Paskelbta
8 val prieš-
Bendrovė „LG Electronics“ (LG) pradėjo naują pasaulinę prekės ženklo kampaniją „Radijo optimizmas“, kurios tikslas – padėti žmonėms atkurti emocinį ryšį ir kurti prasmingus santykius pasitelkiant muzikos galią. Ši kampanija yra atsakas į vis didėjantį susirūpinimą dėl socialinio atsiribojimo, kurį atskleidė neseniai atlikta pasaulinė LG apklausa.
Tyrimo duomenimis, 68 % respondentų mano, kad šiandieniniame pasaulyje yra sunkiau užmegzti tikras draugystes. Vienas iš trijų apklaustųjų teigė per pastarąjį mėnesį turėjęs tik vieną arba nė vieno prasmingo socialinio kontakto, o 8 % nurodė išvis neturėję jokio. Šie rezultatai atskleidžia reikšmingą emocinį atotrūkį vis labiau skaitmeniniame, bet kartu ir atskirtį didinančiame amžiuje.
Su kampanija „Radijo optimizmas“ LG kviečia žmones iš naujo kurti ryšius su kitais, siunčiant personalizuotus, dirbtinio intelekto (DI) sukurtus muzikos kūrinius tiems, kurie jiems svarbiausi. Kampanijos esmė – interaktyvi platforma RadioOptimism.lge.com, kurioje vartotojai gali susikurti individualius muzikinius kūrinius apibūdindami nuotaiką, prisiminimą ar žinutę. Platforma pasitelkia specialiai atrinktu muzikos duomenų rinkiniu apmokytus DI įrankius, kad sukurtų unikalius muzikinius kūrinius ir prie jų derančius albumų viršelius, kuriais galima dalintis su draugais ir artimaisiais visame pasaulyje. Lietuvos verslų optimizmas lenkia europines nuotaikas
Įkvėpta emocinio tradicinio radijo poveikio, ši kampanija naujai interpretuoja muzikos gebėjimą įveikti atstumus ir išreikšti tai, ko dažnai negali perteikti žodžiai. Ji atitinka LG prekės ženklo filosofiją „Life’s Good“, kurios esmė – tikros žmogiškos emocijos skaitmeninės patirties centre. Kodėl Lietuvos vartotojų optimizmas – didžiausias Europos Sąjungoje?
Ši kampanija padeda žmonėms pasakyti tai, kas svarbu – net jei jie nežino, kaip tai išreikšti. Nesvarbu, ar tai būtų ryšių atkūrimas su senu draugu, ar noras kažkam praskaidrinti dieną – net ir maža muzikinė žinutė gali turėti didelį emocinį poveikį. Šiuo metu platforma prieinama anglų ir ispanų kalbomis, o vėliau šiais metais planuojama ją išplėsti ir kitomis kalbomis. Kaip skaitmeniškumas keičia meno suvokimą?
„Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LG keleiviams“ karantino sąlygomis padeda grįžti namo
Sukūrėte naudodami dirbtinį intelektą? Sužinokite, kas iš tikrųjų valdo autorių teises
Graikijos nekilnojamojo turto rinka 22025 metais yra pasirengusi toliau augti, didėjant nekilnojamojo turto vertei ir išliekant stabiliai paklausai tiek iš...
Kaina, vieta, plotas ir statytojo patirtis – tai pagrindiniai kriterijai renkantis naują būstą. Vis dėlto daugelis pirkėjų išsamiau neįvertina aspektų,...
Jūs jau išbandėte „ChatGPT“, galbūt keletą kitų dirbtinio intelekto (DI) įrankių (tarkime, „RightBlogger“), ir dabar svarstote, kaip su DI užsidirbti...
Keleivių vežimo autobusais bendrovė „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS) Klaipėdos Universiteto kiemelyje šiandien pristatė pirmuosius specialiai Klaipėdos miestui skirtus elektrinius...
Kas yra verslo planas? Verslo planas yra esminis dokumentas. Jame paaiškinama, ką veiks jūsų verslas, kaip jis uždirbs pinigus ir...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...
Baltijos šalys Europoje išsiskiria ne tik greitai augančiu kibernetinių atakų skaičiumi, bet ir unikaliu jų pobūdžiu. Nepaisant to, kad Lietuvoje...
Kai namuose kažkas negerai, dažniausiai tai pirmieji pajaučia augintiniai. Šio įvykio pagrindinis herojus – mažas baltas šuniukas, kuris, būtent dėl...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...
Šių metų sausio-gegužės mėnesiais dyzelino pardavimai Lietuvoje sumažėjo beveik penktadaliu – tai beveik triskart daugiau, nei buvo prognozavusi Finansų ministerija....