Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Didžiausia Baltijos šalyse ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ pradeda bendradarbiavimą su nauju žiniasklaidos planavimo paslaugų partneriu. Šių metų rudenį bendrovės organizuotą šių paslaugų teikimo konkursą laimėjo agentūra „Arena Media“. Ši bendrovė bus atsakinga už reklamos tradicinėje žiniasklaidoje bei socialinėse medijose strategiją, planavimą ir pirkimą.
„Naujo partnerio pasirinkimą lėmė inovatyvių sprendimų poreikis organizacijos viduje, tad šį žingsnį vertiname kaip naują mūsų įmonės ir jos paslaugų pristatymo įvairiais reklamos kanalais etapą. Tikimės sėkmingos ir profesionalios partnerystės, kuri leis sukurti dar daugiau vertės prekės ženklui ir mūsų bendrovės klientams“, – sako Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo ir klientų patirties valdymo skyriaus vadovė.
„Dirbti ir augti kartu su rinkos lyderiais, kurie vertina ilgalaikę partnerystę, o į komunikacinius sprendimus žvelgia holistiškai ir integruotai – tai vienas iš esminių užsibrėžtų mūsų agentūros tikslų. Konkurso metu įsitikinome, jog „Lietuvos draudimas“ ne tik teikia aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams, bet ir itin profesionaliai atsirenka savo partnerius, siekdamas tolimesnio verslo augimo“, – sako Rokas Babravičius, „Arena Media“ direktorius.
„Arena Media“ yra tarptautinė ir ilgametė žiniasklaidos planavimo bei rinkodaros sprendimų agentūra, teikianti tradicinės ir skaitmeninės žiniasklaidos planavimo, strateginio planavimo, duomenų analizės, turinio ir socialinės medijos paslaugas.
Neturite jėgų ir sudėtinga susikaupti: priežastis daugelį nustebins
Vėl metas keisti padangas: kokias klaidas dažniausiai daro vairuotojai
Draudikai suskaičiavo: kas patiria daugiau žalų − butų ar individualių namų savininkai
Rugsėjis grąžino vairuotojus į realybę: išaugo eismo įvykių žalų skaičius
Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių
Lietuviai automobiliu jau pasiekia atokiausias Europos vietas – ką pravartu žinoti vairuojant užsienyje?
Netikėti iššūkiai: 3 iš 4 vairuotojai kelyje sutinka paspirtukus – kaip išvengti nelaimių?
Psichologai: vaikai žino eismo taisykles, tačiau jų nesilaiko – kaip paaiškinti tokį elgesį?
Ekspertai: apsidraudę, bet ar apsaugoti – kas trečias gyventojas nežino savo būsto draudimo galimybių

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...