Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
RobertaFacebook reklama yra vienas efektyviausių skaitmeninės rinkodaros įrankių, leidžiantis pasiekti tikslinę auditoriją pagal įvairius kriterijus. Dėl išplėstų nustatymų ir galingų duomenų analizės galimybių, ši reklamos platforma suteikia verslams galimybę optimizuoti savo kampanijas ir pasiekti geriausius rezultatus. MO muziejus atskleidžia: praėjusių metų įsimintiniausi įvykiai ir ambicingi 2025-ųjų planai, kurie nustebins kiekvieną lankytoją
Facebook reklama veikia pagal aukciono principą. Tai reiškia, kad kiekvieną kartą, kai vartotojas naršo naujienų srautą ar kitą platformos dalį, Facebook algoritmas nusprendžia, kurią reklamą jam rodyti. Tam įtakos turi:
Viena iš stipriausių Facebook reklamos savybių – galimybė itin tiksliai segmentuoti auditoriją. Reklamos gali būti nukreipiamos pagal:
Facebook siūlo įvairius reklamos formatus, kurie padeda pritaikyti kampaniją pagal verslo tikslus:
Norint pasiekti geriausius rezultatus, būtina nuolat stebėti reklamos kampanijų veikimą. Facebook Ads Manager suteikia galimybę analizuoti:
Sėkmingos kampanijos raktas – nuolatinis testavimas, A/B testų atlikimas ir duomenų analizė. V. Vasiliauskas: europinis reguliavimas turi būti pagrįstas pasiteisinusiomis nacionalinėmis praktikomis
Facebook reklama – tai galingas įrankis, kuris gali padėti tiek smulkiems, tiek dideliems verslams pasiekti savo tikslus. Tinkamai naudojant auditorijų segmentavimą, reklamos formatus ir duomenų analizę, galima maksimaliai išnaudoti šią platformą ir padidinti verslo augimą.
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...