Sekite naujienas

Auto

Pirmą kartą Lietuvoje: nuomonės formuotojai iš Europos tikrino kokius automobilius vairuoja lietuviai

L

Paskelbta

-

Šią savaitę Vilnius keletui dienų tapo „TikTok“ influencerių sostine. Pirmą kartą Lietuvoje organizuotas renginys „TikTok Bootcamp“ sukvietė būrį nuomonės formuotojų iš šešių Europos valstybių. Čia jie ne tik mokėsi kurti įdomų turinį skirtą „TikTok“ platformai, bet ir aktyviai ieškojo išskirtinių automobilių Vilniaus gatvėse.

Reklama

Mokėsi pritraukti daugiau sekėjų

Į duomenų įmonės „carVertical“ organizuojamas dirbtuves pakviesti mažiau Europoje žinomi nuomonės formuotojai, „TikTok“ platformoje kuriantys turinį apie automobilius ir motociklus. Mokymuose Vilniuje iš viso dalyvavo 14 influencerių, kurių bendras sekėjų skaičius siekia apie pusę milijono žmonių. Iš Rumunijos, Prancūzijos, Lenkijos, Graikijos ir Italijos į Lietuvą atvyko tiek pradedantieji influenceriai, turintys vos kelis tūkstančius sekėjų, tiek socialiniuose tinkluose atpažįstami nuomonės formuotojai savo sekėjus skaičiuojantys šimtais tūkstančių. Prie šio renginio prisijungė ir mūsų šalies turinio kūrėjai.

„Su influenceriais dirbame nuo pat įmonės įkūrimo. Jie yra mūsų prekės ženklo ambasadoriai, komunikuojantys apie mūsų produktą savo auditorijoms ir edukuojantys žmones apie naudotų automobilių rinką“, – sako „carVertical“ pardavimų ir partnerysčių vadovas Marius Semoška.

Pasak renginio organizatorių Karolinos Slavinskaitės-Valiokės ir Gabijos Vanagaitytės, influenceriai atrinkti atsižvelgiant į jų pastangas kurti gerą, įtraukiantį ir originalų turinį bei rodomus rezultatus: pardavimų skaičių, peržiūras, įsitraukimo rodiklius ir kt.

Visą savaitę nuomonės formuotojų laukė įvairios veiklos, užduotys ir mokymai, kurių metu patyrę ekspertai dalinosi savo patirtimi, kaip išnaudoti „TikTok“ algoritmus, didinti savo žinomumą ir pritraukti naujų sekėjų. Influenceriai taip pat buvo suskirstyti į komandas ir turėjo sukurti tam tikrą kiekį trumpų vaizdo įrašų.

Organizatoriai planuoja, kad per nuomonės formuotojų viešnagę Lietuvoje „TikTok“ ir „Instagram“ platformose jie turėtų publikuoti apie 150–200 turinio vienetų.

carvertical VIN patikra

Vilniaus gatvėse išskirtinių automobilių medžioklė

Vilniaus gatvėse nuomonės formuotojai taip pat įvertino, kokius automobilius vairuoja lietuviai, ir ieškojo pačių įdomiausių modelių. Vaizdo įrašuose įamžinti ir išties išskirtiniai automobiliai: „Mercedes-AMG GT Coupe“, „Mercedes-Benz W124 2JZ 700 hp“ ar „Porsche 911 Targa“.

Vykdydami organizatorių sukurtas užduotis influenceriai susipažino su Vilniaus senamiesčiu, o į jų vaizdo įrašus pateko ir gražiausios Vilniaus vietos: Šv. Onos bažnyčia, arkikatedra, Užupis, rotušė ir kitos. Tai puiki reklama Vilniaus miestui, prisidėsianti prie miesto vardo garsinimo Europoje.

Renginio organizatoriai planuoja surinkti nuomonės formuotojų atsiliepimus apie mokymus ir įvertinti renginio naudą. M. Semoškos teigimu, sulaukus teigiamų rezultatų ir įvertinimų, įmonė svarstytų panašaus tipo mokymus organizuoti ir ateityje.

 

Naujienos

Auto2 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai21 val prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Verslas2 d. prieš

„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei

Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą bendrovei „Rietavo veterinarinė sanitarija“, kuri užsiima ekologišku šalutinių gyvūninės kilmės...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |