Sekite naujienas

Auto

Palankiausias laikas pirkti naudotą automobilį: kantriausi gali nemenkai sutaupyti

L

Paskelbta

-

Naudotų automobilių rinkai būdingas sezoniškumas, todėl išlaukus tinkamo laiko galima tikėtis ne tik didesnės transporto priemonių pasiūlos, bet ir žemesnių kainų. Ši tendencija ypač ryški vasarą ir žiemą, kai reikšmingai sumažėja automobilių pirkėjų.

Reklama

Mažiausiai automobilių perkama birželį

Automobilių duomenų įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas rodo, jog pirkėjų aktyvumas naudotų transporto priemonių rinkoje svyruoja. Mažiausiai automobilių „carVertical“ platformoje vairuotojai tikrino birželį – 7,6 proc. visų įmonės klientų per metus įsigytų istorijos ataskaitų. Toliau rikiuojasi gruodis – 7,8 proc. ir gegužė – 8 proc.

„Menką pirkėjų aktyvumą birželio ir gegužės mėnesiais galima sieti su atostogų laikotarpiu. Žmonės keliauja ir leidžia laiką gamtoje, automobilio pirkimą atidėdami rudens sezonui“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

Vasaros sezono metu nemažai pardavėjų siūlo nuolaidas senesniems automobilių modeliams, kad atlaisvintų vietą naujiems. Tai itin palankus metas keisti automobilį, nes galima įsigyti apynauję transporto priemonę už patrauklią kainą. Kada palankiausias laikas investicijoms ir verslo plėtrai

Populiariausi mėnesiai įsigyti automobilį – spalis (9,3 proc. visų „carVertical“ tikrintų transporto priemonių), lapkritis (8,8 proc.) ir rugsėjis (8,7 proc.). Nemažai pirkėjų skuba įsigyti automobilį prieš prasidedant žiemai, todėl ruduo itin aktyvus metas naudotų automobilių rinkoje. Visgi didesnė automobilių paklausa lemia ir didesnes kainas, todėl rudenį pirkdami transporto priemonę vairuotojai turėtų būti pasiruošę plačiau atverti pinigines.

Išlaukus tinkamo laiko galima sutaupyti

Metų pabaiga – palankus metas keisti automobilį. Norėdami pasiekti pardavimų tikslus ir išparduoti senus modelius prieš Naujus metus, automobilių prekybos įmonės neretai siūlo nuolaidas ar papildomas naudas. Nusibodo švieži agurkai?

„Daugelis žmonių prieš šventes nėra linkę pirkti automobilio. Kadangi šiuo laikotarpiu parduoti automobilį užtrunka ilgiau, galima tikėtis su pardavėju susitarti dėl geresnės kainos“, – aiškina M. Buzelis.

Reklama

Verslo sektoriui besibaigiantys metai – signalas, jog laikas atnaujinti savo automobilių parką, todėl rinkoje padaugėja įmonių parduodamų automobilių. LTSA nenori ginti naudotų automobilių pirkėjų

Pasibaigus šaltajam sezonui rinka suaktyvėja ir vairuotojai ima ieškoti naujų transporto priemonių. Pajutę išaugusį pirkėjų susidomėjimą automobilių pardavėjai įprastai būna mažiau linkę derėtis.

Nors žiemos ar vasaros mėnesiais galima lengvai rasti automobilį už patrauklią kainą, visgi naudotų transporto priemonių rinkos ekspertas pataria neskubėti: „Naudoto automobilio pirkimas visada turi šiokią tokią riziką, todėl svarbu nepasiduoti emocijoms ir nepatingėti pasidomėti automobilio istorija bei patikrinti jį autorizuotame servise“.

Kovą elektra pigo 23 proc. 

Produktas, pigumu nenusileidžiantis mėgstamoms bulvėms

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas21 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas22 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |