Sekite naujienas

Grožis

Beveik pusė europiečių yra patyrę odos problemų: kaip galime to išvengti?

L

Paskelbta

-

Lapkričio 22 d. Vilniuje, prekybos centre „Akropolis“ vyks atvira diskusija, skirta odos sveikatai – „Ką būčiau norėjęs žinoti, būdamas jaunesnis“. „Tai bus trumpų pokalbių su ekspertais serija apie tai, kaip mūsų kasdieniai įpročiai ir pasirinkimai veikia odos sveikatą, energijos lygį bei bendrą savijautą. Kviečiame visus prisijungti, sužinoti kažką naujo ir užduoti klausimus mitybos specialistui, psichologei, dermatologei ir nuomonės formuotojoms, kurie pasidalins savo patirtimi“, – sako renginio organizatorė, „Eucerin“ verslo padalinio Baltijos šalyse vadovė Jurgita Černiauskaitė-Makarenko. 

Reklama

Opi problema 

Nepriklausomi tyrimai rodo, kad net 92 proc. žmonių pripažįsta, jog jų odos išvaizda yra svarbi jų bendrai savijautai. Be to, 74 proc. sako jaučiantys spaudimą atrodyti taip, kaip įprasta visuomenės normose, o 66 proc. jaunų suaugusiųjų nurodo patyrę patyčias ar neapykantą dėl savo išvaizdos. 

„EADV tyrimo rezultatai rodo, kad beveik pusė (47,9 proc.) Europos gyventojų, vyresnių nei 18 metų, per metus patyrė bent vieną dermatologinę problemą. Būtent šis plačiai paplitęs nepasitenkinimas odos sveikata ir augantis supratimas apie tai, kaip stipriai ji veikia savijautą bei gyvenimo kokybę, paskatino mus surengti šį atvirą renginį“, – aiškina Jurgita. Patarimai, kaip mažą butą paversti erdviais apartamentais

Kelionė laiku 

Šis renginys bus tarsi kelionė atgal laiku, kurioje mūsų vyresni ir labiau patyrę „aš“ teiks patarimus mūsų jaunesnėms versijoms. Nuo 13:00 iki 15:30 val. dermatologė Valentina Rimkienė, mitybos specialistas Edvardas Grišinas, psichologė Monika Savičė ir influencerė Ingrida Martinkėnaitė kalbės apie:  

  • dažniausias odos priežiūros klaidas irtai,kaip jų išvengti; 
  • kaip tapti „išmaniu“ vartotoju ir išmokti suprasti produktų sudėtis;
  • kaip mityba veikia odos sveikatą;
  • kaip stresas paveikia kūną ir protą–ir kaip susigrąžinti kontrolę; 
  • kaip susikurti grožio rutiną, kuri derėtų prie jūsų gyvenimo būdo, o ne aklai sekti tendencijas.

Pajūrio nekilnojamojo turto rinkos specialistė Jurgita Ašmonienė kuria projektą, kuris nustebins net visko mačiusius

Kiekviena mini sesija truks 20–30 minučių ir bus skirta praktiškiems odos priežiūros aspektams, sąmoningam vartojimui, streso poveikiui ir kasdieniams įpročiams, kuriuos formuojame jaunystėje –  sąmoningai ar ne. Po kiekvienos dalies vyks trumpa klausimų ir atsakymų sesija, suteiksianti svečiams galimybę užduoti klausimus gyvai arba telefonu. Tyrimas parodė, kad milijonai europiečių nelegaliai žiūri sporto renginius ir perka suklastotas sporto prekes

Visi susidomėjusieji kviečiami pasinaudoti proga ir dalyvauti renginyje gyvai – renginio transliacija ar įrašas nėra numatyti. „Maxima Grupei“ vadovaus Jurgita Šlekytė

Reklama

Į naują būstinę išsikeliantis Medicinos bankas pardavė istorinį pastatą Vilniuje

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas13 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas14 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas17 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams23 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |