Paskelbta
2 metai prieš-
Aukšta infliacija, kylančios palūkanos ir karas Ukrainoje 2022 m. tapo nemenku iššūkiu daugumai Lietuvos įmonių. Visgi transporto priemonių istorijos ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ šių įvykių kontekste sugebėjo išauginti pardavimo pajamas 30 proc. – nuo 17,7 mln. eurų 2021-aisiais iki 23,3 mln. eurų 2022-aisiais.
„Per savo gyvavimo metus iš vietinio verslo tapome skaitmeninio eksporto įmone – šiuo metu mūsų pajamos Lietuvoje sudaro vos 5 proc. visos įmonės apyvartos“, – sako „carVertical“ vadovas Rokas Medonis.
Naudotų automobilių rinkos iššūkiai ir posūkis į B2B sektorių
2022-ieji buvo permainingi ir didelės dalies įmonių augimas sulėtėjo. Lietuvos naudotų automobilių rinka po truputį rodo atsigavimo ženklus – per pirmąjį 2023 m. ketvirtį pardavimai augo 30 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais. Kadangi automobilių paklausa išlieka didelė, kainų mažėjimo artimiausiu metu tikėtis neverta.
„2022 m. paaugome beveik trečdaliu, nors galėjome augti ir dar daugiau. Visgi globalūs įvykiai, tokie kaip karas Ukrainoje, padarė didelę įtaką naudotų automobilių rinkai, ypatingai Europoje. Nors naudotų transporto priemonių pasiūla vis dar ganėtinai žema, situacija metų pabaigoje turėtų po truputį normalizuotis“, – pasakoja R. Medonis.
Nuo pat veiklos pradžios „carVertical“ buvo žinoma kaip B2C įmonė. Pastaraisiais metais tai ėmė keistis – įmonė išplėtė savo veiklą ir B2B segmente. 2022 m. įmonės B2B pardavimai paaugo 79 proc., kas rodo didelį potencialą ateityje.
Nauji duomenų šaltiniai ir nauja ataskaita dar labiau pagerins paslaugų kokybę
„carVertical“ transporto priemonių patikros platformos kokybė labiausiai priklauso nuo automobilių duomenų pasiekiamumo. 2022 m. įmonė prisitraukė naujų svarbių duomenų šaltinių – jų bendras sąrašas šiuo metu jau viršija tūkstantį. Šie duomenys atkeliauja iš draudimo bendrovių, nacionalinių registrų, teisėsaugos agentūrų ir kitų viešų bei privačių institucijų.
Praėjusiais metais „carVertical“ pradėjo veiklą keliose naujose rinkose, ėmė teikti motociklų istorijos patikros paslaugas ir ėmėsi naujų funkcijų kūrimo.
Didžiausia įmonės naujiena – iš pagrindų atnaujinta transporto priemonių istorijos ataskaita, kurios naujas dizainas ir struktūra leis vartotojams geriau suprasti pateiktą informaciją. Kartu su nauja vizualine produkto puse, buvo įdiegtos ir naujos funkcijos, kurios suteiks naudingų žinių tiek naudotų automobilių pirkėjams, tiek pardavėjams.
Siekia tapti ekosistema
Sėkmingų „carVertical“ finansinių metų ir ambicingų ateities planų dėka, įmonės komanda smarkiai išaugo. 2021 m. įmonėje dirbo 36 darbuotojai, 2022 m. – 76, o šiuo metu darbuotojų skaičius jau viršija 100 žmonių.
„Mes jau nesame 30 žmonių startuolis. Nuolat tobuliname globalius automobilių duomenų standartus ir laikome save rinkos vizionieriais. Su kiekvienu ketvirčiu tampame vis solidesne organizacija“, – sako R. Medonis.
Nors verslo sektorių lydintys iššūkiai tęsis ir šiais metais, „carVertical“ vadovas nusiteikęs optimistiškai. Sprendžiant iš pirmojo 2023 m. ketvirčio, įmonė turėtų iki metų galo pasiekti ne mažesnę nei 30 mln. eurų apyvartą.
„Per praėjusius metus daug sužinojome apie savo klientus, jų poreikius, įpročius ir abejones. Tai padėjo mums tobulinti savo veiklos kryptį ir suteikė verslui ilgalaikę viziją. Norime tapti ekosistema, kuri apima daug daugiau nei automobilio istorijos patikra“, – planais dalinasi R. Medonis.
Vairuotojams derėtų susirūpinti: dalis automobilių Lietuvoje gali turėti gamyklinių trūkumų
Dažniausiai apgadinami automobiliai Lietuvoje: tyrimas parodė, kad ieškantys naudoto „Porsche“ turėtų būti itin atsargūs
Dažniausiai vagiamos automobilių dalys – sužinokite, ar jūsų automobilis saugus
Kas keisis automobilių rinkoje 2025-aisiais? Sužinokite, ką tai reiškia pirkėjams
Tyrimas: Lietuvoje į eismo įvykius rečiausiai patenka žali automobiliai
Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?
Į biudžetą – 100 mln. eurų mokesčių: daugiausiai mokesčių sumokėję technologijų sektoriaus lyderiai – „Vinted“, „Wargaming“ ir „Nord Security“
Vairuotojai turėtų suskubti ruoštis žiemai: nepasiruošusiems vairavimas gali tapti kančia
Roges žiemai reikia ruošti vasarą, o kada ir kur mokytis „driftinti“
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...