Paskelbta
2 metai prieš-
Vilniaus „Akropolio“ antrasis aukštas rudenį pasitinka pasikeitęs. Čia naujose patalpose duris atvėrė didesnė ir modernesnė parduotuvė „XS Žaislai“ ir naujas nuomininkas „Pepco“, iki šiol sėkmingai veikęs Šiaulių ir Klaipėdos „Akropoliuose“.
Pasak „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovo Dominyko Mertino, įgyvendinant pokyčius prekybos ir pramogų centro antrame aukšte, pavyko sėkmingai suderinti du tikslus – atliepti lankytojų lūkesčius praplečiant prekių asortimentą, taip pat nuomininkų poreikį įrengti erdvias parduotuves.
„Įgyvendinamais pokyčiais siekiame Vilniaus „Akropolio“ lankytojams užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį ir plačiausią prekių pasirinkimą visiems šeimos nariams. Visuomet džiaugiamės tiek mūsų klientams svarbių naujų prekių ženklų įsikūrimu „Akropolių“ erdvėse, tiek sėkmingai ne vienerius metus mūsų prekybos ir pramogų centruose veikusių parduotuvių atsinaujinimu ir išsiplėtimu. Tai leidžia mums būti moderniais, aktualiais ir atliepti kintančius skirtingų lankytojų poreikius“, – sako jis.
Rugpjūčio antroje pusėje prekybos ir pramogų centro lankytojus pakvietė naujose, dvigubai didesnėse (300 kv. metrų) patalpose įsikūrusi parduotuvė „XS Žaislai“. Anot tinklo mažmenos vadovės Vilmos Brinkienės, parduotuvė ūgtelėjo ne tik plotu – gausesnis tapo ir joje siūlomų prekių asortimentas.
„Atstovaujame labai daug skirtingų prekių ženklų – nuo naujausių ir pasaulyje populiariausių iki jau tapusių klasika, todėl visi gaminiai gana mažoje ankstesnėje parduotuvėje sunkiai tilpo. Atsinaujinusi parduotuvė yra erdvesnė, dėl to gerokai patogesnė, klientai gali rasti dar gausesnį prekių pasirinkimą. Be to, savo tinklo parduotuvėse visuomet siekiame sukurti interaktyvią zoną, kurioje vaikai galėtų išbandyti įvairius žaislus – tokia erdvė su populiariausias žaislais įrengta ir šioje mūsų parduotuvėje. Vaikus kviečiame užsukti į žaislinių „Nerf“ šautuvų zoną ir išbandyti savo taiklumą, jų taip pat laukia visuomet populiari „Lego“ erdvė, kurioje vaikai gali lavinti savo konstravimo ir kitus įgūdžius“, – vardina V. Brinkienė.
Tinklo atstovė pastebi ir džiaugiasi, kad lankytojų srautai nuo pat atnaujintos parduotuvės atidarymo yra stipriai išaugę, kas patvirtina, kad pokyčiai buvo reikalingi ir yra svarbūs prekybos ir pramogų centro lankytojams.
Paskutinę vasaros dieną Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė naujas nuomininkas – šalies gyventojams jau gerai pažįstamo prekės ženklo „Pepco“ parduotuvė. Marketingo vadovė Baltijos šalims Marta Butkevič-Repšė skaičiuoja, kad bendras parduotuvės plotas siekia beveik 600 kv. metrų ir pažymi, kad tokia tinklo plėtra yra prekės ženklo strategijos dalis, o kartu ir simbolinis žingsnis.
„Galimybe įžengti į Vilniaus „Akropolį“ susidomėjome dėl didelių pirkėjų srautų jame, taip pat turėjome laisvės čia įrengti vieną didžiausių „Pepco“ parduotuvių Lietuvoje. Stengiamės, kad ji būtų kuo patogesnė prekybos ir pramogų centro lankytojams bei siūlomu asortimentu padėtų dar geriau atliepti jų poreikius. Neabejoju, kad sostinėje pakartosime gerąją patirtį, kurią turime Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ veikiančiose „Pepco“ parduotuvėse“, – teigia jis.
Atnaujinimai Kauno „Akropolyje“ – dar didesnė įvairovė lankytojams po vienu stogu
„Akropoliuose“ – kukurūzinis nuotykis: lankytojams bus išdalinta 5 tūkst. javinukų pakuočių
100-oji „Pepco“ parduotuvė Klaipėdoje jau laukia lankytojų
Algis Kriščiūnas: kūryba – tai darbas, o įkvėpimą reikia priversti ateiti
Rugpjūtis atlikėjos Irūnos Puzaraitės-Čepononienės šeimoje – pasiruošimo ir nusiteikimo naujiems mokslo metams laikas
Pirmoko kuprinės gidas: ką nupirkti ir kaip išsirinkti?
Didysis atnaujintos Kauno „Akropolio“ „Maximos“ atidarymas – jau kitą savaitę: pirkėjų lauks staigmenų kupinas savaitgalis
Pasitikite rugsėjį be streso: 5 patarimai tėvams
Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta didžiausia Baltijos šalyse „Zara Home“: nauja apsipirkimo patirtis
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...