Paskelbta
1 metai prieš-
Karštomis vasaros dienomis ar atostogaujant nedaugelis nori sukiotis virtuvėje, tad naudojasi galimybe užsisakyti maisto į namus, atostogų ar net pikniko mieste vietą. Viena didžiausių šalyje maisto užsakymo platformų „Wolt“ atskleidžia, kokius patiekalus lietuviai dažniausiai renkasi šiltuoju sezonu.
Vasariškiausio patiekalo pozicijų neužleidžia šaltibarščiai
Nenuostabu, kad šaltibarščiai – vienas populiariausių pasirinkimų net tada, kai už lango apniukusi vasaros diena. Kylančius šaltibarščių pardavimus įsisiūbavus šilumai pastebi ir dienos pietų restoranų tinklo „iLunch“ projektų vadovas Andrius Antanaitis:
„Šiltuoju metų periodu, šaltibarščių pardavimai kyla tikrai stipriai į viršų. Tarkime, 40 proc. mūsų klientų valgo karštą patiekalą kartu su sriuba, o tarp tų besirenkančių sriubą net 60 proc. renkasi būtent šaltibarščius.“ Ekspertas pataria, kaip šiltuoju metų laiku sumažinti elektros sąskaitą
Vis dėlto, ši rožinė sriuba – sezoninis patiekalas, savo aktualumą prarandantis ir lyderio poziciją karštiesiems patiekalams užleidžiantis kartu su pirmaisiais krentančiais rudens lapais. O štai Kijevo kotletas yra daugelio mėgstamas pasirinkimas bet kokiu oru. Maisto pristatymo į namus programėlės duomenimis – tai trečias dažniausiai užsakomas patiekalas Lietuvoje.
A. Antanaitis skaičiuoja – Kijevo kotletas vis dar yra TOP3 patiekalas dienos pietų metu, net ir karštomis vasaros dienomis. Taip pat populiaru užsisakyti salotų – jų pardavimai šiltuoju sezonu ūgteli 30 proc. Kol laukiame žalumos gamtoje, pasidžiaukime ja lėkštėse
Užsakymuose karaliauja mėsainis su sūriu
Mėsainis su sūriu ir kebabas lavaše – vieni populiariausių pasirinkimų ne tik vasarą, bet ir visus metus. Tiesa, šiltomis dienomis jų užsakoma kiek mažiau, tačiau tai gali būti susiję ir su tuo, kad tuomet žmonės linkę eiti į kavines ar restoranus.
Tai pastebi ir šį pavasarį Vilniuje duris atvėrusio mėsainių restorano „Ponas Mėsainis“ bendrasavininkas Jonas Petraitis Petrauskas. Pasak jo, saulėtomis dienomis žmonės dažniau apsilanko ir valgo vietoje. Šalina toksinus, mažina cholesterolio kiekį, saugo nuo vėžio: trapiuose ūgliuose – galinga jėga
„Vasarą žmonės dažniau keliauja, todėl užsakymų skaičius vis kinta. Būna daugiau gyvai ateinančių lyginant su vėsesniais orais. Žinoma, jei lauke itin karšta ar lietinga, tuomet klientai yra linkę užsakinėti maistą per pristatymo programėles” – įžvalgomis dalijasi J. Petraitis Petrauskas.
Taip pat jis atkreipia dėmesį, kad nors įprasta prie mėsainių užsisakyti keptų bulvyčių, vasaros sezonu jos dažniau keičiamos „Coleslaw“ kopūstų salotomis. Kaip planuoti biudžetą, kad išlaidos rudenį netaptų galvos skausmu
Svarbiausia prekė pirkinių krepšelyje – ledai
Užsakymai internetinėje maisto prekių parduotuvėje „Wolt Market“ taip pat atspindi besikeičiančius klientų skonio pasirinkimus. Vasaros mėnesiais paprastai mažiau vartojama spurgų ir kiaušinių, o į pirkėjų krepšelius patenka daugiau užkandžių ir traškučių, taip pat šviežių vaisių ir daržovių. Lietuvoje itin populiarios mėlynės, ledai ir pieno produktai. Ledų užsakymai ypač išauga sekmadieniais.
„Atidžiai stebime kiekvienos šalies užsakymo ir vartojimo įpročius – į juos atsižvelgiame kurdami produktų asortimentą, nes norime pasiūlyti prekių, kurių iš tikrųjų reikia mūsų klientams“, – komentuoja „Wolt Baltics“ generalinis direktorius Mantas Lomsargis. Palygino populiariausius maisto programėlės vasaros užsakymus pagrindiniuose Baltijos kurortuose
Skaitmeninių platformų vertė verslui: daugiau klientų be papildomų rūpesčių
Kūrybiškas rugsėjo chaosas: kaip rašytojo T. Dirgėlos šeima tvarkosi su naujo starto iššūkiais
Pristatymo programėlės keičia Lietuvos gyventojų įpročius: nuo maisto atradimų iki rūpesčio artimaisiais
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Kad mieste tilptume visi: „Wolt“ pradeda saugaus eismo kampaniją
Lietuva – pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje galima įsigyti nereceptinius vaistus internetu
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Nuo mėsainių iki tulpių: sužinokite, ką lietuviai labiausiai užsakinėjo 2024-aisiais
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...