Paskelbta
9 metai prieš-
By
Raminta V.Krovinių gabenimas yra naudojamas jau nuo seno, kuomet įvairūs produktai, žaliavos buvo gabenamos laivais, vežimais, vėliau geležinkeliu, o dabar net lėktuvais bei sunkvežimiais. Viskas einant laikui keičiasi ir tobulėja. Jeigu seniau buvo naudojami popieriniai žemėlapiai, tai dabar į transporto priemones yra integruotos specialios navigacinės sistemos. Taip pat dar atrodo prieš dešimtmetį nebuvo tokių sistemų kur buvo galima sekti krovinį, ar lengviau susisiekti bei perduoti žinią vairuotojams. Taip, laikui bėgant viskas keičiasi ir tobulėja, o kartu ir logistika. Naujosios technologijos daro įtaką ne tik mūsų kasdieniniam gyvenimui, rutinai, bet ir transportui. Logistikos įmonės dabar stengiasi būti kuo modernesnės bei inovatyvesnės, taip užtikrindamos geras, kokybiškas bei saugias transportavimo paslaugas klientams. Kada atsirado dirbtinis intelektas ir kuo jis naudingas?
Didžiausias pasikeitimas įvyko tuomet, kai atsirado internetas. Jis be abejonės tapo tikras išradimas, kuris pakeitė kiekvieno iš mūsų gyvenimą, neaplenkdamas ir logistikos ar kitų verslo sričių. Internetas sukūrė globalų tinklą, kuriame žmonės iš viso pasaulio gali komunikuoti. Tai paspartino ir tiekimo grandinės tobulėjimą. Jei seniau informacija buvo sunkiau gauti, užtrukdavo laiko, o ir norint gauti krovinį, siuntėjai ar įmonės vangiai dalinosi vieša informacija. Tai dabar logistikos įmonės gali džiaugtis, nes bendrame sraute gali ieškoti krovinių, o patys užsakovai ir vežėjų bei partnerių. Tad tai tapo naudinga visoms pusėms. Dėka interneto dabar yra lengviau ekspeditoriams susisiekti su savo vežėjais bei duoti jiems nurodymus, todėl sumažėja pristatymo trukmė, tad ir klientas patenkintas, ir įmonė atlieka darbus tinkamai. Logistikos centras Klaipėdoje
Patobulėjo ir dokumentų sistema. Seniau tekdavo važiuoti arba siųsti faksu dokumentus, jie galėdavo pasimesti. Įvairias sąskaitas taip pat buvo būtina išrašyti popieriniu variantu. O dabar beveik visos sutartys turi kompiuterizuotą sistemą. Klientui nusiunčiama sutartis ir galima pasirašyti elektroniniu parašu arba tiesiog nuskenuoti ir vėl persiųsti siuntėjui. „Onzė“ vadovė Rasa Mišelinskė: „Logistikoje daugėja vadovių moterų ir tai labai džiugina“
Galiausiai, logistikos įmonės gali greičiau bei lengviau krautis bei iškrauti krovinius. Kadangi atsirado automatizuotos krovinio sistemos. Atsirado pramoniniai keltuvai, rūšiavimo technologijos, atsirado geresnė sandėliavimo sistema.
Taigi, technologijos išties pakeitė ir modernizavo ne tik mūsų rutiną, bet ir verslą, o ypač logistiką. Todėl reikia džiaugtis, kad gyvename tokiame technologijų išvystytame pasaulyje, kur viskas yra lengviau nei buvo praeityje. Marketingas logistikoje
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...