Paskelbta
1 metai prieš-
Legendinė „Mercedes-Benz“ G automobilių serija, gaminama nuo 1979 m., tampa ir elektrine. Nors automobiliui jau keturiasdešimt penkeri, tačiau per naujausias EQ technologijas legendinis dizainas susijungia su modernia jėga ir „Gelandewagen‘as“ yra pasiruošęs įrodyti, jog neprarado savo išskirtinio pravažumo, milžiniškos galios rezervo ir patikimo vairavimo bet kokiomis aplinkybėmis. 588 AG, 1164 Nm, keturi elektros varikliai ir nulinis CO2 bei 470 km vienu krovimu nuvažiuojamas atstumas. Ar šie skaičiai leidžia suabejoti, jog šis automobilis yra savo aukso amžiuje?
Neprilygstamą pravažumą „Mercedes Benz G 580 EQ“ užtikrina keturi,(kiekvienam ratui po vieną), elektros varikliai. Kiekvienas, tiek priekinės, tiek ir galinės ašių konstrukcijose sumontuotas variklis sukuria po 108 kW (147 AG) galios, o didžiausias sukimo momentas siekia 1164 Nm ir visada nukreipiamas į tą ratą, kuriam tuo metu reikia didžiausios traukos. Stipresnis tarptautinis euro vaidmuo – tik susitvarkius savo kieme
Be keturių varančiųjų ratų ir keturių elektros variklių, važiavimą pačiu sudėtingiausiu reljefu palengvina „Low Range“ pavarų dėžė, tinkanti tiek tempti krovinius, tiek „minkyti“ bekelę. Įvairūs elektroniniai asistentai padeda vesti mašiną per įvairius sunkiai pravažiuojamus paviršius, mažina posūkio spindulį ir saugo nuo pavojingo siūbavimo. Važiavimą nenuspėjama bekele palengvins ir „skaidraus kapoto“ funkcija, vairuotojui virtualiame medijos ekrane parodomas automobilio priekyje esantis vaizdas. Tačiau tikro visureigio pravažumą labiausiai užtikrins mechaniškai užrakinamą diferencialą pakeitusi ir daug greitesnį suveikimą užtikrinanti elektrinė sukimo momento vektorių sistema, leidžianti individualiai ir automatiškai paskirstyti sukimo momentą kiekvienam ratui atskirai.
G klasės automobilis ir toliau lieka ekstremalaus pravažumo čempionu ir dėl apgalvotų mechaninės saugos sprendimų. Saugant nuo nusidėvėjimo ir korozijos, akumuliatoriai yra apsaugoti nuo purvo ir vandens poveikio. Dugną ir variklio skyrių saugo 50-čia plieninių varžtų pritvirtinta tik 57,6 kilogramų svorio 26 mm storio anglies pluošto apsauginė plokštė. Atitinkama plieninė apsauga svertų tris kartus daugiau. Kodėl elektrinis dviratis yra puikus pasirinkimas miesto kelionėms?
Taip pat G serijos EQ versija gali pakilti ir nusileisti 45 laipsnių (100 proc.) nuokalne ir pasinerti į 850 milimetrų gylio vandenį. Nėrimo gylis yra net 150 milimetrų didesnis nei praeitos kartos G serijos automobilių su vidaus degimo varikliais. Įspūdingi ir pravažumo geometriniai duomenys. Prošvaisa siekia mažiausiai 250 milimetrus, didžiausias leistinas posvyris – 35 laipsniai, priartėjimo kampas – 32, nuvažiavimo kampas – 30,7 ir pervažos kampas (rampa) – 20,3 laipsnio.
G serijos ličio jonų baterijos talpa – 116 kWh, o įkrautas visureigis nuvažiuoja net 473 kilometrus (pagal WLTP). Didžiausia greito įkrovimo galia yra 200 kW ir kraunant šiuo būdu, baterija nuo 10 iki 80 procentų pakraunama per 32 minutes. Naujausi EQ sistemos akumuliatoriai turi tris įkrovimo programas („Standard“, „Work“ ir „Home“) ir net penkis energijos regeneracijos lygius ( DAuto, D+, D, D– ir D– –). Šitaip „Mercedes-Benz“ siekia optimalaus pakrovimo greičio ir kuo ilgesnio akumuliatoriaus tarnavimo laiko balanso. Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas
Elektroninės G serijos standartinės įrangos sąrašas taip pat įspūdingas. MBUX informacijos ir pramogų sistema su 12,3 colio ekranu, „Multibeam“ LED priekiniai žibintai, „Distronic“ atstumo kontrolė, aktyvaus vairavimo, avarinio stabdymo ir eismo juostų kontrolės, įspėjimo apie akląją zoną, budrumo kontrolės ir kiti elektroniniai asistentai. Parkuotis padės 360 laipsnių vaizdo kameros, o vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinsis firminė „Mercedes-Benz“ „Pre-Safe“ pavojus „nuspėjanti“ saugos sistema. Taupiai važiuoti padės ECO „Assist“ sistema, kuri analizuoja maršruto navigacijos duomenis, apskaičiuoja idealų važiavimo greitį, sumažina sąnaudas ir maksimaliai padidina energijos rekuperaciją. Elektrinis vakuuminis kėliklis
Jau 45 metus kariškos kilmės „Mercedes-Benz“ G klasės modelis yra komfortiškos bekelės sinonimas. Subtili elektrifikacija leidžia ir toliau mėgautis išskirtinėmis automobilio pravažumo savybėmis neprarandant ir kasdieninio vairavimo komforto. Aristokratas guminiais batais prisitaikė prie naujo pasaulio ir pasiruošęs dar ilgus metus tarnauti tiems, kurie neprarasdami stiliaus ir elegancijos nori pravažiuoti ten, kur pravažiuoti labai sunku. Lietuvoje elektrifikuotą legendą jau galima užsisakyti nuo 152 tūkst. eurų.
Nuvažiuojamo atstumo nerimo pabaiga? „Mercedes“ kietojo būvio akumuliatorių technologija ką tik įveikė 749 mylias be sustojimo
Nuo naujo „Mercedes-Benz“ iki „Seat“ už 5 tūkst. eurų: kokius automobilius dažniausiai renkasi Lietuvos gyventojai
„Mercedes-Benz“ automobiliai su nauja funkcija: žiūrėkite „IMAX Enchanced“ filmus tiesiai iš savo automobilio
„Nissan“, BMW, o gal „Toyota“: koks automobilis tinkamiausias driftui?
Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas
Įvardino, kurių markių automobiliai nuvažiuoja daugiausia kilometrų: ar jūsų transporto priemonės rida viršija vidutinę?
Vilniuje iškilmingai pristatyta naujoji „Mercedes-Benz V klasė“
Naktiniame „Mercedes-Benz“ renginyje – žymūs automobilių mylėtojai, plačiausia Lietuvoje elektromobilių modelių gama ir elektrinės ateities vizija
Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...