Sekite naujienas

Auto

„Mercedes-Benz“ G serija – stipresnis už laiką, o dabar – dar ir elektrinis

L

Paskelbta

-

Legendinė „Mercedes-Benz“ G automobilių serija, gaminama nuo 1979 m., tampa ir elektrine. Nors automobiliui jau keturiasdešimt penkeri, tačiau per naujausias EQ technologijas legendinis dizainas susijungia su modernia jėga ir „Gelandewagen‘as“ yra pasiruošęs įrodyti, jog neprarado savo išskirtinio pravažumo, milžiniškos galios rezervo ir patikimo vairavimo bet kokiomis aplinkybėmis. 588 AG, 1164 Nm, keturi elektros varikliai ir nulinis CO2 bei 470 km vienu krovimu nuvažiuojamas atstumas. Ar šie skaičiai leidžia suabejoti, jog šis automobilis yra savo aukso amžiuje?

Reklama

Neprilygstamą pravažumą „Mercedes Benz G 580 EQ“ užtikrina keturi,(kiekvienam ratui po vieną), elektros varikliai. Kiekvienas, tiek priekinės, tiek ir galinės ašių konstrukcijose sumontuotas variklis sukuria po 108 kW (147 AG) galios, o didžiausias sukimo momentas siekia 1164 Nm ir visada nukreipiamas į tą ratą, kuriam tuo metu reikia didžiausios traukos. Stipresnis tarptautinis euro vaidmuo – tik susitvarkius savo kieme

Be keturių varančiųjų ratų ir keturių elektros variklių, važiavimą pačiu sudėtingiausiu reljefu palengvina „Low Range“ pavarų dėžė, tinkanti tiek tempti krovinius, tiek „minkyti“ bekelę. Įvairūs elektroniniai asistentai padeda vesti mašiną per įvairius sunkiai pravažiuojamus paviršius, mažina posūkio spindulį ir saugo nuo pavojingo siūbavimo. Važiavimą nenuspėjama bekele palengvins ir „skaidraus kapoto“ funkcija, vairuotojui virtualiame medijos ekrane parodomas automobilio priekyje esantis vaizdas. Tačiau tikro visureigio pravažumą labiausiai užtikrins mechaniškai užrakinamą diferencialą pakeitusi ir daug greitesnį suveikimą užtikrinanti elektrinė sukimo momento vektorių sistema, leidžianti individualiai ir automatiškai paskirstyti sukimo momentą kiekvienam ratui atskirai.

G klasės automobilis ir toliau lieka ekstremalaus pravažumo čempionu ir dėl apgalvotų mechaninės saugos sprendimų. Saugant nuo nusidėvėjimo ir korozijos, akumuliatoriai yra apsaugoti nuo purvo ir vandens poveikio. Dugną ir variklio skyrių saugo 50-čia plieninių varžtų pritvirtinta tik 57,6 kilogramų svorio 26 mm storio anglies pluošto apsauginė plokštė. Atitinkama plieninė apsauga svertų tris kartus daugiau. Kodėl elektrinis dviratis yra puikus pasirinkimas miesto kelionėms?

Taip pat G serijos EQ versija gali pakilti ir nusileisti 45 laipsnių (100 proc.) nuokalne ir pasinerti į 850 milimetrų gylio vandenį. Nėrimo gylis yra net 150 milimetrų didesnis nei praeitos kartos G serijos automobilių su vidaus degimo varikliais. Įspūdingi ir pravažumo geometriniai duomenys. Prošvaisa siekia mažiausiai 250 milimetrus, didžiausias leistinas posvyris – 35 laipsniai, priartėjimo kampas – 32, nuvažiavimo kampas – 30,7 ir pervažos kampas (rampa) – 20,3 laipsnio.

G serijos ličio jonų baterijos talpa – 116 kWh, o įkrautas visureigis nuvažiuoja net 473 kilometrus (pagal WLTP). Didžiausia greito įkrovimo galia yra 200 kW ir kraunant šiuo būdu, baterija nuo 10 iki 80 procentų pakraunama per 32 minutes. Naujausi EQ sistemos akumuliatoriai turi tris įkrovimo programas („Standard“, „Work“ ir „Home“) ir net penkis energijos regeneracijos lygius ( DAuto, D+, D, D– ir D– –). Šitaip „Mercedes-Benz“ siekia optimalaus pakrovimo greičio ir kuo ilgesnio akumuliatoriaus tarnavimo laiko balanso. Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Elektroninės G serijos standartinės įrangos sąrašas taip pat įspūdingas. MBUX informacijos ir pramogų sistema su 12,3 colio ekranu, „Multibeam“ LED priekiniai žibintai, „Distronic“ atstumo kontrolė, aktyvaus vairavimo, avarinio stabdymo ir eismo juostų kontrolės, įspėjimo apie akląją zoną, budrumo kontrolės ir kiti elektroniniai asistentai. Parkuotis padės 360 laipsnių vaizdo kameros, o vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinsis firminė „Mercedes-Benz“ „Pre-Safe“ pavojus „nuspėjanti“ saugos sistema. Taupiai važiuoti padės ECO „Assist“ sistema, kuri analizuoja maršruto navigacijos duomenis, apskaičiuoja idealų važiavimo greitį, sumažina sąnaudas ir maksimaliai padidina energijos rekuperaciją. Elektrinis vakuuminis kėliklis

carvertical VIN patikra


Jau 45 metus kariškos kilmės „Mercedes-Benz“ G klasės modelis yra komfortiškos bekelės sinonimas. Subtili elektrifikacija leidžia ir toliau mėgautis išskirtinėmis automobilio pravažumo savybėmis neprarandant ir kasdieninio vairavimo komforto. Aristokratas guminiais batais prisitaikė prie naujo pasaulio ir pasiruošęs dar ilgus metus tarnauti tiems, kurie neprarasdami stiliaus ir elegancijos nori pravažiuoti ten, kur pravažiuoti labai sunku. Lietuvoje elektrifikuotą legendą jau galima užsisakyti nuo 152 tūkst. eurų.

Elektrinis dantų šepetėlis efektyviam dantų valymui

Naujienos

Verslas14 val prieš

Lietuvių kūrėjai žengė į nišinę parfumeriją: kuria ne masėms, o ieškantiems išskirtinumo

Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...

Verslas18 val prieš

Pelningai 2024-uosius metus baigę Vilniaus šilumos tinklai įgyvendino strateginius projektus ir didino investicijas

2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...

Verslas2 d. prieš

„Hero“ projektas žingsnis po žingsnio artėja link finišo: patalpos jau įrengiamos pagal nuomininkų poreikius, vyksta aplinkotvarkos darbai

Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...

Startuoliai3 d. prieš

Kauno startuolių bendruomenė – investicijos į mokslinius tyrimus ir antreprenerystę

2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...

Verslas3 d. prieš

Greta Ranonytė. 152 milijardai eurų – ne riba. Kiek dar gali augti „fintech“ Lietuvoje?

Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...

Ekspertai

Ekspertai1 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai7 d. prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Ekspertai7 d. prieš

Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?

Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |