Paskelbta
3 metai prieš-
Prognozuojama, kad per artimiausius trejus metus veganiškų ledų rinka augs bent 10 proc. Atsižvelgiant į vyraujančias tendencijas pirmaujantis Italijos augalinių produktų gamintojas „Valsoia“ plečia produktų asortimentą ir pristato naują gelato ledų skonių liniją. Naujieji produktai atlieps augantį augalinių produktų poreikį ir bus tinkami veganams bei vegetarams.
Plečia asortimentą
„Valsoia“ augalinės kilmės produktai jau šiandien prieinami pirkėjams visoje Europoje, tačiau sparčiai augant rinkai gamintojas pristato naują skonių liniją. Toks sprendimas priimtas siekiant sukurti tvarų rinkos augimą ir suteikti galimybę kiekvienam rinktis alternatyvius, augalinės kilmės produktus.
Naujieji gelato sukurti remiantis sveikos mitybos, skonio ir pirkėjų pageidavimų tyrimais. Tarp naujai siūlomų skonių – espreso kavos su šokolado gabaliukais bei pistacijų skonio ledai. Naujieji ledai papildys iki šiol buvusį asortimentą – kakavos su lazdynų riešutais, vyšnių ir klasikinį vanilės skonį.
„Valsoia“ atstovai tikina, kad naujieji gelato bus pagaminti tik iš augalinės kilmės produktų. Jų sudėtyje nebus pieno: pastarąjį pakeis atrinkti anakardžių riešutų, avižų, ryžių ir sojų augaliniai gėrimai. Speciali gaminimo technologija užtikrina, kad augalinės kilmės gelato skonis išlieka nepakitęs net ledams atitirpus.
Tvarios pakuotės
Kartu su nauja skonių linija „Valsoia“ vartotojams pristato ir naują pakuotę. Gelato įpakavimas ne tik pasižymi ryškiomis spalvomis, bet ir atskleidžia vertybes, kuriomis vadovaujasi gamintojas – ilgaamžes itališkas tradicijas, artumą, pozityvumą ir kiekvienam prieinamą bekompromisį mėgavimąsi išskirtiniu desertu.
Be to, pakuotė yra gavusi FSC (angl. Forest Stewardship Council) sertifikatą, kuris nurodo ir „Valsoia“ socialinę atsakomybę. Todėl kiekvienas, įsigijęs „Valsoia“ gaminius gali būti tikras, kad pakuotė yra pagaminta iš tinkamai tvarkomuose miškuose gautos medienos gaminių.
Taip pat „Valsoia“ produkcija yra gavusi „V-label“ sertifikatą, žymintį veganiškus bei vegetariškus produktus ir paslaugas. Vartotojams tai yra paprastas ir patikimas vadovas, kuris padeda išsirinkti jų mitybos poreikį atitinkančius produktus.
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...