Paskelbta
24 minutės prieš-
By
LukasŠeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane, kuris buvo įsikūręs Katedros aikštėje, per vieną vakarą apsilankė daugiau nei dešimt tūkstančių žmonių.
„Džiaugiamės, kad žmonės taip džiaugsmingai sutiko „Coca-Cola“ Kalėdų karavaną ir rado laiko jame apsilankyti. Šiemet pirmą kartą lankytojai galėjo apžiūrėti ir karavano vidų bei išsamiau susipažinti su „Coca-Cola“ Kalėdų pasaulio magija“, – sakė Liis Lepik, „Coca-Cola Baltics“ komunikacijos vadovė.
Viso vakaro metu žmonės buvo kviečiami paremti „Maisto banką“ per „Coca-Cola“ programėlę bei aukojant renginio zonoje buvusiame „Gerumo automate“. Visų paaukoti pasirinkusių žmonių vardu „Coca-Cola“ skirs paramą labdaros ir paramos fondui „Maisto bankas“, teikiančiam pagalbą maistu stokojantiems.
Be to, lankytojai turėjo unikalią galimybę pamatyti stebuklingą karavano vidų, išbandyti kalėdinius žaidimus bei ant menininkų kurtų atvirukų užrašyti sveikinimus savo artimiesiems. O „Lietuvos paštas“ pasirūpins, kad šventiniai sveikinimai ir linkėjimai pasiektų jų gavėjus tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje.
Šiais metais Kalėdų karavanas savo kelionę pradėjo Lenkijoje ir pirmą kartą aplankys visas Baltijos šalis. Taip Vilniaus, Rygos ir Talino gyventojai galės patirti „Coca-Cola“ Kalėdų karavano įspūdžius. Kelionės metu švenčiamas kiekvieno vidinis Kalėdų Senelis, kuris simbolizuoja Kalėdų gerumą ir dosnumą.
Coca-Cola Kalėdų karavanas yra 18,6 m ilgio, maždaug 2,5 m pločio ir sveria daugiau nei 19 tonų. Legendinis karavanas jau beveik tris dešimtmečius yra Kalėdų simbolis visame pasaulyje – nuo tada, kai praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio viduryje jis pirmą kartą nušvito televizijos ekrane.
Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Lietuvos pašto klientams siuntos pristatomos jau per 1150 paštomatų Baltijos šalyse
Įkvepiantys pavyzdžiai: kaip Lietuvos turtingieji palikimą nukreipia kilniems tikslams
Įvertintas VVĮ strateginių veiklos planų įgyvendinimas: apie 40 proc. VVĮ vis dar stokoja ambicijos, nustatant siektinas rodiklių reikšmes
Lietuvos paštas pasirinko elektroninių atsiskaitymų partnerį Baltijos šalims
„Lidl“ kviečia aukoti „Maisto banko“ akcijoje: prašoma nepamiršti vieno produkto
Žmonės neabejingi skurdui: „Rimi“ parduotuvėse vykusioje „Maisto banko“ akcijoje surinkta produktų už 33 tūkst. eurų
„Lidl“ kviečia aukoti „Maisto banko“ akcijai: kokie produktai labiausiai laukiami?
Šeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane,...
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...