Sekite naujienas

Verslas

Šiaulių bankas – kodėl jis vis dar nenugalimas klientų aptarnavimo srityje?

L

Paskelbta

-

„Šiaulių bankas“ 2024 metais išlaikė itin aukštą klientų aptarnavimo kokybės kartelę ir yra tarp geriausias pozicijas šioje srityje užimančių Lietuvoje veikiančių komercinių bankų. Tą rodo naujausio kasmetinio bendrovės „Dive Lietuva“ atliekamo slapto pirkėjo tyrimo rezultatai.

Reklama

2024 metais „Šiaulių bankas“ pasiekė maksimalų 100 proc. rezultatą klientų aptarnavimo telefonu kategorijoje ir rinkos vidurkį joje viršijo 7,4 proc. Beveik maksimalus 99,15 proc. įvertinimas bankui suteiktas ir už klientų aptarnavimo banko skyriuose kokybę. Šioje kategorijoje „Šiaulių banko“ rezultatai yra 3,65 proc. geresni nei vidutiniškai rinkos.

„Dedame nuolatines pastangas siekdami užtikrinti aukščiausius standartus atitinkančią klientų aptarnavimo kokybę tiek bendraujant su jais telefonu, tiek banko skyriuose, o taip pat elektroniniais kanalais. Tą patvirtina nuosekliai geri slapto pirkėjo tyrimo rezultatai – į geriausiai klientus aptarnaujančių bankų trejetuką tiek skambučių, tiek vizitų kategorijose patenkame nuo 2017 metų,“, – sako „Šiaulių banko“ Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Eglė Žilinskienė.

Eglės Žilinskienės teigimu, tai lemia didelis banko dėmesys konsultantų mokymas, irklientų grįžtamojo ryšio analizei bei aptarnavimo procesų efektyvinimui, taip pat bendras visų banko darbuotojų įsitraukimas. Siekiama, kad tiek gyventojai, tiek verslo klientai aiškius ir išsamius atsakymus į visus jiems rūpimus klausimus bei jų poreikius atitinkančius pasiūlymus gautų sklandžiai ir operatyviai, o bendravimas su konsultantais būtų maloni patirtis.

Maksimalų įvertinimą slapto pirkėjo tyrime „Šiaulių bankas“ gavo pagal daugelį vertintų kriterijų, įskaitant klientų aptarnavimo skyrių aplinkos ir darbuotojų išvaizdos tvarkingumą, bendravimo įgūdžius, pirmajį kontaktą, kliento poreikių išsiaiškinimą ir sprendimo pateikimą, papildomą pardavimą bei grįžtamąjį ryšį, užtikrinant sklandumą bei kokybę.

Slapto pirkėjo tyrimas buvo atliekamas 2024 m. lapkričio – gruodžio mėnesiais. Tyrimo metu buvo imituojami realūs scenarijai – potencialaus naujo kliento apsilankymai banko skyriuose ir skambučiai telefonu. Iš viso į tyrimą įtraukti 6 Lietuvoje veikiantys komerciniai bankai – „Šiaulių bankas“, „Citadele“, „Urbo bankas“, „Luminor“, SEB ir „Swedbank“.

carvertical VIN patikra

Naujienos

Verslas16 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas20 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas2 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas3 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |