Paskelbta
3 metai prieš-
By
Raminta V.Logistikos bendrovė „DB Schenker“ ruošiasi pradėti eksploatuoti visiškai elektrinį, autonominį laivą, valdomą be įgulos. Jis bus skirtas krovininių konteinerių gabenimui tarp Norvegijos pakrantės uostų.
„Šis unikalus projektas – didelis žingsnis ekologiškesnių tiekimo grandinių link ir svarbus etapas naujos kartos prekybinės laivybos istorijoje. Tvarus krovinių gabenimas jūrų transportu yra vienas iš mūsų kompanijos prisiimtų ambicingų įsipareigojimų sumažinti neigiamą poveikį aplinkai“, – sako Kristo Vrageris, AS „Schenker“ valdybos narys.
Nulinės emisijos konteinerinis laivas bus pastatytas pagal kompanijos „Naval Dynamics“ projektą „AutoBarge 250“. Šis laivas pakeis žemės transportą ir gabendamas prekes kursuos tarp baldų įmonės „Ekornes“ gamyklos Ikornes miestelyje ir Alesundo uosto Norvegijoje. Tarp jų esantį 43 kilometrų atstumą laivas įveiks maždaug per tris valandas ir galės pristatyti iki 300 tonų krovinių.
Nors laive įgulos nebus, jį nuolat prižiūrės ir stebės krante esantis valdymo centras. Laivo išmaniąsias technologijas kuria „Kongsberg Group“ ir autonominių transporto priemonių gamybos bendrovė „Massterly“.
„DB Schenker“ įgyvendina ne vieną novatorišką sprendimą, kuriais siekiama, kad logistikos pramonė taptų ekologiškesnė. Praėjusiais metais bendrovė užsisakė 1 500 visiškai elektrinių sunkvežimių, kurie, tikimasi, ateityje bus naudojami ir Lietuvoje, ir kitose Baltijos šalyse.
„DB Schenker“ jau 26 metus veikia Lietuvos rinkoje – čia dirba daugiau kaip 90 darbuotojų. Šiuo metu bendrovė Lietuvoje turi 4 krovinių terminalus – Vilniuje, Šiauliuose, Kaune, o nuo pernai ir Panevėžyje.
„DB Schenker“ yra pasaulinė logistikos bendrovė, sausumos, oro ir vandens transporto paslaugų lyderė, veikianti 130 šalių. Kompanijoje dirba 74 000 darbuotojų.
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...