Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Lietuvoje tik kiek daugiau nei pusė (54,1 proc.) visų automobilių techninę apžiūrą praeina iš pirmo karto. Likusiems vairuotojams tenka pašalinti trūkumus ir į techninės apžiūros stotį atvykti dar kartą. Vairuotojams skirtos programėlės „carOne“ kūrėjai, bendradarbiaudami su draudimo rinkos inovatoriais, pasiūlė, kaip sumažinti dėl to kylantį galvos skausmą automobilių savininkams ir siūlo unikalią paslaugą – techninės apžiūros draudimą.
Neigiamą techninės apžiūros išvadą gavusiam vairuotojui bus atlygintos iki 2 000 eurų siekiančios remonto išlaidos apdraustų komponentų gedimams pašalinti.
Techninės apžiūros iš pirmo karto gali nepraeiti ir apynaujai automobiliai
Ne visi techninės apžiūros iš pirmo karto nepraėję automobiliai yra seni ir turintys daugybę problemų. Dauguma transporto priemonių (12,3 proc.) teigiamos išvados iš pirmo karto nesulaukia dėl artimųjų šviesų, rūko žibintų ar kitų šviesos šaltinių netinkamo veikimo ar būklės. Kita priežastis, kodėl į apžiūrą tenka atvykti antrą kartą (10,62 proc.) – pakabos ir lankstinių jungčių susidėvėjimas. Tad net iš pažiūros techniškai tvarkingas automobilis gali turėti trūkumų, apie kuriuos vairuotojas sužino tik atvykęs patikrai į techninės apžiūros stotį. Pasilikus nepakankamai laiko remontui, techninės apžiūros galiojimas gali pasibaigti ir vairuotojas praras teisę naudotis turima transporto priemone. Apmaudžiausios vairuotojų baudos
Galiojant techninės apžiūros draudimui, neigiamą apžiūros išvadą gavęs automobilio savininkas gali kreiptis dėl kompensacijos, o draudimas padengs apdraustų dalių remonto ar keitimo išlaidas.
„Visuomet stengiamės suprasti klientų poreikius ir pasiūlyti jiems sprendimų, kurie padėtų supaprastinti automobilio priežiūrą. Kadangi daug automobilių nepraeina techninės apžiūros iš pirmo karto, pamatėme, kad klientams aktualu apsidrausti nuo tokių situacijų ir gauti išmoką. Tai sumažina vairuotojams kylantį stresą visame techninės apžiūros procese“, – sako „carOne“ produkto vystymo vadovas Jurgis Gudauskas.
Šis draudimas galios fiziniams, mechaniniams ir elektriniams apdraustų komponentų gedimams. 5 svarbiausi dokumentai, norintiems parduoti automobilį greičiau ir brangiau
Draudimu gali pasinaudoti lengvųjų transporto priemonių savininkai, kurių automobiliai ne senesni nei 20 metų. Draudžiama transporto priemonė privalo turėti galiojančią techninę apžiūrą, iki kurios galiojimo pabaigos likę ne mažiau kaip 3 mėnesiai. Taip pat draudžiamo automobilio rida negali viršyti 400 tūkst. kilometrų.
Domisi vis daugiau vairuotojų
Nors užsienyje techninės apžiūros draudimas vairuotojams yra įprasta paslauga, Lietuvoje tai dar ganėtinai nauja praktika.
„Įsigiję techninės apžiūros draudimą vairuotojai gali būti ramūs, kad sąskaita už remontą stipriai neištuštins kišenės – tuo pasirūpins draudimas. Nors šalies vairuotojai dar nėra pratę naudotis tokia paslauga, bet klientų susidomėjimas jau auga“, – sako J. Gudauskas. „Circle K“ ir „Tuvlita“ kvies nemokamai pasitikrinti savo automobilio techninę būklę
Norėdami įsigyti techninės apžiūros draudimą, vairuotojai gali tai padaryti tiesiogiai mobiliojoje aplikacijoje – procesas paprastas ir užtrunka vos kelias minutes. Tuo atveju, jei automobilis nepraeis techninės apžiūros, pakaks per 7 dienas, dar prieš remonto darbus, draudimo paslaugos teikėjui „Mango Insurance“ pranešti apie neigiamą apžiūros išvadą, pateikti automobilio dokumentus ir ataskaitą iš techninės apžiūros centro. Įvertinęs nustatytus trūkumus, draudikas įvardys, kurie jų yra įtraukti į draudžiamuosius gedimus ir po pateiktos kvalifikuoto autoserviso remonto sąmatos, patvirtins išmokamą kompensaciją. Tokiu būdu vairuotojas galėsi sumažinti netikėtų remonto išlaidų riziką ir užtikrinti, kad automobilis kuo greičiau galėtų dalyvauti eisme.
Automobilių pirkėjai tampa vis išrankesni: aptarnavimų istorijos neturinčių transporto priemonių vengia
Kiek lietuviai išleidžia už automobilių stovėjimą: vilniečių nuo liepos laukia reikšmingi pokyčiai
Vairuotojams – dar daugiau galimybių atsiskaityti už degalus: lietuviai pasiūlė išeitį nenorintiems laukti eilėse
Nuo Naujųjų tūkstančiai vairuotojų prarado teisę vairuoti: ar jums gresia bauda ir kaip ją atgauti?
Kaip elgtis įvykus eismo įvykiui: daugelis vairuotojų klaidų neišvengia jau pirmuose žingsniuose
5 programėlės, kurios pravers kiekvienam vairuotojui
Apmaudžiausios vairuotojų baudos: kiek kainuoja užmaršumas ir kaip to išvengti?
5 pavojai vairuotojų tykantys rudenį: ką turi žinoti kiekvienas vairuotojas?
Naujiena vairuotojams statantiems automobilius mokamose zonose – nemokama techninė pagalba
Nekilnojamojo turto kainų dinamika Scalea mieste: istorija ir perspektyvos Scalea, įsikūręs pietų Italijoje, ilgą laiką buvo vienas prieinamiausių kurortinių miestelių...
Kaune, prie Kalniečių parko istoriškai besiformavusio verslo rajono konversijai, bankas „Bigbank“ skolins 16,5 mln. Eur. Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Inspiration...
Prognozės: 50 % biuro darbo vietų gali išnykti. Ar Lietuva pasiruošusi šiam pokyčiui, ir ką turi daryti darbuotojai bei valdžia?...
Gran Kanarija ir toliau traukia platų tarptautinių pirkėjų ratą – nuo tų, kurie persikelia dėl geresnio gyvenimo būdo, iki investuotojų,...
Graikijos nekilnojamojo turto rinka 22025 metais yra pasirengusi toliau augti, didėjant nekilnojamojo turto vertei ir išliekant stabiliai paklausai tiek iš...
Ilsėtis turėtų būti natūralu. Vis dėlto vis daugiau žmonių sako, kad net per atostogas jiems nepavyksta iš tikrųjų atsipalaiduoti –...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...
Baltijos šalys Europoje išsiskiria ne tik greitai augančiu kibernetinių atakų skaičiumi, bet ir unikaliu jų pobūdžiu. Nepaisant to, kad Lietuvoje...
Kai namuose kažkas negerai, dažniausiai tai pirmieji pajaučia augintiniai. Šio įvykio pagrindinis herojus – mažas baltas šuniukas, kuris, būtent dėl...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...