Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
„O, ne!“ – pagalvoja daugelis moksleivių dar neprasidėjus rugpjūčiui, pamatę parduotuvių lentynose išrikiuotas sąsiuvinių, kuprinių ir penalų eilutes. Tuo tarpu rūpestingos mamos šypsosi: „O, taip!“ – pasinaudoti nuolaidomis ir užtikrinti, kad vaikai į priešmokyklines klases ar mokyklą žengtų su geidžiamiausiomis priemonėmis, jau tampa vidurvasario tradicija.
Rinkodaros specialistė ir visuomenininkė Dovilė Filmanavičiūtė dalijasi savo prisiminimais apie vaikystėje mėgtas mokyklines prekes bei atvirai pasakoja apie šiųmetį pasiruošimą ypatingai progai – šešiametis sūnus Kristijonas šį rudenį pradės lankyti priešmokyklinę klasę.
Priemones pirks pagal mokytojos sudarytą sąrašą
Vieniems artėjantis rugsėjis nelaukiamas kaip vasaros pabaiga, kiti būna išragavę vasarą iki paskutinio gurkšnio ir su jauduliu laukia naujo etapo. Dovilė Filmanavičiūtė sako, kad po smagių vasaros dienų kaime mokyklos suolas ne itin viliojo, bet dabar tas metas kelia nostalgiškus prisiminimus.
„Visos tos karštos vasaros dienos, daržai, sodai, uogos, svirpiantys žiogai pievose, maudynės ir žaidimai su draugais, važinėjimas dviračiu, nubrozdinti keliai… – ir staiga – bac! Mokykla! Kurioje turi būti pareigingas ir atsakingas žmogus, kuris dar visai nežino, kas jo laukia ateityje. Bet žvelgiant iš laiko perspektyvos, tai juk buvo patys smagiausi metai!“ – prisimena D. Filmanavičiūtė.
Jai tada labiausiai rūpėjo į mokyklą atsinešti originalesnį penalą: „Tai buvo tikras apsėdimas! Nors atrodytų, koks gi skirtumas, kur susidėti pieštukus, parkerius ar flomasterius, mums tai buvo svarbu. Paauglystėje, aišku, pirmame plane atsidūrė kuprinė – net ne ją, o patį kiečiausią per petį permetamą krepšį radau padėvėtų daiktų turguje Pasvalyje. Nors buvau iš tos kartos ir tos šeimos, kurioje nieko nestigo, bet didesni apsipirkimai būdavo tik keli: prieš mokslo metus ir keičiantis sezonams. Tačiau jei turėdavai naujų ir gražių mokyklinių daiktų – bent jau kuo daugiau spalvų flomasterių – jausdavaisi kietas“,– apie geidžiamiausius mokyklinių metų aksesuarus pasakoja žinoma moteris.
Sūnaus aistra – konstruoti, bet tėvai stengiasi sudominti ir skaitymu
Dovilės sūnus Kristijonas – užkietėjęs „Lego“ konstruotojas ir, nors šeimoje toks jo hobis palaikomas ir skatinamas, stengiamasi sūnui įdiegti ir kitokių pomėgių: „Mūsų Kristijonas nėra didis piešėjas, bet iš darželio, aišku, privelka flomasteriais pieštų piešinių, kuriuose dominuoja arba įsivaizduojami herojai arba monstrai iš filmukų. Mėgstu jam nupirkti įdomesnių ir inovatyvesnių piešimo priemonių – pavyzdžiui, vandeniu nuplaunamus flomasterius ir nuplaunamus kilimėlius, ant kurių galima mokytis rašyti skaičius ir raides“. Dovilė Filmanavičiūtė papasakojo, kaip taupo maistui ir kodėl perka besibaigiančio galiojimo maisto produktus
Pradinukai dažnai ieško sąsiuvinių, pieštukų, penalų ar kuprinių su mėgstamais filmukų, knygų ar žaidimų herojais. Dovilė sako, kad sūnaus mėgstamiausi – animacinių filmų herojai, visi piratai – tad, gavęs daikčiukų su jais, vaikas tikrai jaustųsi laimingas. Šešiametis rudenį lankys priešmokyklinę klasę, tad jau reikės atsinešti ir mokyklinių rašymo bei piešimo priemonių, įvairių sąsiuvinių. D. Filmanavičiūtė juos ruošiasi pirkti pagal mokytojos sudarytą sąrašą.
