Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Į meno pasaulį įžengusi ir autorinius darbus kurianti bei gaminanti vienintelė Lietuvoje tokio pobūdžio reklamos gamybos bendrovė „Reklamos4“ pernai pajamas išaugino 45 proc. iki 1,7 mln. eurų. Šiemet įmonės pajamos turėtų augti apie 40 proc. ir peržengti 2,4 mln. eurų ribą.
Įmonės vadovas Egidijus Tylenis sako, jog dėl unikalaus uždaro gamybos ciklo modelio ir didžiausią pajamų dalį sudarančių netipiškų idėjų gamybos bendrovė neturi poreikio užsiimti aktyviais pardavimais.
„Mes nuo 2008 metų neturime nei pardavimų skyriaus, nei pardavimų vadybininkų: klientai ateina pagal rekomendacijas. Didžiausią, apie 60 proc. sudarančią apyvartos dalį mums sugeneruoja unikalių idėjų bei gaminių gamyba. Tai gali būti ir menininkų sumanymai, ir studentų mokslo darbai. Pavyzdžiui, mūsų pagaminti meniniai autoriniai darbai yra eksponuojami net Luvre, jų taip pat galima rasti Norvegijoje, Bergeno oro uoste ir kitose vietose. Tik apie tai kalbame ne mes, o šių idėjų autoriai“, – teigia jis.
Smarkiai augantis reklamos parkas, turintis vieną didžiausių Lietuvoje 3D spausdintuvų, keliolika įvairių staklių, nuosavą metalo skyrių, plečiasi ir plotu.
„Urbo“ bankas (buvęs Medicinos bankas) įmonei suteikė paskolą papildomoms patalpoms įsigyti. Paskolą suteikusio „Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška pastebi, kad net, atrodytų, standartiniai verslai geba savo veiklą pasukti visiškai netipišku, spartų augimą užtikrinančiu keliu.
„Nedidelių verslų lankstumas leidžia jiems dinamiškai reaguoti į rinkos poreikius, maksimaliai prisitaikyti prie klientų. Taip atsiradusios naujos idėjos, sprendimai ir jų išpildymas užtikrina unikalų verslo modelį bei stabilius augimo tempus. Kaip bankas, kuriam smulkusis ir vidutinio dydžio verslas visuomet buvo prioritetas, matome, kad tai yra perspektyvi finansavimo kryptis“, – sako pašnekovas.
Su nuosavomis ir nuomojamomis patalpomis „Reklamos4“ šiuo metu įsikūrusi 1,7 tūkst. kvadratinių metrų patalpose Vilniuje.
Anot E. Tylenio, įmonės apyvartai kasmet išaugant 25-40 proc., tenka spręsti komandos darbo vietos klausimus.
„Pas mus dirba ne tik dizaineriai, maketuotojai, bet ir architektai, inžinieriai. Daug dėmesio patys skiriame bandymams, eksperimentams, atradimams, dirbame su skirtingomis medžiagomis bei jų derinimu. Reklamos gamybos parkas yra atviros kūrybinės reklamos gamybos dirbtuvės, skirtos idėjų generavimui ir jų realizavimui. Užtikriname ne tik gamybos procesą vienoje vietoje nuo idėjos iki jos pavertimo medžiagiška forma, bet ir užsiimame edukacinėmis veiklomis, pristatymais, organizuojame mokomąsias ekskursijas mokiniams, studentams, užsakovams. Periodiškai pristatome meno bendruomenei ir kitiems nestandartinių idėjų generatoriams tai, ką jau tapo įmanoma pagaminti“, – aiškina įmonės vadovas.
Pasak jo, savo sumanymų išpildymo aktyviai dairosi ne tik menininkai, kiti kūrėjai, studentai, paprasti žmonės, verslininkai, bet ir startuoliai. E. Tylenio žodžiais, tai auditorija, kuriai reikia pagaminti „kažką“, ko niekas kitas pagaminti negalėjo.
„Reklamos4“ įmonės išskirtinumas ir yra tai, kad mes imamės sudėtingiausių, „kosminių“ užsakymų ir gebame susikalbėti „kosmoso“ kalba. Patys padarome viską nuo-iki: sukuriame, suprojektuojame, paruošiame dizainą, sumaketuojame, priimame inžinerinius sprendimus, įdedame automatiką, elektroniką, patys frezuojame, pjauname lazeriu, spausdiname, sumontuojame. Tai uždaras gamybos ciklas“, – tvirtina įmonės vadovas.
„Reklamos4“ grupėje dirba 26 darbuotojai.
Maisto papildų lyderė Baltijos šalyse „Domus Naturae“ įsigijo gamyklą ir stato antrąją
Refinansavimo pokyčiai išjudino būsto paskolų rinką – norinčių persiderėti daugiau nei imančių naujas paskolas
„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei
Jau nuo gegužės 1 d. – 1 ir 2 centų monetos nyksta. Ką privalai žinoti?
Tvaraus augimo tendenciją išlaikęs „Urbo“ bankas pernai susižėrė daugiau nei 7 mln. € grynojo pelno
Apklausa atskleidžia: devyni iš dešimties lietuvių naudojasi nuotolinėmis banko paslaugomis
Smulkus ir vidutinis verslas puikiai padeda pats sau – mes tik atveriame dar daugiau galimybių – „Urbo“ bankas
Nuo vasario būsto paskolų refinansavimas dar paprastesnis – tai aktualu ketvirtadaliui jų turėtojų!
Vartojimo paskolų paklausa išliks didelė, prognozuoja „Urbo“ bankas.
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...