Paskelbta
1 metai prieš-
Gerai išlaikytą, populiarios markės automobilį galima parduoti ir per keletą valandų, tačiau kai kuriais atvejais automobilio pardavimas gali užtrukti ir keletą mėnesių. Pasak transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ ekspertų, tinkamo metų laiko pasirinkimas gali padėti parduoti automobilį greičiau. Visgi žiemos sezonas nėra pats tinkamiausias metas atsisveikinti su sena transporto priemone.
Naudotų automobilių rinka aktyviausia pavasarį ir rudenį
Geriausias metas parduoti automobilį – kovo, balandžio ir gegužės mėnesiai. Kadangi šaltuoju metų laiku eismo sąlygos sudėtingos, dalis vairuotojų siekia išvengti bereikalingų rizikų ir automobilio paiešką pradeda pasibaigus žiemai.
„Pavasarį dienos tampa ilgesnės, nutirpsta ledas ir sniegas, todėl vairuoti tampa gerokai saugiau. Tai ypač aktualu pradedantiesiems vairuotojams, kurie verčiau renkasi pirkti automobilį šiltuoju metų laiku. Jiems svarbu priprasti prie eismo kuo saugesnėmis sąlygomis“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.
Vasaros pabaiga ir rudens pradžia taip pat palankus metas parduoti transporto priemonę. Automobilių istorijos patikros platformos duomenys rodo, kad rugpjūtį sugeneruojama 9,1 proc. visų įmonės automobilių istorijos ataskaitų, rugsėjį – 8,9 proc. M. Buzelio teigimu, dalis vairuotojų siekia įsigyti transporto priemonę dar prieš prasidedant žiemai, todėl ruduo naudotų automobilių rinkoje yra aktyvus metas.
Svarbiausia – tinkamas laikas
Automobilio pardavimo planavimas lemia ne tik kiek užtruks jam surasti naują savininką, bet ir jo kainą. Kai paklausa rinkoje mažesnė, pardavėjai neretai priversti derėtis ir dėl pirkėjų derybinio pranašumo susimažina pelno maržas.
Kabrioletų paklausa didžiausia pavasarį ir vasarą – parduoti tokį automobilį žiemą gali užtrukti gerokai ilgiau. Šaltuoju metų laikų vairuotojai labiau dairosi į visureigius ir transporto priemones su visų varančių ratų sistema.
„Sezoninė paklausa neretai veikia pirkėjo naudai. Kai kurie automobiliai gali reikalauti papildomų išlaidų priežiūrai ir sandėliavimui per žiemą, todėl kabrioleto ieškantis pirkėjas, ko gero, į aktyvias paieškas leisis tik pavasarį“, – aiškina M. Buzelis.
Šventiniu laikotarpiu vengiama didesnių pirkinių
Prasčiausi mėnesiai norint parduoti automobilį – gruodis ir sausis. Šventiniu metu didėjančios išlaidos riboja žmonių norus įsigyti didelių pirkinių. Sausį dažniausiai tęsiasi naudotų automobilių rinkos sąstingis.
Šalies ekonominė situacija irgi turi daug įtakos automobilių pardavimams. Finansų krizė, infliacija ar bet kokie ekonominiai svyravimai paprastai verčia žmones atidėti automobilio pirkimą ateičiai.
Remiantis „carVertical“ duomenimis, gruodį sugeneruojama vos 7,6 proc. visų įmonės automobilių ataskaitų. M. Buzelio teigimu, rinkoje šiuo metu trūksta geros būklės transporto priemonių, todėl tvarkingas modelis su švaria istorija gali būti greitai parduotas net ir šaltuoju metų laiku.
Dažniausiai apgadinami automobiliai Lietuvoje: tyrimas parodė, kad ieškantys naudoto „Porsche“ turėtų būti itin atsargūs
Dažniausiai vagiamos automobilių dalys – sužinokite, ar jūsų automobilis saugus
Kas keisis automobilių rinkoje 2025-aisiais? Sužinokite, ką tai reiškia pirkėjams
Tyrimas: Lietuvoje į eismo įvykius rečiausiai patenka žali automobiliai
Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?
Į biudžetą – 100 mln. eurų mokesčių: daugiausiai mokesčių sumokėję technologijų sektoriaus lyderiai – „Vinted“, „Wargaming“ ir „Nord Security“
Vairuotojai turėtų suskubti ruoštis žiemai: nepasiruošusiems vairavimas gali tapti kančia
Roges žiemai reikia ruošti vasarą, o kada ir kur mokytis „driftinti“
Lietuviai užsibrėžė ambicingą tikslą: nuomonės formuotojus iš 30 šalių mokys kaip sužibėti socialiniuose tinkluose
Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...
Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...
Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...
Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...
Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...
Artėjant vienai didžiausių metų švenčių, kone visos šeimos stengiasi paruošti įvairesnį stalą ir primarginti kiaušinių. Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, šiemet...
Nors daugelis gyventojų puikiai žino, kad tapus sukčiavimo auka reikia informuoti savo banką ir policiją, kas dešimtas bandytų susitvarkyti savarankiškai...
Gera derliaus kokybė, kenkėjams ir kitoms negandoms atsparūs pasėliai – kiekvieno ūkininko siekiamybė, kurią stiprina susidomėjimas biostimuliatoriais. Tačiau tinkamas jų...
Pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie būtinybę visiškai drausti mobiliuosius telefonus ne tik pamokų, bet ir pertraukų metu. Dažnai tėvai...