Paskelbta
10 mėnesių prieš-
„Regitra“ pristato naują paslaugą – asmeninių duomenų teikimą telefonu patvirtinus savo tapatybę Smart-ID arba mobiliuoju parašu. Iki šiol dėl asmeninių duomenų saugumo, klientų informacijos centras telefonu galėdavo teikti tik bendrojo pobūdžio informaciją, tačiau dabar konsultacijos bus efektyvesnės. Pasak klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus vadovės Kristinos Vasylevaitės, tokia paslauga leis greičiau ir paprasčiau pasitikrinti asmeninę informaciją, o kartu ir pagerinti klientų patirtį. Efektyvus mokymasis vairuoti
„Šiandien žmonės vis labiau vertina savo laiką ir patogumą, tad „Regitra“ taip pat stengiasi atliepti šį poreikį – supaprastinti informacijos pateikimą. Džiaugiuosi, kad jau galime telefonu suteikti klientams ne tik bendrąją, bet ir asmeninę informaciją. Nuo šiol vienu skambučiu bus galima sužinoti, kada baigia galioti jūsų vairuotojo pažymėjimas arba kodėl atmesta transporto priemonės nuosavybės deklaracija,“ – sako K. Vasylevaitė.
Patvirtinusiems savo tapatybę klientams skambučio metu bus suteikiami duomenys iš įvairių valstybės registrų ir informacinių sistemų apie vairuotojo pažymėjimus, transporto priemonių registraciją, transporto priemonių deklaravimą ir perleidimą, numerio ženklų užsakymą, pažymų užsakymą ir elektroninių paslaugų užsakymą. Vis dar pasitaiko atvejų, kuomet per teorijos egzaminą bandoma sukčiauti
Įdiegus autentifikavimo galimybę telefonu, darbuotojai gali matyti konkrečią kliento situaciją, užsakymų istoriją ar jau atliktus veiksmus. Tai ne tik padeda greičiau spręsti iškilusius klientų klausimus, bet ir kuria pasitikėjimu grįstą ryšį tarp kliento ir įmonės. Be to mažėja klaidų tikimybė, nes konsultantas gali remtis konkrečia informacija, o ne bendrine informacija ir numanomais spėjimais. Šimtus darbuotojų N. Akmenėje samdančios VMG grupės eksperimentas: laisvų vietų neliko per kelias valandas
„Tikime, kad ši naujovė pasitarnaus dvejopai, kadangi tai leis ne tik pagerinti klientų patirtis, tačiau ir prisidės prie komandos darbo efektyvumo. Kai konsultantas turi prieigą prie patvirtintos kliento tapatybės ir gali matyti konkrečius duomenis, jis gali gerokai greičiau ir efektyviau reaguoti į gautas užklausas. O tai tiesiogiai susiję su trumpesniu laukimo laiku ir greitesniu problemų sprendimu”, – pasakoja, Irena Zdanavičė, „Regitros“ konsultacijų ir paslaugų centro vadovė.
Vidutiniškai per mėnesį „Regitros“ Klientų aptarnavimo linijos numeriu yra priimami net 35 tūkst. skambučių. Vidutinis konsultacijos laikas – 2 min. 30 sek.
Klientai, kurie nesinaudoja Smart ID ar Mobile ID, galės ir toliau gauti bendro pobūdžio konsultacijas. Vaiko pinigų investavimas
Šiuo patobulinimu kol kas galės pasinaudoti tik fiziniai asmenys.
Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Klaipėdos regiono lyderystei elektromobilių srityje – milžiniškas šuolis: „Enefit Volt“ įkrovimo tinklas uostamiestyje šiemet padvigubės
Brangstantys degalai ir auganti elektromobilių pasiūla – kaip tai keičia lietuvių vairavimo įpročius?
Vedate SMART-ID kodą? Įsitikinkite, kad nepatvirtinate sukčių operacijos
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
Nuo Naujųjų tūkstančiai vairuotojų prarado teisę vairuoti: ar jums gresia bauda ir kaip ją atgauti?
Įsigaliojo SIM kortelių registravimo reikalavimas: ką tai reiškia Jums ir kaip išvengti netikėtų problemų?
„Smart-ID“ ir „Mobile-ID“ valstybės pripažintos aukščiausią saugumo lygį atitinkančiomis priemonėmis

„Breaking Bad“ – serialas apie mokytoją Walterį White’ą, kuris tapo narkotikų magnatu. Iš pradžių tai atrodo kaip istorija apie nusikaltimus,...
Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...