Paskelbta
1 savaitė prieš-
By
LukasDidžiausia Baltijos šalyse ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ pradeda bendradarbiavimą su nauju žiniasklaidos planavimo paslaugų partneriu. Šių metų rudenį bendrovės organizuotą šių paslaugų teikimo konkursą laimėjo agentūra „Arena Media“. Ši bendrovė bus atsakinga už reklamos tradicinėje žiniasklaidoje bei socialinėse medijose strategiją, planavimą ir pirkimą.
„Naujo partnerio pasirinkimą lėmė inovatyvių sprendimų poreikis organizacijos viduje, tad šį žingsnį vertiname kaip naują mūsų įmonės ir jos paslaugų pristatymo įvairiais reklamos kanalais etapą. Tikimės sėkmingos ir profesionalios partnerystės, kuri leis sukurti dar daugiau vertės prekės ženklui ir mūsų bendrovės klientams“, – sako Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo ir klientų patirties valdymo skyriaus vadovė.
„Dirbti ir augti kartu su rinkos lyderiais, kurie vertina ilgalaikę partnerystę, o į komunikacinius sprendimus žvelgia holistiškai ir integruotai – tai vienas iš esminių užsibrėžtų mūsų agentūros tikslų. Konkurso metu įsitikinome, jog „Lietuvos draudimas“ ne tik teikia aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams, bet ir itin profesionaliai atsirenka savo partnerius, siekdamas tolimesnio verslo augimo“, – sako Rokas Babravičius, „Arena Media“ direktorius.
„Arena Media“ yra tarptautinė ir ilgametė žiniasklaidos planavimo bei rinkodaros sprendimų agentūra, teikianti tradicinės ir skaitmeninės žiniasklaidos planavimo, strateginio planavimo, duomenų analizės, turinio ir socialinės medijos paslaugas.
Pastatų kompleksui B10 − geriausio daugiafunkcio NT objekto apdovanojimas
Tyrimas atskleidė – kas dešimtam lietuviui nuo kitų metų gali būti atimta teisė vairuoti
Draudikai: vairuotojams rudens sezonas baigėsi juodąja savaite
AB „Lietuvos draudimas“ 2024 m. devynių mėnesių finansiniai rezultatai
Kai nelaimė tampa ne tik šeimos tragedija, bet ir žala kaimynams
Ekspertai apie atliekų rūšiavimą: gaila, bet kartais žmonių pastangos nueina perniek
Viršuliškių daugiabučio gaisro pamokos: numota ranka į draudimą, apsaugos sumos per mažos
Dėl vasarinių padangų naudojimo nebegalioja automobilio techninė apžiūra ir draudimas: tiesa tai ar mitas?
Sukčiai viliojo patraukliu finansiniu pasiūlymu: melas išaiškėjo dėl vienos neapdairios klaidos
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...