„Anksčiau, kai sūnus dar buvo visai mažas, jaudindavausi, jei jis kažko nedaro, ką jau moka bendraamžiai, o dabar jaučiuosi atsipalaidavusi ir su kitais jo nelyginu. Neverčiame Kristijono būtinai kažko dar išmokti, nes jis ir taip daug ką moka, bet savo pavyzdžiu rodome, kad ir skaitymas yra puikus dalykas: skaitome jam knygeles, neįkyriai rodome raides, palaikome įvairius jo pomėgius“, – sako D. Filmanavičiūtė. Lietuvoje trūksta prekių ženklo-chuligano
Pirkime racionaliai ir pasinaudokime nuolaidomis
Pasak „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovės Dalios Čenkienės, didžiausią mokyklinio krepšelio tėvų išlaidų dalį, pagal apklausą, sudaro kanceliarinės prekės, knygos ir pratybų sąsiuviniai. D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais
„Pastebime, kad tik apie 10 proc. tėvų mokyklines prekes perka pačioje rugsėjo pradžioje. Daugelis tėvų jau atrado paprastenį, lengvesnį ir labai racionalų būdą apsipirkti – nelaukti paskutinių vasaros dienų ir prekybos centruose apsižvalgyti jau dabar – kai mokyklinių prekių pasirinkimas bene didžiausias. Prekybos tinklas „Rimi“ jau pradėjo pasiruošimui mokslo metams skirtą kampaniją „Atgal į mokyklą“, tad pirkėjams pristatome ne tik kanceliarinių priemonių naujienas, bet ir kitų reikalingų prekių įvairaus amžiaus moksleiviams bei darželinukams kviečiame įsigyti pigiau“, – sako D.Čenkienė.
Šiemet „Rimi“ siūlo platų, kokybišką ir įvairų asortimentą už prieinamą kainą. Lentynose – prekių ženklai, tokie kaip „Schneider“, „Pelican“ ar „Stabilo“, pirmą kartą prekybos tinkle – ir stilingos „Nike“ bei „Adidas“ kuprinės. Naujas ergonomiškų mokyklinių kuprinių asortimentas sukurtas galvojant apie augančius vaikus, patogumą ir praktiškumą. Mokyklinės prekės pirmokams pritaikytos pagal Lietuvos mokyklų reikalavimus, tad tėvams bus lengviau viską surinkti vienoje vietoje.
Psichologai vieningai sutaria – ruoštis mokyklai reikėtų pradėti ne likus kelioms dienoms iki rugsėjo, o bent jau porą savaičių anksčiau. Perėjimas iš vasaros į mokyklos režimą turėtų būti laipsniškas, kad vaikas turėtų laiko prisitaikyti ir nepatirtų streso. Automobilių supirkimas Klaipėdoje
Rekomenduojama po truputį ankstinti miego ir kėlimosi laiką, riboti ekranų naudojimą vakarais ir grąžinti struktūruotą dienotvarkę. Tokie maži, bet nuoseklūs pokyčiai padeda vaikui natūraliai „perjungti bėgį“ iš atostogų į mokymosi režimą. Be to, specialistai pabrėžia emocinį pasiruošimą – svarbu su vaiku kalbėtis apie mokyklą ne kaip apie pareigą ar sunkumą, o kaip apie naują, įdomų nuotykį. Dalyvavimas pasiruošimo procese – pavyzdžiui, renkantis kanceliarines prekes ar planuojant rytinę rutiną – suteikia vaikui kontrolės jausmą ir mažina nerimą. Toks sąmoningas ir šiltas perėjimas padeda vaikui rugsėjį pasitikti ne su įtampa, o su smalsumu ir pasitikėjimu.
D. Čenkienė pataria jau dabar apžiūrėti, kokių kanceliarinių prekių trūksta mokyklinukui ar darželinukui, sudaryti jų sąrašą ir apsipirkti pigiau. Tėvo ir sūnaus kūrybinis duetas
Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
„Rimi Lietuva“ turi naują ryšių su visuomene vadovę
Lietuvos rinktinės palaikymo vakarėliui – TOP 3 teminės vaišės svečiams
Kakavinis varškės pyragas, kuris papuoš Rugsėjo 1-osios stalą
„Rimi“ vyksta „FIBA EuroBasket 2025“ lobių medžioklė: pirkėjai kviečiami rinkti virtualius kamuolius ir laimėti prizus
Užkandžiai ilgajam savaitgaliui: ką dėtis į iškylų krepšelį?
Šis desertas – pigus, gardus ir greitas: pasigaminkite bananų sušių
Šis desertas – pigus, gardus ir greitas: pasigaminkite bananų sušių
„Rimi“ pradeda ilgalaikius „LeadPro“ mokymus, kurių dėmesio centre – parduotuvių vadovai
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...