Paskelbta
1 metai prieš-
Maistas gyvūnų prieglaudose visada yra prioritetas, nes kasdien išmaitinti šeimininkų apleistus alkanus keturkojus, kurių vis dar daugėja, yra nemenkas iššūkis. Padėti beglobiams gyvūnams ėmęsi verslo atstovai įgyvendino kiek kitokią iniciatyvą, kurios metu gerą darbą galėjo padaryti kiekvienas, turintis augintinį, ir tam neišleisti nė cento.
Situacija prieglaudose nesikeičia
Beglobių gyvūnų padėtis Lietuvoje vis dar, deja, yra labai sudėtinga, ir šios problemos nepavyksta išspręsti jau daugelį metų. Ypač tai pajunta gyvūnų prieglaudos, kurios, nepaisant to, kad yra perpildytos, diena iš dienos stengiasi padėti visiems šeimininkų neturintiems ar jų tiesiog apleistiems gyvūnams. Įdomiausios vietos Skandinavijoje šeimoms – paliks nepamirštamus įspūdžius tiek vaikams, tiek tėvams
Šiuos žodžius patvirtina ir gyvūnų globos organizacijos „Lesė” atstovas Mantas Kanapickas, teigiantis, kad dabar prieglaudos sulaukia itin daug skambučių.
„Pavasarį išgyvenome operacijų maratoną, o šiuo metu prieglaudos yra užpildytos mažais šuniukais ir kačiukais – sulaukiame nuolatinių skambučių, pranešančių apie įvairiose vietose rastus mažylius“, – sako „Lesės“ atstovas.
Pasak M. Kanapicko, maistas visada yra svarbiausias prieglaudų prioritetas, todėl iniciatyvos, padedančios surinkti jo kuo daugiau, yra labiau nei sveikintinos. Virusai Lietuvoje
Galimybė aukoti neaukojant
Vieną tokių iniciatyvų – „Laimingų letenėlių“ akciją – sugalvojo jėgas suvieniję „Venipak“, „Zooprekės24.lt“, „Kauno grūdai“ ir gyvūnų maisto gamintojai. Akcijos idėja buvo skirti pusę kilogramo maisto gyvūnų prieglaudoms nuo kiekvieno tam tikros vertės užsakymo el. parduotuvėje pasirenkant pristatymą būtent per socialiai atsakingus logistikos partnerius.
„Akcijos idėja gimė drauge ieškant būdų, kaip prisidėti prie beglobių gyvūnų gerovės taip, kad neužkrautume papildomos finansinės naštos ant aukojančio pirkėjo pečių, – sako el. parduotuvės „Zooprekės24.lt“ atstovas Erikas Demenevas. Gydytojas V. Morozovas tėvams pataria nesibaiminti, jog vaikai sušals – dažniausiai jie prirengiami per šiltai
Jo teigimu, šitaip pirkėjas, greitai ir patogiai užsakydamas prekes savo augintiniui, ir svarbiausia – sumokėdamas tik už tai, kas yra jo krepšelyje, gali ne tik palepinti savo mylimą gyvūną, bet ir nemokamai padėti tiems, kuriems pagalba išties labai reikalinga.
„Skirtingai nei kitose aukojimo akcijose, mes patys ėmėmės iniciatyvos ir savo klientams sudarėme galimybę padaryti gerą darbą neišleidžiant nė cento papildomai. Tai buvo mūsų savotiška padėkos jiems išraiška“, – pabrėžia E. Demenevas.
Ne tik paremia maistu, bet ir populiarina savanorystę
Pasak akcijos partnerio „Venipak“ globalios rinkodaros vadovės Astos Raudonienės, akcijos metu buvo surinkta 210 kilogramų maisto, kuris buvo paaukotas gyvūnų globos organizacijai „Lesė“ – tokio kiekio įprastai užtenka išmaitinti keturkojus porą savaičių. Atsižvelgiant į tai, galima teigti, jog tokios iniciatyvos ne tik padeda spręsti gyvūnų maitinimo klausimą, bet keičia ir visuomenės požiūrį. Algirdas Bartkus: Apie tikrąją maisto kainų ir jų reguliavimo situaciją
„Vykdydami tokias iniciatyvas, taip pat prisidedame ir prie prieglaudų veiklos žinomumo bei žmonių sąmoningumo didinimo, o tai yra itin svarbu, nes ne visi žmonės žino apie galimybes savanoriauti, pavyzdžiui, ateiti pavedžioti šuniukų ir dar turiningai praleisti laisvą laiką, pasisemti gerų emocijų. Savo komandoje tokią savanorystę labai palaikome, skatiname ir į prieglaudas vykstame reguliariai,“ – dalinasi A. Raudonienė.
Tuo metu anot „Lesės“ atstovo M. Kanapicko, tiek socialiai atsakingi verslai, tiek prieglaudai padedantys savanoriai yra labai vertinami. „Kiekvienas norintis gali įsitraukti ne tik į ilgalaikę, bet ir į trumpalaikę savanorystę – draugų grupės arba įmonės su savo darbuotojais gali atvykti pas mus praleisti dienos su keturkojais. Puikiu pavyzdžiu tapo ir „Venipak“ ir „Zooprekės24.lt“ jungtinė komanda, kurie ne tik atvežė suaukotą maistą, bet darbo dieną pradėjo vedžiodama keturkojus“, – sako M. Kanapickas.
Pašto sektoriaus lūžis: kokia ateitis laukia?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
„Kauno grūdai“ renkasi „Nemunas Lines“
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
2025-ųjų pirkėjų horoskopas: ar tavo Zodiako ženklas praturtės, ar teks skaičiuoti centus?
Švenčių užkulisiai aptarnavimo sektoriuje: kodėl svarbu nepamiršti empatijos?
Šunų ir kačių maistas – viena iš sparčiausiai pastaraisiais metais augančių rinkų
Ramiai laukti Kalėdų, o ne siuntų: papasakojo, ką daryti, kad visos dovanos atkeliautų laiku
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...