Sekite naujienas

Auto

Nissan prideda saulės stogą populiariausiam mažam Japonijos EV

L

Paskelbta

-

Nissan šį mėnesį vėliau Japonijos mobilumo parodoje pristatys savo saulės stogo interpretaciją, kai atskleis Sakura (populiariausią Japonijos EV) su tuo, ką jie vadina „Ao-Solar Extender“ technologija.

Reklama

Šis sumanus, nors šiek tiek negražus, saulės stogo skydas yra ant transporto priemonės viršaus ir kraunasi važiuojant. Tačiau įrenginys taip pat išsiskleidžia, kad išsitemptų stovint, efektyviai padvigubindamas fotovoltinę paviršiaus plotą, kad padidintų galią, kurią galima grąžinti į akumuliatorių blokus.

Pasak Nissan, visiškai išsiskleidęs skydas gali generuoti iki 500 vatų galios, taip pat apsaugoti saloną nuo saulės spindulių karštomis saulėtomis dienomis.

Nissan Leaf 2026 Naujas Nissan Leaf bus pigiausias EV JAV – ir tai gali būti hitas, kurio Nissan reikia Honda N-One e Honda’s mažytis EV oficialiai debiutuoja – ir neįtikėtinai mielas mikroautomobilis gali maitinti ir jūsų namus Tesla automobilis kraunamas Shell Recharge stotyje Shell pereina nuo benzino prie akumuliatorių technologijos, teigdama, kad proveržis gali įkrauti EV per mažiau nei 10 minučių Blogu oru, kai išsiskleidžiantį skydą tenka įtraukti, sistema gali generuoti apie 300 W, arba apie 80 W tamsiausiomis ir lietingiausiomis dienomis.

Tai gali skambėti ne daug, bet įrenginio inžinieriai sako, kad jis gali pridėti daugiau nei 1800 mylių nemokamo elektromobilumo kasmet. „Nissan“ susitarė su „Enefit“

Tiesą sakant, tipinis Sakura klientas, turintis gausybę transporto priemonių pasirinkimų Japonijos šurmuliuojančioje Kei automobilių rinkoje, keliauja tik kelias mylias apsipirkti ar paimti vaikus iš mokyklos.

„Saulės generuota energija galėtų beveik pašalinti poreikį krauti iš tinklo dideliai daliai savininkų. Be to, saulės sistema gali tarnauti kaip avarinis energijos šaltinis katastrofų metu“, teigia Nissan.

Saulės spindulys Nissan Solar Roof

Reklama

Daugelis automobilių gamintojų jau eksperimentavo su saulės stogais, su Fisker garsiai siūlančiu opciją Ocean, kuri galėtų pridėti apie 1200 mylių nemokamo važiavimo kasmet.

Panašiai Hyundai ir Toyota taip pat pristatė pasirenkamus įrenginius, kurie gali pridėti porą mylių diapazono kiekvieną dieną. 3D antakapiai keičia tradicijas?

Nors Nissan teiginiai apie 1800 mylių kasmet gali skambėti ne daug, technologija vis tiek galėtų būti naudinga tiems mažo ridžio vartotojams, kurie palieka savo transporto priemones ilgam ir naudoja EV tik nuvažiuoti į parduotuvę ar atlikti reikalus. Kaip sako Nissan, tai galėtų visiškai pašalinti poreikį įjungti į tinklą kai kuriems žmonėms.

Be to, daugelis premium prekių ženklų jau žiūri už didelių saulės skydų, pritvirtintų prie stogo, ir pradėjo eksperimentuoti su saulės dažais, kuriuos Mercedes-Benz debiutavo hiper-miling Vision EQ XX prototipe. Ikoniškiausių „2 Fast 2 Furious” ir „Tokyo Drift” automobilių istorijos ir likimai

Vokiečių markė sako, kad jos aktyvus fotovoltinis paviršius galėtų pridėti beveik 7500 papildomų EV mylių per metus idealiomis sąlygomis. Kaip išsirinkti bėgimo batus?

Kompanija aiškiai stumia savo plėtrą į priekį, nes naujausias Vision Iconic EV konceptas turėjo kitos kartos markės saulės dažus, kas rodo, kad jis greitai galėtų tapti komercine funkcija.

Nuvažiuojamo atstumo nerimo pabaiga? „Mercedes“ kietojo būvio akumuliatorių technologija ką tik įveikė 749 mylias be sustojimo

Turinys priklauso: techradar.com

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |