Sekite naujienas

Verslas

„ACE Logistics“: Lietuva plečia logistikos kelius į Afriką ir arabų šalis

Paskelbta

-

Tarptautinei logistikos ir transporto įmonių grupei „ACE Logistics Group“ priklausanti krovinių gabenimo bei logistikos Lietuvos bendrovė „ACE Logistics“ partnerių tinklą išplėtė pora dešimčių šalių, pasirašiusi susitarimus su 14-os Afrikos bei 5-ių arabų valstybių logistikos verslo atstovais.

Reklama

„ACE Logistics“ vadovas Ignas Puluikis teigia, kad į naujas rinkas įmonė žengia naudodamasi didžiausiu pasaulyje nepriklausomu krovinių valdymo bei logistikos tinklu „World Air Cargo Organisation“ (WACO). Bendra 121-o tinklo nario metų apyvarta sudaro apie 4 mlrd. JAV dolerių, jie užtikrina apie 400 lokacijų pasiekiamumą visame pasaulyje.

„Koronaviruso pandemija mūsų sektoriui padarė tik trumpalaikę ir sąlyginai nedidelę įtaką. Pačioje pandemijos pradžioje kiek pasikeitė kroviniai, nes kilo didelė apsaugos bei dezinfekavimo priemonių paklausa, tačiau toliau vyko prekyba, nesustojo vartojimas. Karas Ukrainoje situaciją keičia iš esmės. Mes kas patys atsisakėme, o kas netekome didelių rinkų Rytuose, jau nebegalime prisistatyti, kad esame tranzito taškas tarp Rytų ir Vakarų. Gamybos, prekybos verslas ieško naujų rinkų, mes taip pat keičiame savo požiūrį ir kuriame naujus logistikos maršrutus“, – sako I. Puluikis.

Pasak jo, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, Lietuvos verslas ieško visiškai naujų kelių į dar neatrastas ar iki šiol mažai dėmesio sulaukusias rinkas. Tarp tokių – Afrikos žemyno valstybės, arabų šalys.

Anot logistikos įmonės vadovo, bendradarbiavimo galimybių yra įvairių, tačiau tam logistikos tinkle turi dalyvauti patyrę ir patikimi partneriai.

„ACE Logistics“ pasirašė susitarimus su WACO priklausančiomis bendrovėmis iš Rytų Afrikos šalių – Kenijos, Tanzanijos, Ugandos, Ruandos, Vakarų Afrikos – Nigerijos, Ganos, Dramblio Kaulo, Benino, Senegalo, Togo, Kamerūno, Pietų Afrikos – Zimbabvės, Angolos.

„Ir iki šiol Lietuvos verslas turėjo interesų ir verslo ryšių Pietų Afrikos Respublikoje bei  Šiaurės Afrikoje – Maroke, Tunise, Alžyre, Egipte. Be to, galimybė pasiekti Šiaurės Afrikos šalis ne oro, o būtent kelių transportu, yra greitesnė ir pigesnė. Iš arabų šalių iki šiol didžiausias krovinių kiekis yra gabenamas į Jungtinius Arabų Emyratus, todėl tikiuosi, kad naujos sutartys su partneriais Saudo Arabijoje, Katare, Kuveite, Irake ir Irane padrąsins Lietuvos eksportuotojus atrasti šias rinkas. Čia ypač svarbu turėti patikimus partnerius, nes didžiausios problemos kyla ne dėl logistikos, bet dėl dokumentų ir muitinės reikalų tvarkymo. Neabejoju, kad tai nebus bendradarbiavimas popieriuje, nes jau turime pavyzdžių, kad ir šios mums dar gerai nepažįstamos šalys ieško kelių į Europą“, – pastebi transporto įmonės atstovas.

carvertical VIN patikra

I. Puluikio žodžiais, Rusijos pradėtas karas Ukrainoje į pastarosios šalies situaciją ir tikėtinus poreikius atkreipė ir Afrikos valstybių atstovų dėmesį. Jie taip pat ieško logistikos maršrutų iki Europos ir Ukrainos.

„Tarptautinėje konferencijoje teko kalbėtis su vienos Vakarų Afrikos šalies atstovu, kurie turi galimybę ir norėtų eksportuoti vietos gamybos asmens apsaugos priemones, skirtas išminavimo darbams, į Ukrainą. Tačiau jų situacija analogiška mūsiškei. Mes vieni kitų regionų gerai nepažįstame, todėl logistikos tinklo tankinimas WACO rėmuose yra išties efektyvus, ypač didelių sukrėtimų ir permainų laikotarpiu“, – teigia I. Puluikis.

„ACE Logistics“ krepšelyje Rusijos ir Baltarusijos sudarė apie 20 proc. (penktadalį) užsakymų. Bendrovė kol kas neprognozuoja, kaip šiemet galėtų pasikeisti jos logistikos keliai dėl karo Ukrainoje ir kokią tai turės įtaką veiklos rezultatams.

Prognozuojame, kad tai maždaug tokiu pačiu dydžiu mažins mūsų apyvartą šiais metais, bet tuo pačiu tikimės, kad gabenimai į naujas rinkas, bei išliekantis aukštas gabenimų Europoje apyvartos lygis kompensuos praradimus.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas6 val prieš

Itin sparčiai augantis sektorius: iki 2030 m. vertė sieks net 541 mlrd. eurų

Sparčiai tobulėjant technologijoms ir keičiantis geopolitinei situacijai, pasaulinė dronų rinka auga itin greitai. „2022 m. jos vertė siekė 28 mlrd....

Verslas7 val prieš

Daugiau nei 55 mln. eurų vertės „Vilvi Group“ sūrių gamykloje montuojama įranga, plečiama specialistų komanda

Viena didžiausių Baltijos šalyse pieno produktų gamybos bendrovių „Vilvi Group“ sparčiai įgyvendina savo didžiausią investicinį projektą – sūrių gamyklą Bauskėje...

Verslas1 d. prieš

„Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje: visos stotelės po 200 kW

Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...

Verslas1 d. prieš

RRT inicijuoja elektroninių ryšių išteklių skyrimo ir naudojimo reguliavimo pertvarką: daugiau lankstumo, greičio ir aiškumo

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...

Dirbtinis intelektas1 d. prieš

DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?

Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |