Sekite naujienas

Verslas

Atidaryta antroji „Wolt Market“ parduotuvė Vilniuje: prekes pristatys į namus maždaug per pusvalandį

Paskelbta

-

Technologijų bendrovė „Wolt“ Vilniuje atidarė antrąją maisto prekių parduotuvę „Wolt Market“. Šiuo metu Lietuvoje veikia keturios „Wolt Market“ koncepto parduotuvės: dvi Vilniuje, po vieną Kaune ir Klaipėdoje. Naujoji parduotuvė Vilniuje įsikūrusi Pašilaičių rajone adresu, Laisvės pr. 77. Nuo šiol didesnė vartotojų dalis galės užsisakyti maisto ir kasdienių prekių, kurias „Wolt” kurjeriai-partneriai pristatys į namus maždaug per pusvalandį nuo užsakymo.

Reklama

Vilniuje gyvenantys klientai galės pateikti užsakymus naudodamiesi „Wolt“ programėle arba per el. svetainę, pasirinkdami pristatymą į namus arba atsiėmimą parduotuvėje. Kaip ir kitose šio koncepto parduotuvėse, klientai iš anksto gali pateikti užsakymus, nustatant pageidaujamą pristatymo laiką 5 minučių tikslumu.

„Džiaugiamės galėdami atidaryti antrąją „Wolt Market“ parduotuvę Vilniuje ir palengvinti kasdienybę naujiems pirkėjams. Vartotojai prekes galės užsisakyti iš: Pašilaičių, Justiniškių, Šeškinės, Buivydiškių, Saltoniškių, Karoliniškių, Žvėryno, Pavilionių, Jeruzalės, Baltupių ir Fabijoniškių rajonų. Akivaizdu, kad žmonės vertina patogumą ir galimybę sutaupyti laiko, dėl to maisto ir kasdienių produktų pirkimus patiki mums. Siekiame nuolat tobulinti savo asortimentą, kurį šiuo metu sudaro daugiau nei 3000 produktų, kad patenkintume visų vartotojų poreikius“, – teigia „Wolt Market“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Joona Orpana.

Antroji „Wolt Market“ parduotuvė sostinėje išplečia „Wolt“ platformoje siūlomų maisto prekių parduotuvių pasirinkimą ir atveria galimybę didesnei vilniečių daliai naudotis šia paslauga. Naujojo koncepto parduotuvėje Pašilaičiuose pirkėjams yra siūlomas apgalvotai atrinktas maisto produktų ir kasdienių prekių asortimentas, kuriame galima rasti jau pamėgtų vietinių prekinių ženklų bei atrasti tarptautiniu mastu pripažintų produktų.

J. Orpana taip pat pabrėžė klientų atsiliepimų svarbą, akcentuodamas, kad, atsižvelgiant į klientų pasiūlymus, reguliariai bus įtraukiami nauji gaminiai ir pasirinkimai, o mažiau dėmesio susilaukiančių –atsisakoma. „Plečiant prekių asortimentą atsižvelgiame į visų vartotojų nuomonę, todėl labai skatiname būti aktyviais ir prisidėti prie prekių sąrašo formavimo“, – teigia J. Orpana.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai2 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai2 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai3 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai4 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |