Paskelbta
2 savaitės prieš-
Remiantis dešimtą kartą pristatyto Lietuvos įmonių reputacijos indekso duomenimis, prekybos tinklas „Lidl“ pasižymi geriausia reputacija iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų. Įmonė ne tik išliko lydere sektoriuje – išsiskyrė ir taikliausia komunikacija darbdavio tema, taip pat bendrame geriausią online reputaciją turinčių įmonių dešimtuke užėmė trečią vietą.
„Reputacija nėra trumpalaikio įdirbio rezultatas – tai nuoseklaus darbo, vertybėmis ir pasitikėjimų grįstų sprendimų ir santykių atspindys. Šis įvertinimas mums svarbus ne tik kaip pripažinimas, bet ir atsakomybė, motyvuojanti kartelę kelti dar aukščiau – ir toliau sieksime būti prekybos tinklu, kuriuo žmonės gali pasitikėti ne tik dėl kainos bei kokybės santykio, bet ir dėl požiūrio į žmones, aplinką bei skaidrumą“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Kaip rodo Lietuvos įmonių reputacijos indekso tyrimas, „Lidl“ taip pat išsiskyrė nuoseklia ir stipria komunikacija darbdavio temoje – efektyviai pristatė įmonės kultūrą ir vertybes, stiprindama savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.
Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ jau septintą kartą buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2025 Lietuva“ ir „Top Employer 2025 Europe“ sertifikatais. Toks įvertinimas organizacijai skirtas už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams.
Taip pat „Lidl Lietuva“ įvertinimo sulaukė ir „CV Market“ organizuojamuose įmonių apdovanojimuose – buvo pripažintas kaip vienas patraukliausių darbdavių Lietuvoje. Įmonė užėmė aukštą vietą tarp geriausių šalies darbdavių ir buvo įvertinta pirmąja vieta prekybos ir pardavimų kategorijoje. Viešųjų ryšių tendencijos 2025 metais
Be to, įmonių socialinės atsakomybės „Oskarais“ vadinamuose „Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose 2024“ „Lidl Lietuva“ pripažinta aplinkai draugiškiausia įmone didelių įmonių kategorijoje. Šis įvertinimas skirtas už nuosekliai įgyvendinamą tvarumo strategiją, atsakingą požiūrį į žaliavų vartojimą ir kryptingas pastangas mažinant poveikį klimatui.
Reputacijos tyrime dalyvavo daugiau nei tūkstantis respondentų. Jie buvo suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus (18-74 metų amžiaus šalies gyventojai), nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai, nevyriausybinių organizacijų atstovai ir t.t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, politikai, žiniasklaidos priemonių savininkai, ambasadoriai ir t. t.). SEO dalys
Tyrime vertinamas visuomenės požiūris į įmones, institucijas ar organizacijas – ar jos laikomos turinčiomis gerą reputaciją, ar yra palankiai vertinamos ir ar jomis pasitikima. Be to, analizuojami pagrindiniai reputaciją lemiantys veiksniai: siūlomi produktai ir paslaugos, veiklos rezultatai, valdymo kokybė, inovatyvumas, lyderystė, organizacinė kultūra ir socialinis atsakingumas.
Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), duomenų analizės įmone „Repsense“ ir Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“. Ar asmuo dėl prieš jį pradėto baudžiamojo persekiojimo praranda teisę įsigyti ir turėti ginklus?
Dar vienas įvertinimas: „Lidl Lietuva“ – patraukliausias darbdavys prekybos kategorijoje
Dažome velykinius margučius: laisvėje laikomų vištų kiaušiniai ir natūralūs marginimo būdai padės švęsti tvariau
Pasaulinė sveikatos diena: kokias sveikatingumo iniciatyvas „Lidl“ siūlo savo darbuotojams?
Pasaulinė sveikatos diena: „Lidl“ dalinasi patarimais, į ką atkreipti dėmesį, renkantis sveikesnius produktus
Išskirtinis šviežumas kasdien: kaip „Lidl“ užtikrina legendinę aukštą vaisių ir daržovių kokybę bei žemą kainą?
Derančios įmonės bei asmeninės darbuotojo vertybės: kodėl svarbu, kad jos sutaptų?
Ką verta žinoti apie savitarnos kasas: 5 naudingi patarimai pirkėjams
Legendinės „Lidl“ kokybės ir žemos kainos balansą užtikrina ypatingi produktai
Įtrauki darbo aplinka visiems: kaip „Lidl Lietuva“ skatina lyčių lygybę ir moterų lyderystę?
Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...
Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...