Sekite naujienas

Verslas

„INK agency“ atnaujina prekės ženklą, vadovauti ima I. Baltrušaitienė

L

Paskelbta

-

Prieš penkerius metus pasukusi į kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros vystymo kryptį „INK agency“ žengia tolyn ir atnaujina savo vizualinį identitetą bei pristato naują vadovę. Naujasis prekės ženklas atspindi besikeičiančią nūdienos informacinę aplinką, o agentūros direktorės pareigas eiti pradės ligšiolinė strategė Indrė Baltrušaitienė.

Reklama

„INK agency“ strategija remiasi visišku integruotumu, kai į vieningą ir lanksčią sistemą apjungiama strategija, kūryba, duomenys ir sklaida norimam klientų pokyčiui pasiekti. Šiuo metu lūžį patiriančioje informacinėje aplinkoje agentūra žengia žingsnį tolyn ir ieško geriausių būdų atliepti klientų poreikius.

„Šiuo metu didžioji dalis mūsų klientų perka būtent integruotos komunikacijos paslaugas. Nepametame šios krypties ir nestovime vietoje. Naujas mūsų evoliucijos etapas – agentūra, gebanti nuolat besikeičiančioje aplinkoje pasiūlyti prekės ženklams tinkamiausius sprendimus, reikalingus jų vertei kurti“, – sako naujoji direktorė I. Baltrušaitienė.

Daugiau nei 18 metų patirtį vadovaujant komunikacijai ir rinkodarai Lietuvos oro uostuose, „Luminor“ banke, IKI ir kitose įmonėse sukaupusi Indrė Baltrušaitienė į agentūrą grįžo po dešimtmetį trukusios pertraukos. Ji prie agentūros vairo pakeitė nuo praėjusių metų vasaros vadovavusį Erviną Spūdį.

Anot „INK agency“ vadovės, savo stiprybę agentūra suvokia kaip strateginį įžvalgumą, apjungtą su visų kanalų meistryste ir mokėjimu kurti taiklų, paveikų turinį. Tai gebėjimas rūpintis visais komunikaciniais prekės ženklo aspektais, laiku pasiūlyti tikslingus ir platesnį kontekstą apimančius sprendimus. Šiuo tikslu prie įmonės rugsėjo mėnesį prisijungė ilgametis reklamos ekspertas, prekių ženklų vystymo strategas Jonas Banys. Vadovų komunikacijos reitingas atskleidė, kurių įmonių vadovai žiniasklaidoje matomiausi

Pokyčius agentūroje užtvirtina ir atnaujintas „INK agency“ prekės ženklas. Naujasis vizualinis identitetas, pasak I. Baltrušaitienės, grįstas nenupoliruota, taktiliškumu dvelkiančia estetika bei drąsia tipografija, kurios kontūrai kinta priklausomai nuo aplinkos. Tuo jis primena rašalą (ang. ink – rašalas), kuris yra išraiškos, komunikacijos ir ilgaamžiškumo simbolis. 2024-ųjų kalėdinės verslo centrų dekoro tendencijos

„INK agency“ yra įgyvendinusi ne vieną sėkmingą kūrybinį integruotos komunikacijos projektą. Tarp jų – NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, M. K. Čiurlionio 150 metų jubiliejaus, „Artea“ banko prekės ženklo keitimo, Vilniaus arkivyskupijos Carito paramos iniciatyvos „Šypsena, slepianti skausmą“ ir kitos komunikacijos kampanijos. „INK agency“ neseniai taip pat tapo Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ kūrybos ir integruotos komunikacijos partnere. Pirmas toks renginys Lietuvoje

Vasarą 20 metų gimtadienį atšventusi „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Agentūros klientai – „Artea“, „Inovacijų agentūra“, „Ignitis“, „YIT Lietuva“, „Coca-Cola“, ERGO, „Sorainen“, „Švyturys-Utenos alus“, „Wizz Air“ ir kitos įmonės bei žinomi prekių ženklai.

Reklama
Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |