Paskelbta
1 metai prieš-
Tarptautinė konsultacijų įmonė „Civitta” keičia savo prekės ženklą ir sujungia visas savo dukterines įmones į naują struktūrą ir vieną bendrą pavadinimą. Prie pagrindinės įmonės prijungiama iki šiol atskirai veikusi, visame pasaulyje pripažinta skaitmeninių sprendimų bendrovė „Mediapark“ ir Estijos skaitmeninių produktų studija „Singleton“. Kartu keičiasi vadovų pozicijos – buvusi „Mediapark“ vadovė Berta Timinskaitė tampa įmonės „Civitta Lithuania“ direktore.
Bendrovės atstovai teigia, kad šis pokytis žymi svarbų etapą, kuris buvo paskatintas naujo požiūrio į verslo konsultacijas ir padės užtikrinti platesnes galimybes klientams.
Prisitaikymas prie beprecedenčių iššūkių
„Civitta“ įkūrėjas ir visos grupės vadovas Adamas Saulius Vaina sako, kad verslo konsultavimo sektorius vis dar dažnai yra atitolęs nuo savo klientų ir neatspindi šiuolaikinių jų poreikių.
„Gyvename itin nenuspėjamais laikais, todėl kiekvienai įmonei ar organizacijai reikalingas individualus požiūris į unikalią jų situaciją. Esame čia tam, kad mestume iššūkį tradicinėms konsultavimo normoms, pristatydami kitokį požiūrį į tarpusavio bendradarbiavimą, kuriame tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus klientai gali gauti viena kitą papildančias skaitmenines ir konsultavimo paslaugas. Sudėtingus iššūkius sprendžiame naudodamiesi integruota paslaugų sistema. Tikiu, kad šis naujas požiūris į klientų konsultavimą padės plėtoti ir sukurti pažangius bei atsparius verslus“, – teigia A. S. Vaina.
A.S. Vaina pabrėžia, kad „Civitta“ savo pavyzdžiu įrodo, jog sunkūs laikai gali tapti augimo galimybėmis. Nors tai nėra įprastas atvejis recesijos metais, pernai bendrovė išsiplėtė į tris naujas rinkas: Uzbekistaną, Vengriją ir Portugaliją.
„Man, kaip įkūrėjui, malonu matyti, kad nepaisant augimo ir pokyčių, įmonė išlieka ištikima savo pradinei misijai: kiekvienoje savo veiklos rinkoje vietiniams talentams suteikti galimybių dirbti su geriausiomis tarptautinėmis įmonėmis ir tuo pat metu išlaikyti ryšį su savo šalimi. Toks vertybinis požiūris ne tik atneša naudos mūsų darbuotojams, bet ir paskatino juos įkurti nevyriausybinę organizaciją – „Ukrainos ekonomikos gaivinimo centras“. Ši organizacija yra orientuota į ekonominės politikos formavimą, reguliariai skelbia ataskaitas apie karo Ukrainoje poveikį visuomenei, ekonomikai ir regionui, taip pat informuoja apie Rusijai taikomas sankcijas“, – priduria A. S. Vaina.
Prekės ženklo keitimo kampanija
Naujasis „Civitta“ identitetas – tai ne tik vizualiniai pokyčiai, bet ir intelektualaus, kūrybiško ir šmaikštaus įmonės požiūrio atspindys. Atsinaujinimo kampaniją žymi šūkis „Question the answer“ (iš ang. k. „Kvestionuok atsakymą“), kuriuo siekiama įmonę pristatyti kaip nebijančią iššūkių ir kūrybiškų sprendimų komandą. Savitas požiūris į bendradarbiavimą konsultacijų srityje, kuris slypi po „Civitta“ reorganizacija, leidžia klientams lengviau ir paprasčiau iš vienos komandos gauti visapusišką pagalbą, kuri apima skirtingų sričių ekspertų kompetencijas.
„Civitta“ Lietuvos biure dirba daugiau nei 140 darbuotojų – kartu su komandos nariais iš viso pasaulio jie atlieka pagrindinį vaidmenį derinant vietine ekspertinę patirtį su globaliomis strategijomis.
Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją šiandien?
Nuo darbų keitimo iki paaukštinimo: kaip dažnai ekspertai pataria keisti darbą?
Tyrime palygino moterų ir vyrų motyvaciją renkantis darbdavį: kuo ji skiriasi?
Lietuvoje pristatytos naujos švietimo ir žaidimų technologijų startuolių akceleravimo programos
Lietuvoje startuolių daugėja, tačiau įvardija du esminius iššūkius, trukdančius tapti „plėtruoliais“
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...