Paskelbta
11 mėnesių prieš-
„Regitra“ duomenimis, šiuo metu Lietuvoje užregistruota virš 27 tūkst. elektromobilių. Iš jų bene labiausiai išsiskiria bendrovės „Heidelberg Materials“ pirkiniai. Tai 3 elektriniai betonvežiai – kiekvienas šių elektromobilių sveria 32t ir turi 350kWh talpos bateriją, kuri leidžia be pakrovimo dirbti visą dieną. Bendrovės teigimu, kiekvienas toks elektromobilis ne tik padės mažint CO2 emisijas, bet ir išlaidas, mat jo eksploatacija pigesnė nei standartinių dyzelinių tokio tipo mašinų.
Šių betonvežių gamintojas „Putzmeister“ jas sukomplektavo ant sunkvežimio „Sany“ bazės. Gamintojo skaičiavimu – lyginant su standartiniu dyzeliniu betonvežiu – šio automobilio eksploatavimo išlaidos gali būti iki 45 proc. mažesnės. „Heidelberg Materials Lietuva“ – vieninteliai Baltijos šalyse turintys tokius elektromobilius. Vos trečia tokia Europoje: N. Akmenėje atverta 100 mln. eurų tvarios statybos konstrukcijų gamykla – 200 darbo vietų ir pardavimai nuo Australijos iki JAV
Mažiau taršos, triukšmo ir išlaidų
„Šiuo įsigijimu pradedame savo sunkiojo transporto parko elektrifikavimą. Tai bus ilgas procesas, todėl jį pradedam anksti – anksčiau nei kiti betono gamintojai. Tikslingai judėdami tapome ne tik didžiausiu, bet ir labiausiai skaitmenizuotu betono gamintoju, lygiai taip dabar imamės tvarumo sprendimų. S. Burbaitė į gatves išriedėjo su Fiat 500
Kartu mums svarbu, kad elektrifikacija nevyktų efektyvumo sąskaita ir kad klientams ji neštų papildomą naudą“, – sako Povilas Bradulskis, „Heidelberg Materials Lietuva Betonas“ vadovas.
Elektrinis betonvežis suprojektuotas taip, kad baterijos užtektų darbo dienai, o įkraunama ji būtų per naktį. Elektra varomas ne tik automobilio variklis, bet ir 9 kub. m betono būgnas. Šie elektromobiliai mažina tiek oro, tiek ir akustinę taršą – statybvietėse mažėja triukšmo lygis, o tai ypač svarbu kai statybos vyksta šalia gyvenamųjų pastatų ar pristatant betoną į miesto zonas.
Patvarumą derina su tvarumu
Kartu su elektriniais betonvežiais, „Heidelberg Materials“ elektrifikuoja ir mobilias betono tyrimų laboratorijas, kuriomis tapo „Volkswagen“ gaminami elektromobiliai. Transporto elektrifikacija iliustruoja įmonei svarbias skaitmenizacijos ir draugiškumo aplinkai kryptis:
„Padedam partneriams užtikrinti, kad namai, tiltai ir kiti statiniai bus ne tik patvarūs, bet ir kiek įmanoma tvarūs. Patvarumą užtikrina skaitmeniniai sprendimai, kurie leidžia nuotoliu stebėti betono pristatymo ir kokybės parametrus, apskaičiuoti bei modeliuoti betono temperatūros ir įtrūkimų rizikos parametrus bei realiu laiku išmaniais sensoriais stebėti jo temperatūrą. Mokslo ir verslo bendradarbiavimas
O tvarumą palaipsniui auginame visoje grandinėje – nuo cemento gamybos iki betono paruošimo ir pristatymo – mažindami susidarančias emisijas“, – sako P. Bradulskis.
„Heidelberg Materials“ – pirmoji bendrovė pasaulyje pirkėjams pasiūlysianti cementą, kuris gamintas naudojant anglies dioksido surinkimo ir saugojimo technologiją, kuomet gamybos metų išsiskiriantis CO2 sugaunamas, skystinamas, o vėliau transportuojamas ir laidojamas po žeme jūros dugne. Ar pamatus galima betonuoti žiemą?
Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį
Šią savaitę elektromobilių technologijų srityje: VW skatina prieinamus elektromobilius, o „Ram“ atšaukia brangų pikapą
„Tesla“ ar „Toyota“? Ekspertas paaiškino, kaip automobilius renkasi skirtingos kartos
„Volkswagen“ pristatė naująjį „T-Roc“: šiuolaikiškas dizainas, hibridinės jėgainės ir aukštesnio segmento įranga
Pasakė, kokios naudotų automobilių markės populiariausios Lietuvoje – trejetukas nesikeičia
Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Klaipėdos regiono lyderystei elektromobilių srityje – milžiniškas šuolis: „Enefit Volt“ įkrovimo tinklas uostamiestyje šiemet padvigubės
Brangstantys degalai ir auganti elektromobilių pasiūla – kaip tai keičia lietuvių vairavimo įpročius?

Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...