Sekite naujienas

Auto

Tyrimas atskleidė, kokių spalvų automobilius renkasi lietuviai – pirmenybė pilkiems

L

Paskelbta

-

Būklė, rida ir kaina – bene svarbiausi dalykai renkantis naudotą automobilį. Visgi nemažai vairuotojų atkreipia dėmesį ir į dominančio modelio spalvą. Automobilių istorijos ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ atliko tyrimą ir pasidomėjo, kokios spalvos transporto priemones labiausiai vertina Lietuvos vairuotojai – dauguma pirmenybę teikia nuosaikioms spalvoms ir vengia ryškiaspalvių automobilių. 5 naujienos, kuriomis naujieji „Samsung“ flagmanai pakėlė kartelę visai rinkai

Reklama

Dauguma lietuvių renkasi praktiškas spalvas

Lietuvoje net 30,2 proc. „carVertical“ tikrintų automobilių buvo pilkos spalvos, 17,9 proc. – baltos ir 17,9 proc. – juodos. Panašios tendencijos vyrauja ir kitose Europos šalyse. Pilką, juodą ir baltą vairuotojai laiko praktiškomis spalvomis – jos neišsiskiria iš aplinkos ir nereikalauja išskirtinės priežiūros.

Praeityje pilkos spalvos automobiliai buvo dar populiaresni: 2000 m. jie sudarė net 40,6 proc. platformoje tikrintų transporto priemonių. Vėliau augant susidomėjimui kitomis spalvomis, pilkos populiarumas šiek tiek sumažėjo.

Baltos spalvos dalis naudotų automobilių parke augo labiausiai: nuo 2,8 proc. 2000 m. iki 16,9 proc. 2010 m ir 20,1 proc. 2020 m. Panašios tendencijos tyrime pastebėtos ir su juoda spalva: 2000 m. juodų transporto priemonių buvo vos 11,6 proc., o 2010 m. ir 2020 m. jau atitinkamai 25,3 proc. ir 25,4 proc. Viena laukiamiausių šios žiemos naujienų – naujieji „Samsung“ flagmanai

„Monochromatinės spalvos išliks populiarios dar ilgą laiką. Juodos, baltos ir pilkos spalvos automobilių paklausa pastebima visame pasaulyje. Šiemet pakilo susidomėjimas ir mėlynomis transporto priemonėmis, bet visgi didžioji dalis vairuotojų renkasi gana konservatyvias spalvas“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

Aukščiausios klasės automobiliai paprastai dažomi tamsesnėmis spalvomis. Visgi ne visiems vairuotojams jos patinka, nes ant tokios transporto priemonės labai matosi dulkės ir įvairūs nešvarumai. Nors daugumai vairuotojų tai nesudaro keblumų, Pietų Europos automobilių pirkėjai tokių modelių vengia. Spalvų marketingas

carvertical VIN patikra

Gamintojai šiais laikais siūlo mažesnį spalvų pasirinkimą

Lietuvos rinkoje ryškūs automobiliai nėra itin vertinami: geltonų transporto priemonių gatvėse yra vos 1,7 proc. Raudona šiek tiek populiaresnė – 8,9 proc. Iš visų ryškių spalvų, vairuotojai labiausiai mėgsta mėlyną – 16,2 proc. visų tikrintų transporto priemonių.

Geltona niekada neturėjo didelės gerbėjų bazės: 2000 m. geltonų automobilių Lietuvoje buvo vos 1,2 proc., 2010 m. šis skaičius nukrito iki 0,8 proc., o 2020 m. pakilo iki 1,3 proc. Raudonų automobilių 2000 m. buvo 3,2 proc. ir šis skaičius po truputį augo: 2010 m. buvo 4,8 proc., o 2020 m. – 5,9 proc. Mėlynų automobilių 2000 m. šalyje buvo net ketvirtadalis – 25,1 proc. Vėliau jų populiarumas sumenko iki 10,5 proc. 2010 m. ir paaugo iki 11,2 proc. 2020 m. 2018-ais lietuviai dažniausiai rinkosi pilkos spalvos automobilius

„Gamintojai šiais laikais pirkėjams siūlo mažesnį spalvų pasirinkimą. Dar prieš porą dešimtmečių spalvoti automobiliai buvo ganėtinai įprastas dalykas, tačiau šiuo metu didžioji dalis vairuotojų nenori išsiskirti gatvėje ir renkasi ramesnes spalvas. Nemažai vairuotojų galvoja, kad parduoti geltoną ar raudoną automobilį gali trukti ilgiau nei juodą ar pilką“, – aiškina M. Buzelis.

Automobilių rinkos ekspertas pataria renkantis naudotą transporto priemonę teikti prioritetą jos būklei, o ne spalvai. Visgi kėbulo dažų sluoksnis gali nemažai papasakoti apie automobilio praeitį ir pasufleruoti apie galimus apgadinimus. M. Buzelio teigimu, dominančios transporto priemonės dažų sluoksnį derėtų pamatuoti su specialiu matuokliu, kuris iškart atskleis, jei automobilis praeityje buvo pakliuvęs į didelę avariją.

„Bitė“ pradeda išankstinę prekybą naujaisiais „Samsung“ flagmanais

Naujienos

Verslas13 val prieš

Lietuvių kūrėjai žengė į nišinę parfumeriją: kuria ne masėms, o ieškantiems išskirtinumo

Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...

Verslas17 val prieš

Pelningai 2024-uosius metus baigę Vilniaus šilumos tinklai įgyvendino strateginius projektus ir didino investicijas

2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...

Verslas2 d. prieš

„Hero“ projektas žingsnis po žingsnio artėja link finišo: patalpos jau įrengiamos pagal nuomininkų poreikius, vyksta aplinkotvarkos darbai

Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...

Startuoliai3 d. prieš

Kauno startuolių bendruomenė – investicijos į mokslinius tyrimus ir antreprenerystę

2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...

Verslas3 d. prieš

Greta Ranonytė. 152 milijardai eurų – ne riba. Kiek dar gali augti „fintech“ Lietuvoje?

Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...

Ekspertai

Ekspertai1 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai7 d. prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Ekspertai7 d. prieš

Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?

Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |