Paskelbta
1 metai prieš-
Tarptautinė konsultacijų įmonė „Civitta” keičia savo prekės ženklą ir sujungia visas savo dukterines įmones į naują struktūrą ir vieną bendrą pavadinimą. Prie pagrindinės įmonės prijungiama iki šiol atskirai veikusi, visame pasaulyje pripažinta skaitmeninių sprendimų bendrovė „Mediapark“ ir Estijos skaitmeninių produktų studija „Singleton“. Kartu keičiasi vadovų pozicijos – buvusi „Mediapark“ vadovė Berta Timinskaitė tampa įmonės „Civitta Lithuania“ direktore.
Bendrovės atstovai teigia, kad šis pokytis žymi svarbų etapą, kuris buvo paskatintas naujo požiūrio į verslo konsultacijas ir padės užtikrinti platesnes galimybes klientams.
Prisitaikymas prie beprecedenčių iššūkių
„Civitta“ įkūrėjas ir visos grupės vadovas Adamas Saulius Vaina sako, kad verslo konsultavimo sektorius vis dar dažnai yra atitolęs nuo savo klientų ir neatspindi šiuolaikinių jų poreikių.
„Gyvename itin nenuspėjamais laikais, todėl kiekvienai įmonei ar organizacijai reikalingas individualus požiūris į unikalią jų situaciją. Esame čia tam, kad mestume iššūkį tradicinėms konsultavimo normoms, pristatydami kitokį požiūrį į tarpusavio bendradarbiavimą, kuriame tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus klientai gali gauti viena kitą papildančias skaitmenines ir konsultavimo paslaugas. Sudėtingus iššūkius sprendžiame naudodamiesi integruota paslaugų sistema. Tikiu, kad šis naujas požiūris į klientų konsultavimą padės plėtoti ir sukurti pažangius bei atsparius verslus“, – teigia A. S. Vaina.
A.S. Vaina pabrėžia, kad „Civitta“ savo pavyzdžiu įrodo, jog sunkūs laikai gali tapti augimo galimybėmis. Nors tai nėra įprastas atvejis recesijos metais, pernai bendrovė išsiplėtė į tris naujas rinkas: Uzbekistaną, Vengriją ir Portugaliją.
„Man, kaip įkūrėjui, malonu matyti, kad nepaisant augimo ir pokyčių, įmonė išlieka ištikima savo pradinei misijai: kiekvienoje savo veiklos rinkoje vietiniams talentams suteikti galimybių dirbti su geriausiomis tarptautinėmis įmonėmis ir tuo pat metu išlaikyti ryšį su savo šalimi. Toks vertybinis požiūris ne tik atneša naudos mūsų darbuotojams, bet ir paskatino juos įkurti nevyriausybinę organizaciją – „Ukrainos ekonomikos gaivinimo centras“. Ši organizacija yra orientuota į ekonominės politikos formavimą, reguliariai skelbia ataskaitas apie karo Ukrainoje poveikį visuomenei, ekonomikai ir regionui, taip pat informuoja apie Rusijai taikomas sankcijas“, – priduria A. S. Vaina.
Prekės ženklo keitimo kampanija
Naujasis „Civitta“ identitetas – tai ne tik vizualiniai pokyčiai, bet ir intelektualaus, kūrybiško ir šmaikštaus įmonės požiūrio atspindys. Atsinaujinimo kampaniją žymi šūkis „Question the answer“ (iš ang. k. „Kvestionuok atsakymą“), kuriuo siekiama įmonę pristatyti kaip nebijančią iššūkių ir kūrybiškų sprendimų komandą. Savitas požiūris į bendradarbiavimą konsultacijų srityje, kuris slypi po „Civitta“ reorganizacija, leidžia klientams lengviau ir paprasčiau iš vienos komandos gauti visapusišką pagalbą, kuri apima skirtingų sričių ekspertų kompetencijas.
„Civitta“ Lietuvos biure dirba daugiau nei 140 darbuotojų – kartu su komandos nariais iš viso pasaulio jie atlieka pagrindinį vaidmenį derinant vietine ekspertinę patirtį su globaliomis strategijomis.
Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją šiandien?
Nuo darbų keitimo iki paaukštinimo: kaip dažnai ekspertai pataria keisti darbą?
Tyrime palygino moterų ir vyrų motyvaciją renkantis darbdavį: kuo ji skiriasi?
Lietuvoje pristatytos naujos švietimo ir žaidimų technologijų startuolių akceleravimo programos
Lietuvoje startuolių daugėja, tačiau įvardija du esminius iššūkius, trukdančius tapti „plėtruoliais“
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...