Sekite naujienas

Auto

Elektrinis sunkvežimis „Nikola Tre“ oficialiai pristatytas parodoje Vokietijoje

Paskelbta

-

Tarptautinėje IAA transporto parodoje Hanoveryje (Vokietija) pristatyta naudojimui paruoštas baterijose kaupiama elektros energija (BEV) varomas „Nikola Tre“ sunkvežimis ir vandenilio kuro elementais (FCEV) varoma jo „beta versija“. Šios dvi transporto priemonės buvo eksponuojamos „Nikola“ partnerės bendrovės „Iveco „stende, o parodos lankytojai taip pat galėjo išbandyti elektrinę naujieną demonstracijų lauko zonoje.

„Tiek akumuliatorinė, tiek vandenilio kuro elementų elektrinės „Nikola Tre“ versijos yra pilnaverčiai nulinės emisijos tolimųjų reisų komerciniai krovininiai sunkvežimiai. Jie nuo pat pradžių sukurti kaip elektra varomos transporto priemonės, todėl pasižymi našumu ir važiavimo patirtimis, galinčiomis konkuruoti su dyzeliniais varikliais varomomis transporto priemonėmis sudėtingiausiose misijose. Šie sunkvežimiai suteikia eksploataciniu ir finansiniu požiūriu perspektyvius nulinės emisijos sprendimus, skirtus regioninėms reikmėms ir pervežimams tolimais atstumais, kurie užtikrins naudotojams tikrą konkurencinį pranašumą“, – sakė Michaelis Lohschelleris, „Nikola Corporation“ prezidentas.

Reklama:

„Iveco“ atstovybės pardavimo ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Ernestas Jakubonis pažymėjo, kad pristatyti pirmieji Europos rinkai skirti gaminiai yra tvirtos „Iveco“ partnerystės su „Nikola Corporation“ išdava. Abiejų gamintojų komandos kartu sukūrė modulinę platformą, galinčią pritaikyti kuro elementų ir akumuliatorinių elektrinių pavarų technologijas, o parodoje lankytojams buvo pristatyta „Nikola Tre“ sunkiasvorio sunkvežimio „4×2“ Artic“ versija.

„Tai pirmoji elektra varoma modulinė platforma, skirta sunkiasvoriams vilkikams, kuriuose yra abu energijos šaltiniai: akumuliatoriai, skirti maždaug 500 km atstumo distancijoms, ir vandenilio kuro elementų elektrinė jėgos pavara, skirta nuvažiuoti iki 800 km. Šie sprendimai yra tikra revoliucija, kuri žymi apčiuopiamą žingsnį mūsų ambicingo tikslo pasiekti nulinės emisijos transportą link“, – akcentavo E. Jakubonis.

Pagamintas Europoje

Europietišką „Nikola Tre BEV“ gamina bendra įmonė „Nikola Iveco Europe“ savo specialioje gamykloje Ulme, Vokietijoje. Gamykloje, kuri buvo atidaryta 2021 m., atliekamas galutinis surinkimo procesas, specialiai skirtas elektra varomoms transporto priemonėms ir yra vykdomas pagal pasaulinio lygio gamybos standartus.

„Nikola Tre“ platforma yra sukurta remiantis sėkmingu „Iveco S-Way“ sunkvežimiu ir turi elektrinę galinę ašį, kurią kartu projektavo ir gamino „FPT Industrial“, bei pažangią „Nikola“ elektros technologiją. „Iveco“ ir „Nikola“ komandos naująją platformą kūrė moduliniu principu, kad ją būtų galima pritaikyti tiek akumuliatorių, tiek vandenilio kuro elementų technologijoms.

Pristatymo parodoje metu taip pat buvo paskelbta oficiali „Nikola Tre BEV Artic 4×2“ užsakymų pradžia Europoje. Transporto priemonėje, kurios ratų bazė yra 4,021 mm ilgio, yra 9 akumuliatoriai, kurių bendra energijos kaupimo galia yra iki 738 kWh. Tai leidžia pilnai įkrautam vilkikui nuvažiuoti maždaug 500 km.

Baterijų įkrovimas (10–90 % SOC) 175 kW galios įkrovikliu užtrunka vos 162 minutes. Šiais metais numatoma padidinti maksimalią įkrovimo spartą iki 350 kW.

