Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Bendrovė „LG Electronics“ (LG) pradėjo naują pasaulinę prekės ženklo kampaniją „Radijo optimizmas“, kurios tikslas – padėti žmonėms atkurti emocinį ryšį ir kurti prasmingus santykius pasitelkiant muzikos galią. Ši kampanija yra atsakas į vis didėjantį susirūpinimą dėl socialinio atsiribojimo, kurį atskleidė neseniai atlikta pasaulinė LG apklausa.
Tyrimo duomenimis, 68 % respondentų mano, kad šiandieniniame pasaulyje yra sunkiau užmegzti tikras draugystes. Vienas iš trijų apklaustųjų teigė per pastarąjį mėnesį turėjęs tik vieną arba nė vieno prasmingo socialinio kontakto, o 8 % nurodė išvis neturėję jokio. Šie rezultatai atskleidžia reikšmingą emocinį atotrūkį vis labiau skaitmeniniame, bet kartu ir atskirtį didinančiame amžiuje.
Su kampanija „Radijo optimizmas“ LG kviečia žmones iš naujo kurti ryšius su kitais, siunčiant personalizuotus, dirbtinio intelekto (DI) sukurtus muzikos kūrinius tiems, kurie jiems svarbiausi. Kampanijos esmė – interaktyvi platforma RadioOptimism.lge.com, kurioje vartotojai gali susikurti individualius muzikinius kūrinius apibūdindami nuotaiką, prisiminimą ar žinutę. Platforma pasitelkia specialiai atrinktu muzikos duomenų rinkiniu apmokytus DI įrankius, kad sukurtų unikalius muzikinius kūrinius ir prie jų derančius albumų viršelius, kuriais galima dalintis su draugais ir artimaisiais visame pasaulyje. Lietuvos verslų optimizmas lenkia europines nuotaikas
Įkvėpta emocinio tradicinio radijo poveikio, ši kampanija naujai interpretuoja muzikos gebėjimą įveikti atstumus ir išreikšti tai, ko dažnai negali perteikti žodžiai. Ji atitinka LG prekės ženklo filosofiją „Life’s Good“, kurios esmė – tikros žmogiškos emocijos skaitmeninės patirties centre. Kodėl Lietuvos vartotojų optimizmas – didžiausias Europos Sąjungoje?
Ši kampanija padeda žmonėms pasakyti tai, kas svarbu – net jei jie nežino, kaip tai išreikšti. Nesvarbu, ar tai būtų ryšių atkūrimas su senu draugu, ar noras kažkam praskaidrinti dieną – net ir maža muzikinė žinutė gali turėti didelį emocinį poveikį. Šiuo metu platforma prieinama anglų ir ispanų kalbomis, o vėliau šiais metais planuojama ją išplėsti ir kitomis kalbomis. Kaip skaitmeniškumas keičia meno suvokimą?
„Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LG keleiviams“ karantino sąlygomis padeda grįžti namo
Sukūrėte naudodami dirbtinį intelektą? Sužinokite, kas iš tikrųjų valdo autorių teises
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...