Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Daugybė automobilių pradeda savo gyvenimą vienoje šalyje, kol galiausiai kažkuriuo metu atsiduria kitoje. Tai ypač tinka kalbant apie Vakarų Europos transporto priemones, kurios sudaro didelę dalį naudotų automobilių rinkos Rytų Europoje. Nors daugiausiai automobilių senajame žemyne eksportuoja Vokietija, situacija skirtingose šalyse nevienoda.
Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas nustatė, iš kurių šalių į Lietuvą dažniausiai atkeliauja transporto priemonės, bei aptarė su importuojamais automobiliais susijusias rizikas.
Pirkėjai tiki, kad vokiški automobiliai geriau išlaikyti
26,3 proc. visų naudotų automobilių į Lietuvą atkeliauja iš Vokietijos, 18,7 proc. – iš Prancūzijos, 12,4 proc. – iš JAV, 9,1 proc. – iš Italijos, 7,4 proc. – iš Belgijos. Šie duomenys buvo gauti išanalizavus daugiau nei 1 mln. automobilių istorijos ataskaitų.
„Naudotų automobilių pirkėjai dažnai renkasi automobilius atvežtus iš Vokietijos, nes tiki, kad vokiečiai juos prižiūri labiau nei bet kas kitas. Lietuviai mano, kad vairuotojai didžiausioje naudotų transporto priemonių rinkoje nepraleidžia techninių aptarnavimų, naudoja tik kokybiškas automobilių dalis ir apskritai renkasi geresnės komplektacijos automobilius“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.
Automobilio būklė ir dažniausiai pasitaikančios problemos smarkiai priklauso nuo regiono iš kurio jis atkeliauja. Transporto priemonės iš Švedijos ir kitų Šiaurės šalių dėl sniego, druskų ir žemos temperatūros paprastai būna labiau pažeistos korozijos.
Nors automobiliai iš Italijos korozija dažniausiai nepasižymi, dėl intensyvios saulės jų kėbulo dažai gali būti išblukę. Ekstremalūs temperatūrų pasikeitimai ne į naudą jokiai transporto priemonei. Tai paaiškina, kodėl švelniu klimatu ir gerais keliais garsėjančios Vokietijos automobiliai tokie populiarūs Lietuvoje. Iš Vokietijos įvežamos transporto priemonės paprastai turi mažiau problemų su korozija, jų kėbulo dažai būna puikiai išsilaikę, važiuoklė – geros būklės.
Tarp šalių keliaujantys automobiliai turi tam tikrų rizikų
Kai automobilis keliauja iš vienos šalies į kitą, sunku atsekti jo istoriją. Dauguma šalių nesikeičia transporto priemonių duomenimis, todėl automobilis gali būti smarkiai apgadintas Vokietijoje ar Belgijoje, o vėliau atgimti Lietuvoje.
Rinkos skaidrumo indekso duomenimis, net 59 proc. visų platformoje lietuvių tikrintų automobilių praeityje buvo apgadinti, 18,1 proc. turėjo suklastotą ridą.
Šie duomenys rodo, kad naudotų transportų priemonių rinka Lietuvoje vis dar yra neskaidri ir pirkėjai turėtų saugotis apgavysčių.
5 šalys, iš kurių įvežama daugiausiai naudotų automobilių į Lietuvą:
1. Vokietija – 26,3%
2. Prancūzija – 18,7%
3. JAV – 12,4%
4. Italija – 9,1%
5. Belgija – 7,4%
Atskleisti labiausiai ir mažiausiai nuvertėjantys „BMW“ modeliai
„carVertical“ pristato atnaujintą prekės ženklą
Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui
Lietuvių įmonėje „carVertical“ taikomas neįprastas modelis – marketingo vadovo kėde dalinasi dviese
Tyrimas: kokios spalvos automobiliai Lietuvoje parduodami greičiausiai?
Kaip žinoti, ar automobilis buvo naudojamas kaip taksi: tai gali išduoti jo markė ir spalva
Siekdamas veikti tvariau kiekviename žingsnyje, prekybos tinklas „Lidl“ prekių gabenimui pradėjo naudoti biometanu varomus vilkikus. Ekspertai teigia, kad tokiu būdu...
Viena didžiausių Lietuvoje nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovių „Realco“ rinkoje ketina pasiskolinti apie 60 proc., arba iki 67 mln. eurų,...
Didžiausiame Vakarų Lietuvoje prekybos ir pramogų centre Klaipėdos „Akropolyje“, valdomame „Akropolis Group“, iš esmės modernizuojamas interjeras. Į bendrųjų erdvių atnaujinimą...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...