Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
„Regitra“ duomenimis, šiuo metu Lietuvoje užregistruota virš 27 tūkst. elektromobilių. Iš jų bene labiausiai išsiskiria bendrovės „Heidelberg Materials“ pirkiniai. Tai 3 elektriniai betonvežiai – kiekvienas šių elektromobilių sveria 32t ir turi 350kWh talpos bateriją, kuri leidžia be pakrovimo dirbti visą dieną. Bendrovės teigimu, kiekvienas toks elektromobilis ne tik padės mažint CO2 emisijas, bet ir išlaidas, mat jo eksploatacija pigesnė nei standartinių dyzelinių tokio tipo mašinų.
Šių betonvežių gamintojas „Putzmeister“ jas sukomplektavo ant sunkvežimio „Sany“ bazės. Gamintojo skaičiavimu – lyginant su standartiniu dyzeliniu betonvežiu – šio automobilio eksploatavimo išlaidos gali būti iki 45 proc. mažesnės. „Heidelberg Materials Lietuva“ – vieninteliai Baltijos šalyse turintys tokius elektromobilius. Vos trečia tokia Europoje: N. Akmenėje atverta 100 mln. eurų tvarios statybos konstrukcijų gamykla – 200 darbo vietų ir pardavimai nuo Australijos iki JAV
Mažiau taršos, triukšmo ir išlaidų
„Šiuo įsigijimu pradedame savo sunkiojo transporto parko elektrifikavimą. Tai bus ilgas procesas, todėl jį pradedam anksti – anksčiau nei kiti betono gamintojai. Tikslingai judėdami tapome ne tik didžiausiu, bet ir labiausiai skaitmenizuotu betono gamintoju, lygiai taip dabar imamės tvarumo sprendimų. S. Burbaitė į gatves išriedėjo su Fiat 500
Kartu mums svarbu, kad elektrifikacija nevyktų efektyvumo sąskaita ir kad klientams ji neštų papildomą naudą“, – sako Povilas Bradulskis, „Heidelberg Materials Lietuva Betonas“ vadovas.
Elektrinis betonvežis suprojektuotas taip, kad baterijos užtektų darbo dienai, o įkraunama ji būtų per naktį. Elektra varomas ne tik automobilio variklis, bet ir 9 kub. m betono būgnas. Šie elektromobiliai mažina tiek oro, tiek ir akustinę taršą – statybvietėse mažėja triukšmo lygis, o tai ypač svarbu kai statybos vyksta šalia gyvenamųjų pastatų ar pristatant betoną į miesto zonas.
Patvarumą derina su tvarumu
Kartu su elektriniais betonvežiais, „Heidelberg Materials“ elektrifikuoja ir mobilias betono tyrimų laboratorijas, kuriomis tapo „Volkswagen“ gaminami elektromobiliai. Transporto elektrifikacija iliustruoja įmonei svarbias skaitmenizacijos ir draugiškumo aplinkai kryptis:
„Padedam partneriams užtikrinti, kad namai, tiltai ir kiti statiniai bus ne tik patvarūs, bet ir kiek įmanoma tvarūs. Patvarumą užtikrina skaitmeniniai sprendimai, kurie leidžia nuotoliu stebėti betono pristatymo ir kokybės parametrus, apskaičiuoti bei modeliuoti betono temperatūros ir įtrūkimų rizikos parametrus bei realiu laiku išmaniais sensoriais stebėti jo temperatūrą. Mokslo ir verslo bendradarbiavimas
O tvarumą palaipsniui auginame visoje grandinėje – nuo cemento gamybos iki betono paruošimo ir pristatymo – mažindami susidarančias emisijas“, – sako P. Bradulskis.
„Heidelberg Materials“ – pirmoji bendrovė pasaulyje pirkėjams pasiūlysianti cementą, kuris gamintas naudojant anglies dioksido surinkimo ir saugojimo technologiją, kuomet gamybos metų išsiskiriantis CO2 sugaunamas, skystinamas, o vėliau transportuojamas ir laidojamas po žeme jūros dugne. Ar pamatus galima betonuoti žiemą?
Pasakė, kokios naudotų automobilių markės populiariausios Lietuvoje – trejetukas nesikeičia
Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Klaipėdos regiono lyderystei elektromobilių srityje – milžiniškas šuolis: „Enefit Volt“ įkrovimo tinklas uostamiestyje šiemet padvigubės
Brangstantys degalai ir auganti elektromobilių pasiūla – kaip tai keičia lietuvių vairavimo įpročius?
„Volkswagen“ prekės ženklui Baltijos šalyse vadovaus Laurynas Žukauskas
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
Nuo Naujųjų tūkstančiai vairuotojų prarado teisę vairuoti: ar jums gresia bauda ir kaip ją atgauti?
„Moller Baltic Import“: 2024 m. „Volkswagen“ dominuoja elektromobilių rinkoje, o „Audi“ užkariavo „premium“ segmentą
Nuo šiol elektromobilių vairuotojai bendrovės „Enefit“ viešojo įkrovimo tinklo stotelėse gali dar patogiau atsiskaityti už paslaugas – naudojantis įprastomis banko...
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Vilniuje kylantis verslo centras „Hero“ siunčia aiškią žinutę rinkai – biurų administravimas gali būti modernus, skaidrus, patogus ir orientuotas į...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...