Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Karštomis vasaros dienomis ar atostogaujant nedaugelis nori sukiotis virtuvėje, tad naudojasi galimybe užsisakyti maisto į namus, atostogų ar net pikniko mieste vietą. Viena didžiausių šalyje maisto užsakymo platformų „Wolt“ atskleidžia, kokius patiekalus lietuviai dažniausiai renkasi šiltuoju sezonu.
Vasariškiausio patiekalo pozicijų neužleidžia šaltibarščiai
Nenuostabu, kad šaltibarščiai – vienas populiariausių pasirinkimų net tada, kai už lango apniukusi vasaros diena. Kylančius šaltibarščių pardavimus įsisiūbavus šilumai pastebi ir dienos pietų restoranų tinklo „iLunch“ projektų vadovas Andrius Antanaitis:
„Šiltuoju metų periodu, šaltibarščių pardavimai kyla tikrai stipriai į viršų. Tarkime, 40 proc. mūsų klientų valgo karštą patiekalą kartu su sriuba, o tarp tų besirenkančių sriubą net 60 proc. renkasi būtent šaltibarščius.“ Ekspertas pataria, kaip šiltuoju metų laiku sumažinti elektros sąskaitą
Vis dėlto, ši rožinė sriuba – sezoninis patiekalas, savo aktualumą prarandantis ir lyderio poziciją karštiesiems patiekalams užleidžiantis kartu su pirmaisiais krentančiais rudens lapais. O štai Kijevo kotletas yra daugelio mėgstamas pasirinkimas bet kokiu oru. Maisto pristatymo į namus programėlės duomenimis – tai trečias dažniausiai užsakomas patiekalas Lietuvoje.
A. Antanaitis skaičiuoja – Kijevo kotletas vis dar yra TOP3 patiekalas dienos pietų metu, net ir karštomis vasaros dienomis. Taip pat populiaru užsisakyti salotų – jų pardavimai šiltuoju sezonu ūgteli 30 proc. Kol laukiame žalumos gamtoje, pasidžiaukime ja lėkštėse
Užsakymuose karaliauja mėsainis su sūriu
Mėsainis su sūriu ir kebabas lavaše – vieni populiariausių pasirinkimų ne tik vasarą, bet ir visus metus. Tiesa, šiltomis dienomis jų užsakoma kiek mažiau, tačiau tai gali būti susiję ir su tuo, kad tuomet žmonės linkę eiti į kavines ar restoranus.
Tai pastebi ir šį pavasarį Vilniuje duris atvėrusio mėsainių restorano „Ponas Mėsainis“ bendrasavininkas Jonas Petraitis Petrauskas. Pasak jo, saulėtomis dienomis žmonės dažniau apsilanko ir valgo vietoje. Šalina toksinus, mažina cholesterolio kiekį, saugo nuo vėžio: trapiuose ūgliuose – galinga jėga
„Vasarą žmonės dažniau keliauja, todėl užsakymų skaičius vis kinta. Būna daugiau gyvai ateinančių lyginant su vėsesniais orais. Žinoma, jei lauke itin karšta ar lietinga, tuomet klientai yra linkę užsakinėti maistą per pristatymo programėles” – įžvalgomis dalijasi J. Petraitis Petrauskas.
Taip pat jis atkreipia dėmesį, kad nors įprasta prie mėsainių užsisakyti keptų bulvyčių, vasaros sezonu jos dažniau keičiamos „Coleslaw“ kopūstų salotomis. Kaip planuoti biudžetą, kad išlaidos rudenį netaptų galvos skausmu
Svarbiausia prekė pirkinių krepšelyje – ledai
Užsakymai internetinėje maisto prekių parduotuvėje „Wolt Market“ taip pat atspindi besikeičiančius klientų skonio pasirinkimus. Vasaros mėnesiais paprastai mažiau vartojama spurgų ir kiaušinių, o į pirkėjų krepšelius patenka daugiau užkandžių ir traškučių, taip pat šviežių vaisių ir daržovių. Lietuvoje itin populiarios mėlynės, ledai ir pieno produktai. Ledų užsakymai ypač išauga sekmadieniais.
„Atidžiai stebime kiekvienos šalies užsakymo ir vartojimo įpročius – į juos atsižvelgiame kurdami produktų asortimentą, nes norime pasiūlyti prekių, kurių iš tikrųjų reikia mūsų klientams“, – komentuoja „Wolt Baltics“ generalinis direktorius Mantas Lomsargis. Palygino populiariausius maisto programėlės vasaros užsakymus pagrindiniuose Baltijos kurortuose
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Kad mieste tilptume visi: „Wolt“ pradeda saugaus eismo kampaniją
Lietuva – pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje galima įsigyti nereceptinius vaistus internetu
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Nuo mėsainių iki tulpių: sužinokite, ką lietuviai labiausiai užsakinėjo 2024-aisiais
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Paskata Lietuvos verslui: rinkoje pristatytas naujas inovatyvus finansavimo sprendimas
„Wolt“ švenčia 10-ąjį jubiliejų: dekada inovacijų ir augimo
„Wolt“ pristato ilgai lauktą funkciją – vienu užsakymu bus galima apsipirkti keliose vietose
Smulkusis ir vidutinis verslas (SVV) Lietuvoje sudaro 99,8 % visų įmonių, jame dirba beveik 72 % visų šalies darbuotojų ir...
Nuo šiol elektromobilių vairuotojai bendrovės „Enefit“ viešojo įkrovimo tinklo stotelėse gali dar patogiau atsiskaityti už paslaugas – naudojantis įprastomis banko...
Nuskaityti, bet nekaupti – būtent tokiu principu veikia dirbtiniu intelektu paremta technologija savitarnos kasoms, kuri nuskaito pirkėjo amžių. Julius Stulpinas,...
Lietuvoje moterų yra daugiau nei vyrų, tačiau vos trečdaliui verslų vadovauja moterys, o startuolius jos kuria dar rečiau – Inovacijų...
Kaune vykusi „Demo day”, skirta Tech-Park Kaunas vykdomų preakceleravimo programų dalyviams, tapo išbandymu perspektyviems jaunojo verslo kūrėjams. Medicinos ir skaitmeninių...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...