Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
„Regitra“ pristato naują paslaugą – asmeninių duomenų teikimą telefonu patvirtinus savo tapatybę Smart-ID arba mobiliuoju parašu. Iki šiol dėl asmeninių duomenų saugumo, klientų informacijos centras telefonu galėdavo teikti tik bendrojo pobūdžio informaciją, tačiau dabar konsultacijos bus efektyvesnės. Pasak klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus vadovės Kristinos Vasylevaitės, tokia paslauga leis greičiau ir paprasčiau pasitikrinti asmeninę informaciją, o kartu ir pagerinti klientų patirtį. Efektyvus mokymasis vairuoti
„Šiandien žmonės vis labiau vertina savo laiką ir patogumą, tad „Regitra“ taip pat stengiasi atliepti šį poreikį – supaprastinti informacijos pateikimą. Džiaugiuosi, kad jau galime telefonu suteikti klientams ne tik bendrąją, bet ir asmeninę informaciją. Nuo šiol vienu skambučiu bus galima sužinoti, kada baigia galioti jūsų vairuotojo pažymėjimas arba kodėl atmesta transporto priemonės nuosavybės deklaracija,“ – sako K. Vasylevaitė.
Patvirtinusiems savo tapatybę klientams skambučio metu bus suteikiami duomenys iš įvairių valstybės registrų ir informacinių sistemų apie vairuotojo pažymėjimus, transporto priemonių registraciją, transporto priemonių deklaravimą ir perleidimą, numerio ženklų užsakymą, pažymų užsakymą ir elektroninių paslaugų užsakymą. Vis dar pasitaiko atvejų, kuomet per teorijos egzaminą bandoma sukčiauti
Įdiegus autentifikavimo galimybę telefonu, darbuotojai gali matyti konkrečią kliento situaciją, užsakymų istoriją ar jau atliktus veiksmus. Tai ne tik padeda greičiau spręsti iškilusius klientų klausimus, bet ir kuria pasitikėjimu grįstą ryšį tarp kliento ir įmonės. Be to mažėja klaidų tikimybė, nes konsultantas gali remtis konkrečia informacija, o ne bendrine informacija ir numanomais spėjimais. Šimtus darbuotojų N. Akmenėje samdančios VMG grupės eksperimentas: laisvų vietų neliko per kelias valandas
„Tikime, kad ši naujovė pasitarnaus dvejopai, kadangi tai leis ne tik pagerinti klientų patirtis, tačiau ir prisidės prie komandos darbo efektyvumo. Kai konsultantas turi prieigą prie patvirtintos kliento tapatybės ir gali matyti konkrečius duomenis, jis gali gerokai greičiau ir efektyviau reaguoti į gautas užklausas. O tai tiesiogiai susiję su trumpesniu laukimo laiku ir greitesniu problemų sprendimu”, – pasakoja, Irena Zdanavičė, „Regitros“ konsultacijų ir paslaugų centro vadovė.
Vidutiniškai per mėnesį „Regitros“ Klientų aptarnavimo linijos numeriu yra priimami net 35 tūkst. skambučių. Vidutinis konsultacijos laikas – 2 min. 30 sek.
Klientai, kurie nesinaudoja Smart ID ar Mobile ID, galės ir toliau gauti bendro pobūdžio konsultacijas. Vaiko pinigų investavimas
Šiuo patobulinimu kol kas galės pasinaudoti tik fiziniai asmenys.
Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Klaipėdos regiono lyderystei elektromobilių srityje – milžiniškas šuolis: „Enefit Volt“ įkrovimo tinklas uostamiestyje šiemet padvigubės
Brangstantys degalai ir auganti elektromobilių pasiūla – kaip tai keičia lietuvių vairavimo įpročius?
Vedate SMART-ID kodą? Įsitikinkite, kad nepatvirtinate sukčių operacijos
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
Nuo Naujųjų tūkstančiai vairuotojų prarado teisę vairuoti: ar jums gresia bauda ir kaip ją atgauti?
Įsigaliojo SIM kortelių registravimo reikalavimas: ką tai reiškia Jums ir kaip išvengti netikėtų problemų?
„Smart-ID“ ir „Mobile-ID“ valstybės pripažintos aukščiausią saugumo lygį atitinkančiomis priemonėmis
Lyderiaujanti transporto ir logistikos įmonė Europoje „Girteka“ pasirašė sutartį su didžiausiu vilkikų gamintoju regione „Volvo Trucks“ dėl 2 000 naujų...
Kasmetiniame „Verslo žinių“ organizuojamame Baltijos šalių nekilnojamojo turto (NT) investicijų forume apdovanoti geriausių NT projektų konkurso nugalėtojai. Būsto kategorijoje komisija...
Lyderiaujanti mėsos perdirbimo įmonių grupė Baltijos šalyse „BIOVELA Group“ 2024 m. užbaigė rekordiniais rezultatais: konsoliduota apyvarta pasiekė 282 mln. eurų...
Ką daryti, kai net ir konkurencingo atlyginimo nebeužtenka? Kai gerų darbuotojų reikia ieškoti ne tik už šimtų, bet ir tūkstančių...
Į žmogaus sveikatą, gerovę ir produktyvumą orientuotas pastatų vertinimo standartas WELL buvo pristatytas 2014 m. Šiuo metu pasaulyje šį sertifikatą...
Lietuvos gyventojai dažniausiai skolinasi siekdami pagerinti gyvenimo kokybę, rodo „GF banko“ užsakymu atliktas tyrimas. Vartojimo paskolos imamos ne tik būsto...
Atostogų sezonas – vienas aktyviausių laikotarpių ne tik keliautojams, bet ir sukčiams, ieškantiems galimybių pasipelnyti iš žmonių neatidumo. „Artea“ banko...
Būsto įsirengimas – tai ne tik vienas svarbiausių, bet ir sudėtingiausių etapų naujakurių gyvenime. Pradinė mintis dažnai skamba optimistiškai: įsirengsime...
Artėjant vasaros sezonui, prasideda intensyvūs lauko ir sodo darbai. Šiuo metu dalis gyventojų susiduria su poreikiu transportuoti degalus vejapjovėms, trimeriams...
Autorius: Arnoldas Lukošius Mitas, kad vyresni žmonės renkasi tik mygtukinius telefonus ar vengia naujovių. Tačiau tikrai dažna situacija, kai pagyvenę...