Bendra 738 kWh energija ir 480 kW nepertraukiama „FPT Industrial e-Axle“ galinės ašies galia suteikia vilkikui reikalingą našumą, sukimo momentą ir nuvažiuojamą atstumą atlikti tokias užduotis, kaip tolimųjų atstumų ir regioniniai pervežimai. Dėl elektrinės transporto priemonės savybių bendros nuosavybės išlaidos yra mažos, todėl toks vilkikas yra eksploataciniu ir finansiniu požiūriu perspektyvus nulinės emisijos sprendimas.

Remiantis „Iveco“ į vairuotojo poreikius orientuotu požiūriu, kiekviena „Nikola Tre BEV“ kabinos detalė sukurta taip, kad pagerintų gyvenimą erdvioje ir gerai išplanuotoje aplinkoje, kurioje užtikrinamas komfortas bei pažangios funkcijos. Multimedijos sistema yra pagrįsta „Nikola“ naujos kartos patentuota valdymo technologija, kuri integruoja informacijos ir pramogų bei navigacijos funkcijas, taip pat daugumos transporto priemonės funkcijų valdiklius.

Parodoje pristatytas „beta versijos“ vandenilio kuro elementais varomas elektrinis vilkikas „Nikola Tre FCEV Artic 6×2“ turi valdomą pavarą ir naują kabiną su patobulintomis aerodinaminėmis savybėmis. Dėl 3,932 mm ratų bazės jis gali sutalpinti maždaug 70 kilogramų vandenilio 700 barų slėgio bake.
Ši talpa kartu su greito – vos mažiau nei 20 minučių – degalų papildymo trukme leidžia nuvažiuoti iki 800 km. Kai „Nikola Tre FCEV“ 2024 m. pateks į Europos rinką, nulinės emisijos elektrinis vilkikas ilgoms kelionėms taps realybe ir esminiu „Iveco“ pažangos etapu, siekiant bendrovės tvarumo tikslų.

Naujienos

Verslo idėjos1 val prieš

Verslo idėjos patentavimas Europoje, kaip viskas vyksta?

Patentavimas Europoje Europos patentas – tai Europos patentų organizacijos išduotas apsaugos dokumentas. Europos patentų sistema grindžiama Europos patentų tarnybos ir...

Verslo idėjos14 val prieš

Verslo idėjos neįgaliesiems: 11 gerų idėjų

Lietuvoje nekalbama apie patogias sąlygas neįgaliesiems. Bet, jei nekalbama net apie patogų judėjimą, ar apskritai galima galvoti apie verslą? O...

Dirbtinis intelektas17 val prieš

Lietuvoje ir JAV veikiančios dirbtinio intelekto kompanijos „Genus AI“ kapitalo investicijos pasiekė 11 mln. JAV dolerių

Tiesiogiai vartotojams pardavinėjančioms ir elektronine komercija užsiimančioms įmonėms dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus tiekianti kompanija „Genus AI“ pranešė gavusi 6 mln....

Nekilnojamas turtas18 val prieš

Euromoney tyrimas: EfTEN Capital antrą kartą pripažintas geriausiu nekilnojamojo turto investicijų valdytoju Centrinėje ir Rytų Europoje

Baltijos šalyse veikianti nekilnojamojo turto investicijų valdymo bendrovė „EfTEN Capital“ 2023 metais išrinkta geriausia nekilnojamojo turto investicijų valdytoja Vidurio ir...

Verslas19 val prieš

Į kvartalą Vilniaus Naujamiestyje „Hanner“ planuoja investuoti 35 mln. eurų

Nekilnojamojo turto plėtros kompanija „Hanner“ sostinės Naujamiesčio rajone planuoja pradėti naujo gyvenamojo kvartalo statybas. Vilniaus miesto savivaldybei pateiktas prašymas 4...

Verslo Vikingai

Finansai1 savaitė prieš

Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“

Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga

Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...

Startuoliai2 mėnesiai prieš

Saugių sandorių platforma „EscrowPack“ padės internete pirkti ir parduoti nesibaiminant sukčių

Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...

Finansai2 mėnesiai prieš

29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“

Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |