Tuo tarpu, kai išspręsite pastaruosius klausimus, taip pat didelį dėmesį turėtumėte skirti ir savo elektroninės parduotuvės reklamai. Be jos šiomis dienomis jūs tiesiog negalite pasiekti užsibrėžtų tikslų, kadangi rinkoje vyrauja labai didelė konkurencija, kuri diktuoja atitinkamas taisykles. Todėl jei jūs norite pasiekti didesnį klientų skaičių ir sistemingai didinti savo verslo pajamingumą, jokiu būdu jūs neturėtumėte pamiršti šiuolaikiniu efektyvių marketingo priemonių.
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...