Paskelbta
2 metai prieš-
Didžiausias mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato naują paslaugą – pratęstą įrangos garantiją. Už nedidelį papildomą mokestį įsigyta paslauga užtikrina, kad „Tele2″ salone įsigytam telefonui, planšetei ar televizoriui garantinis taisymas galios net ir pasibaigus gamintojo nustatytam garantiniam laikotarpiui – tai klientams padės sutaupyti pinigų ir pratęsti įrenginių naudojimo ciklą.
„Tikiu, kad tvarumas padeda gyventi sumaniau, prisidėti prie teigiamo pokyčio, bet ir neturi kainuoti daug. Pastebime, kad klientai atsisako besaikio vartojimo ir nori ilgiau naudotis jau turimais įrenginiais. Tai paskatino mus pristatyti naują paslaugą – pratęstą įrangos garantiją. Ją užsisakę klientai kur kas ilgesnį laiką galės savo įrenginius patikėti garantiniam taisymui, vietoje to, kad įsigytų naują, o tai – padės ir sutaupyti“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Ilgesnis naudojimasis įrenginiais už nedidelę kainą
„Klientai nori įrenginiais naudotis ilgiau, nei gamintojo suteikiama garantija. Niekas nėra apsaugotas nuo netikėto įrenginio gedimo. Naudojantis šia paslauga kiekvienas galės prailginti įrangos garantiją dar papildomiems 1–2 metams po oficialios pirkinio garantijos pabaigos“, – teigė Lukas Savickas, „Tele2″ draudimo produkto vadovas.
Anot jo, pratęsta garantija turi net kelis privalumus. Duomenys rodo, kad įrenginiai dažniausiai sugenda 3–4 naudojimosi metais. Tuo tarpu ši paslauga leidžia įrenginiu naudotis ilgiau, nes apsaugo klientus nuo papildomų išlaidų, susijusių su vidiniais įrenginio gedimais.
Ši paslauga galioja ne tik telefonams, bet ir kitiems įrenginiams: planšetėms, kompiuteriams, televizoriams, modemams, žaidimų konsolėms, ausinėms, dulkių siurbliams, išmaniems laikrodžiams, paspirtukams, kameroms, garso kolonėlėms.
Pratęsta garantija pasinaudoti galima pastebėjus, kad įrenginio ekranas pradėjo neįprastai mirguliuoti, staiga nustojo veikti mikrofonas, prietaisas ėmė strigti arba susidūrus su kitais vidiniais įrenginių gedimais.
Naudojantis pratęsta garantija mokestis taikomas atsižvelgiant į įrenginio kainą. Kuo įrenginys pigesnis – tuo paslaugos kaina mažesnė. Mokėti už pratęstą garantiją galima dviem būdais: Kartą per mėnesį nedidelėmis dalimis arba už pasirinktą laikotarpį – 1 ar 2 metus sumokant iš karto.
„Tele2“ pasirūpina visa įrenginio tvarkymo grandine – įrenginiai neperduodami trečiosioms šalims, tad užtikrinama aukščiausia paslaugos kokybė.
Paslauga sukurta klientų patogumui
Pratęstos garantijos paslaugą užsisakyti galima įsigyjant įrenginį „Tele2“ salone arba e-parduotuvėje. Anot L. Savicko, paslauga sukurta taip, kad klientas galėtų pats jam patogiu metu užregistruoti įrenginį taisymui „Tele2″ svetainėje.
„Reikia nurodyti, kokiu adresu kurjeris turėtų atvykti pasiimti įrenginį. Sutvarkius, jis bus pristatytas atgal klientui. Taip pat sugedusius įrenginius pristatyti ir atsiimti galima ir bet kuriame „Tele2“ salone. Jeigu įrenginio sutaisyti nepavyks, jis bus pakeistas nauju,“ – aiškina L. Savickas.
Paslaugos sutartį galima nemokamai nutraukti per 30 dienų nuo sertifikate nurodytos išdavimo datos. Taip pat sutartį galima nutraukti, jeigu įrenginys buvo pavogtas, pakeistas nauju pagal gamintojo garantiją arba sertifikate buvo nurodyta klaidinga informacija. Garantija galioja tik vidiniams gedimams.
Psichoterapeutas apie perdegimo prevenciją: poilsis turi būti tikras, o ne apsimestinis
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Balandžio 9 d. Šardžoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vyko dvišalės Lietuvos ir JAE verslo tarybos posėdis ir verslo forumas, skirtas...
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...