Sekite naujienas

Auto

Lietuvių svajonių automobilis – hibridas

L

Paskelbta

-

Daugiausiai vairuotojų Lietuvoje, paklausti apie svajonių automobilį, atsako svajojantys apie hibridą. Taip teigė net 42 proc. respondentų. Vis gi realybė rodo ką kitą. Net 65 proc. dalyvavusiųjų apklausoje vairuoja ne elektromobilį ar hibridą, bet dyzelinu varomą automobilį. Tokius duomenis atskleidė KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto atlikta apklausa.

Reklama

Hibridai atitinka lietuvių lūkesčius automobiliui

Antroje vietoje lietuvių norų sąraše – benzininis automobilis. Tokį ateityje norėtų vairuoti 24 proc. tautiečių, tik vienu procentu atsilieka dyzelinis automobiliai. Juos ateityje rinktųsi vairuoti 23 proc. žmonių. Mažiausiai patrauklūs lietuviams atrodo dujiniai automobiliai, o elektromobilį ateityje norėtų rinktis 20 proc. žmonių.

„Nenuostabu, kad hibridiniai automobiliai tampa lietuvių siekiamybe. Tokio tipo automobiliai sujungia tai, kas geriausia, iš abiejų pasaulių – degalų efektyvumą, neverčiant vairuotojų iš pagrindų keisti savo įpročių. Ilgėjant kelionėms į darbą ir namo bei didėjant degalų sąnaudoms, hibridai siūlo ekonomišką sprendimą, nes sumažina degalų sąnaudas, bet kartu užtikrina ir našumą, kurio tikisi vairuotojai“, – teigia draudimo bendrovės „If“ transporto žalų vadovė Lietuvoje Guoda Jasaitė.

Be to, hibridų populiarumas auga ir žmonėms vis labiau suvokiant savo kasdienių pasirinkimų poveikį aplinkai bei tvarumui. Remiantis draudimo bendrovės „If“ duomenimis, praėjusiais metais KASKO draudimu buvo apdrausta 50 proc. daugiau hibridų ir 33 proc. daugiau elektromobilių, palyginti su 2023 metais.

Situacija panaši ir kaimyninėse Baltijos šalyse. Latvijoje apie 40 proc. žmonių ateityje norėtų pasirinkti vairuoti hibridinį automobilį, o Estijoje – net 47 proc.

Tiesa, situacija kardinaliai skiriasi apklausus 18–24 m. amžiaus Lietuvos vairuotojus. Jaunimas hibridais žavisi kur kas mažiau. Paklausti apie savo svajonių automobilį 38 proc. atsakė, kad ateityje norėtų vairuoti dyzelinį automobilį, o 32 proc. – benzininį. Hibridą rinktųsi tik 27 proc. iš jų.

carvertical VIN patikra

Dyzeliniai automobiliai vis dar dominuoja, bet ar ilgam?

Tyrimo metu respondentų klausė ne tik kokio automobilio norėtumėte ateityje, bet ir kokį automobilį vairuojate šiandien. Paaiškėjo, kad, nors svajoja apie hibridą, didžioji dalis lietuvių vis dar vairuoja dyzelinu varomus automobilius. Tokių Lietuvoje yra net 65 proc. Benzininius automobilius turi 29 proc., hibridinius – 8 proc., dujinius – 5 proc. žmonių.

„Lietuviai mėgsta erdvius, ekonomiškus ir pakankamai galingus automobilius. Be to, žmonėms sunku pakeisti nusistovėjusius įpročius. Dažnai šeimos kelis dešimtmečius perka vieno tipo automobilius, nes taip yra įpratę. Lietuvoje akcizai dyzelinui vis tik kyla, tad šios transporto priemonės tikėtina nebeišliks ekonomiškos, lyginant su kitais degalais varomomis transporto priemonėmis. Šalių autoparkas keisis greičiau“, – sako vadovė.

Latvijoje dyzelinius automobilius vairuoja 62 proc. žmonių, 32 proc. turi benzininius automobilius. Estijoje, skirtingai nuo Latvijos ir Lietuvos, populiariausi yra benzininiai automobiliai. Juos turi 47 proc. žmonių, 44 proc. – dyzelinius.

Naujienos

Verslas17 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas21 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas2 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas3 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |