Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Didžiausia Baltijos šalyse ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ pradeda bendradarbiavimą su nauju žiniasklaidos planavimo paslaugų partneriu. Šių metų rudenį bendrovės organizuotą šių paslaugų teikimo konkursą laimėjo agentūra „Arena Media“. Ši bendrovė bus atsakinga už reklamos tradicinėje žiniasklaidoje bei socialinėse medijose strategiją, planavimą ir pirkimą.
„Naujo partnerio pasirinkimą lėmė inovatyvių sprendimų poreikis organizacijos viduje, tad šį žingsnį vertiname kaip naują mūsų įmonės ir jos paslaugų pristatymo įvairiais reklamos kanalais etapą. Tikimės sėkmingos ir profesionalios partnerystės, kuri leis sukurti dar daugiau vertės prekės ženklui ir mūsų bendrovės klientams“, – sako Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo ir klientų patirties valdymo skyriaus vadovė.
„Dirbti ir augti kartu su rinkos lyderiais, kurie vertina ilgalaikę partnerystę, o į komunikacinius sprendimus žvelgia holistiškai ir integruotai – tai vienas iš esminių užsibrėžtų mūsų agentūros tikslų. Konkurso metu įsitikinome, jog „Lietuvos draudimas“ ne tik teikia aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams, bet ir itin profesionaliai atsirenka savo partnerius, siekdamas tolimesnio verslo augimo“, – sako Rokas Babravičius, „Arena Media“ direktorius.
„Arena Media“ yra tarptautinė ir ilgametė žiniasklaidos planavimo bei rinkodaros sprendimų agentūra, teikianti tradicinės ir skaitmeninės žiniasklaidos planavimo, strateginio planavimo, duomenų analizės, turinio ir socialinės medijos paslaugas.
Krizės versle: ne tik dėl priešo už vartų
Tyrimas: įsigyti elektromobilį labiausiai motyvuoja kompensacijos ir nemokamas parkavimas
Ekspertas apie eismo įvykio deklaracijų pildymą: dėl streso dažnas vairuotojas dalies įvykių nepamena
Tyrimas: pirkdami naują automobilį, trečdalis gyventojų svarstytų apie elektromobilį
Dienos šiltyn, traumų daugyn: perspėja apie pavasario iššūkius
Tyrimas atskleidė lietuvių pasirinkimus: elektromobiliai patrauklūs dėl pagrindinio jų privalumo
Tyrimas: smulkaus ir vidutinio verslo lūkesčiai pagerėjo – pusė įmonių planuoja plėtrą
Daugėjant saulės šviesos ne visi jaučia džiaugsmą: kas rizikuoja patekti į pavasarinės depresijos spąstus
IT vieta verslo mozaikoje: ar išnaudojame potencialą?
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...