Paskelbta
2 metai prieš-
By
Raminta V.Prekybos tinklas „Iki“, aktyviai mažindamas reguliarias pieno produktų kainas, skaičiuoja jau daugiau nei 100 produktų, kuriuos palietė kainų pokyčiai. Pasak Vaidos Budrienės, „Iki“ komunikacijos vadovės, šis sąrašas nėra baigtinis. Prekybos tinklas ir toliau nuosekliai ieško galimybių ne tik pasiūlyti pirkėjams reikšmingų akcijų bei nuolaidų, bet ir sumažinti perkamiausių produktų reguliarias kainas.
„Dar praėjusį mėnesį, prasidėjus pirmųjų pieno produktų kainų mažinimui, pažadėjome, kad šiame sąraše bus per 100 produktų. Sistemingai siekiame šio tikslo, nuolat sekame kainų judėjimą žaliavų rinkose ir atsiradus galimybei pieno produktų iš gamintojų įsigyti pigiau, aktyviai mažiname jų kainas pirkėjams. Per pastarąsias savaites sumažinome ne tik UAB „Pieno žvaigždės“ pieno gaminių kainas, bet ir tam tikrų mūsų tinklo privačių prekių ženklų „Iki“ ir „Clever“ pieno produktų – sviesto, pieno bei kefyro, kurie rikiuojasi perkamiausiųjų sąraše“, – sako V. Budrienė.
„Iki“ ženklu pažymėto 2,5 proc. riebumo pieno (0,9l) reguliari kaina šiuo metu siekia vos 1,09 Eur. Tai yra 15,5 proc. mažesnė nei buvo taikyta anksčiau. Tuo pačiu prekių ženklu pažymėtą 2,5 proc. riebumo kefyrą (0,9l) pirkėjai dabar visada gali įsigyti už 14,4 proc. mažesnę kainą – 1,19 Eur, o „Clever“ linijos 2,5 proc. riebumo pieną (1l) – vos už 0,79 Eur, vietoj anksčiau buvusios 0,85 Eur kainos.
Mažinamų kainų pokytis „Iki“ tinkle taip pat palietė ir populiarius „Pieno žvaigždžių“ produktus – pieną, grietinę, varškę. Šio gamintojo produktų kainos yra sumažintos 2–6 proc.
Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, pieno produktai užima svarbią vietą tarp pirkėjų pasirinkimų ir nuolat patenka į kasdienių pirkinių krepšelį. Perkamiausių pieno produktų penketuko viršuje atsiduria sviestas, antroje – pienas, o trečioje – įvairūs varškės sūreliai.
Aktyviai mažindamas reguliarias svarbiausių produktų kainas, prekybos tinklas taip pat daug dėmesio skiria tiek vienkartinėms ar trumpalaikėms, tiek ilgalaikėms taupymo programoms. Tarp jų – itin didelio pirkėjų dėmesio susilaukęs „IKI Pigintuvas“, taip pat prekybos tinklo „Iki“ ir mobiliosios programėlės #walk15 iniciatyva – už žingsnius gaunamos nuolaidos vaisiams bei daržovėms. Nuolat peržiūrimi ir kas savaitę atnaujinami nuolaidų pasiūlymai kainų leidinyje, papildomai taikomi valandiniai pasiūlymai ar nuolaidos tam tikroms prekių kategorijoms.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
„Iki“ darbuotojams – 1000 eurų premijos: tereikia padaryti vieną žingsnį
„Iki“ Kauno rajone šią savaitę atidarys pirmą naują parduotuvę šiemet
„Bumerango“ efektas „Iki“ tinkle įkvėpė naują darbdavio įvaizdžio kampaniją: kodėl darbuotojai grįžta ten, iš kur išėjo?
Nauda ir piniginei, ir aplinkai – „Iki“ didina nuolaidas pirkėjų graibstomiems produktams
Net ir rudo lukšto kiaušinius nudažysite be vargo – tik nepraleiskite vieno žingsnio
Paskutinės minutės originalių Velykų užkandžių idėjos – valgysit net akimis
Velykinių akcijų vajus „Iki“ – šventė ir piniginei: nuo anties ir lašišos iki „premium“ braškių ir tortų – parūpintos ypač aktualios nuolaidos
Velykos – prabangios, bet nebrangios: 5 nauji šventiški receptai su žuvimi ar jūros gėrybėmis
Naujuoju daugiau nei 120 technologijų sektoriaus bendrovių vienijančios Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“...
Abu Dabio technologijų grupė „G42“ įsteigė dukterinę įmonę Londone, vykdydama savo planą plėtoti veiklą Europoje. Naujas padalinys „G42 Europe &...
Šiemet prekės ženklą atnaujinusi „PST Group“ tęsia strateginius pokyčius: įmonėje įsteigtas Tvarumo skyrius ir paskirtas pirmasis tvarumo vadovas. Anot bendrovės...
„Kling AI“, pažangus teksto į vaizdo įrašą ir vaizdo į vaizdo įrašą generatorius, sukurtas Kinijos trumpų vaizdo įrašų platformos „Kuaishou...
„Alibaba Group Holding“ sumažino trečdaliu valdymo grupės, padedančios formuoti Kinijos elektroninės prekybos milžinės strateginę kryptį, narių skaičių, pertvarkydama partnerystės sistemą...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...
Vasara Lietuvoje neatsiejama nuo koncertų, šokių po atviru dangumi ir muzikos festivalių, pritraukiančių tūkstančius lankytojų. Tačiau už pakilios nuotaikos slypi...
Vasaros metu daugiau keliaujame, tačiau atostogų sezonui ruošiasi ne tik poilsiautojai, bet ir sukčiai. Į ką verta atkreipti dėmesį, kad...
Kaip jaučiamės darbe? Ką reiškia sveika savivertė, ir kodėl daugelis žmonių, atrodydami sėkmingi, iš tiesų kenčia tyliai? Naujausioje tinklalaidės „Emocinis...