Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinkui „Rimi“ jau trečius metus iš eilės pavyko išlaikyti geriausiai pirkėjus aptarnaujančio mažmeninės prekybos tinklo titulą bei patekti į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Slaptųjų pirkėjų tyrimo metu prekybos tinklo „Rimi“ darbuotojai buvo pripažinti geriausiai aptarnaujančiais klientus – pirkėjai vertino parduotuvių švarą ir tvarką, darbuotojų išvaizdą, bendravimo kultūrą, jų profesionalumą ir pardavimo įgūdžius. Be to, greta itin aukštos pirkėjų aptarnavimo kokybės, „Rimi“ siūlo ir patrauklias prekių kainas – kainų palyginimo portalo „Pricer.lt“ duomenimis, liepos mėnesį „Rimi.lt“ el. parduotuvė sumažino pigiausių maisto prekių krepšelio kainą 2,88 Eur ir išlaikė antrąją vietą, o fizinės parduotuvės – trečiąją tarp visų prekybos tinklų. Taigi, garantuodami aukščiausią aptarnavimo ir produktų kokybę „Rimi“ siūlo ir itin geras kainas.
Kyla aptarnavimo kultūra
Tyrimas birželio ir liepos mėnesiais vyko didžiųjų šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių prekybos centruose. Slaptieji pirkėjai vertino salės ir kasos darbuotojų paslaugumą, mandagumą, sugebėjimą bendrauti. Sveriamų prekių skyriuose buvo tiriama, ar darbuotojai domisi pirkėjų poreikiais, sugeba juos profesionaliai konsultuoti.
Tyrimą vykdžiusios įmonės „Slapto pirkėjo tyrimai“ duomenimis, „Rimi“ salės ir kasų darbuotojai pranoko kitų prekybos tinklų darbuotojus bendravimo įgūdžiais, paslaugumu, taip pat pažymimas uždarų parduotuvių skyrių darbuotojų profesionalumas. Šiemet pavyko net pagerinti rezultatus – prekybos tinklui buvo suteikta 93,44 proc. reitingo balų (2021 m. – 90,10 proc., o 2022 m. – 91,50 proc.).
Padeda sutaupyti pirkėjams
„Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė sako, kad įmonė be galo didžiuojasi savo darbuotojais: „Džiaugiamės savo žmonėmis, jie yra didžiulis pavyzdys daugeliui įmonių, kaip dirbti ir elgtis su klientais, kaip išlaikyti motyvaciją ir puikiai dirbti nepaisant išorės faktorių. Karas Ukrainoje ir ekonominis nuosmukis pakoregavo pirkėjų elgseną – jie atidžiau skaičiuoja savo išlaidas, daugiau dėmesio skiria produktų kainoms, prekybos centruose ieško akcijų ar pigesnių prekių. Suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainai, todėl norime jiems suteikti geriausius pasiūlymus. Be to, stengiamės sutaupyti ne tik pirkėjų pinigus, bet ir laiką, kad jiems nebereiktų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, ieškant pigesnių prekių, o viską rastų pas mus. Nuolatos deramės su tiekėjais, siekdami, kad mūsų pirkėjai galėtų įsigyti kokybiškų prekių už prieinamą kainą.
Todėl jau kelis mėnesius kampanijos „Rimi“ perku ir man ramu“ metu prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje, jos žymimos specialiu raudonu euro ženklu. Ši kampanija vien liepos mėnesį pirkėjams padėjo sutaupyti iki 600 tūkst. eurų. Branginame kiekvieną savo klientą, todėl tęsiame kainų mažinimo politiką. Prieš mėnesį sumažinome kelių populiarių Lietuvos gamintojų pieno produktų kainas nuo 3 iki 17 procentų, suprasdami, kad lietuviški pieno produktai yra itin mėgstami pirkėjų, kurie be jų neapsieina apsipirkdami“, – teigia V. Kaikarienė.
Ji priduria, kad kiekvieną savaitę prekybos centruose ir elektroninėje parduotuvėje galima rasti vis naujų akcijų, tad prieš apsiperkant verta peržiūrėti pasiūlymus. Sutaupyti „Mano Rimi“ kortelių savininkams galima ir pasinaudojus papildomais nuolaidų kuponais, kuriuos galima aktyvuoti „Rimi“ programėlėje, „Mano Rimi“ kortelių terminale arba prisijungus prie savo paskyros www.manorimi.lt.
Dėmesys kiekvienam darbuotojui
Pasak „Rimi Lietuva“ personalo vadovės Vaidos Kaikarienės, nuo pat įmonės veiklos pradžios buvo tikslingai stengtasi tapti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams: įdiegti socialinės politikos standartai, darbo principai, gairės, kurie vėliau tapo pavyzdžiu kitoms organizacijoms. Tai padėjo ne tik gauti tarptautinį pripažinimą ir „Top darbdavio“ sertifikatą, bet ir išlaikyti darbuotojų pasitenkinimą įmone, padėjusį dar geriau aptarnauti klientus.
„Taip pat nuosekliai rūpinamės ir savo darbuotojais, efektyviai investuodami į jų atlyginimo ir gerovės paketą – per šiuos metus darbo užmokesčio fondui papildomai skirta apie 3 milijonai eurų. Už gerus darbo rezultatus įmonės darbuotojams numatyti darbo užmokesčio priedai. Daug metų nuosekliai dirbame socialinėje srityje, integruodami visų amžiaus grupių žmones bei neįgaliuosius. Praėjusiais metais prie kolektyvo taip pat prisijungė daugiau nei 200 nuo karo tėvynėje pasitraukusių ukrainiečių. Įmonėje dirba skirtingų tautybių žmonės, atvykę į Lietuvą iš Turkijos, Vietnamo, Kazachstano, Afganistano, Baltarusijos ir Ukrainos. Kiekvienam darbuotojui, nepriklausomai nuo tautybės, amžiaus, lyties, negalios ir pažiūrų, skiriamas nuoširdus dėmesys“, – teigia „Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė.
Tiek besidairantiems naujos darbo vietos, tiek jau įsitvirtinusiems kolektyve, svarbu ne tik atlyginimas, bet ir tobulėjimo galimybės bei stabilumas: „Darbuotojas nori jaustis užtikrintas, kad sudėtingesniais gyvenimo etapais ar išorinių krizių sąlygomis jis nebus darbdavio pamirštas. Todėl „Rimi“ yra įsteigusi 50 000 eurų siekiantį Pagalbos darbuotojams fondą, kuris padeda į nelaimę patekusiems kolegoms ir jų artimiesiems.“
Pirkėjai neliko abejingi: „Rimi“ parduotuvėse vykusioje „Maisto banko“ akcijoje suaukota produktų už daugiau kaip 37 tūkst. eurų
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Gero darbdavio atmintinė: kas skatina darbuotojus sugrįžti?
Liucina Rimgailė paatviravo apie ryšį su mama ir gardžias tradicijas: „Aplankome viena kitą ir be progos“
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais: keps patiekalą, kurį dievina šeima
Velykų pusryčiai kitaip: žymaus Vilniaus restorano šefė Goda Juknaitė pataria, kaip iškepti tobulą šakšuką
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
„Rimi“ kokteilis sužavėjo tarptautinę Europos komisiją: įvertino prestižiniu maisto inovacijų apdovanojimu
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...