Paskelbta
12 mėnesių prieš-
Balandžio 18 d. Technopolio Nova verslo centre įvyks pirmoji tokio pobūdžio konferencija Lietuvoje, skirta išorinės reklamos gamintojams bei visiems, susijusiems su šia dinamiška sritimi.
Tikimasi, kad konferencija padės suburti ir išlaikyti ekspertų bendruomenę bei tęsti konferenciją ir ateityje. „Veikiant tokioje mažoje rinkoje, partnerystė ir bendradarbiavimas, dalinimasis patirtimis – būtini“, – sako konferencijos organizatorius, BSMA (Baltic Sign Makers Association) – asociacijos, jungiančios reklamos projektavimo ir gamybos profesionalus prezidentas Darius Mačiulis.
Ypatingas dėmesys konferencijoje – ateities veiklos vizijai
Konferencijoje pranešimus skaitys dešimt savo veiklos specialistų iš Lietuvos bei užsienio. Tarp Lietuvos pranešėjų, rasime tokius išorinės reklamos srityje gerai žinomus vardus, kaip „Admen“ vadovas Ruslanas Aleksandravičius, kuris konferencijoje dalinsis istorija apie „Admen“ užgimimą ir augimą – nuo garažo iki investicinio fondo.
Kitas gerai žinomas vardas – „Baltled“ įmonė, kurianti apšvietimo sprendimus. Komapnijos marketingo vadovė Šarūnė Zinkevičiūtė papasakos apie dirbtinio intelekto įveiklinimą „Baltled“ projektuose. Gintaras Ignatavičius, storyselling’o pradininkas Lietuvoje klaus, o kartu ir atsakys: „Kokią istoriją pasakosime rytoj?“.
Renginio rėmėjų – „Heliopolio“ kvietimu konferencijoje dalyvaus ir svečias iš užsienio: tai visame pasaulyje žinomo vardo – „Mimaki Europe B.V.“, įmonės, gaminančios plataus formato spausdintuvus ir didelio tikslumo pjovimo įrenginius produktų valdymo vadovas Marc Verbeem. Marcas papasakos apie nuostabias 3D spausdintuvų galimybes. Darius Mačiulis, konferencijos organizatorius, išorinės reklamos srityje veikiantis virš 30 metų apžvelgs šios srities transformaciją bei pasidalins ateities vizijomis.
Kiti puikūs specialistai konferencijoje skaitys pranešimus apie skaitmeninių technologijų raidą, derybų meną, kibernetinę saugą, apie verslo efektyvumo modelius bei kaip susikalbėti t.y. kalbėti taip, kad mus išgirstų. „Konferencijos pranešėjus rinkomės remdamiesi savo asmenine patirtimi. Kvietėme tuos specialistus, kuriuos pažįstame asmeniškai ir kurių veiklos kelias, sritys bei išskirtinumai mums yra gerai pažįstami. Neabejojame, pranešimai bus vertingi ir įdomūs visiems konferencijoje susirinkusiems“ – dalinasi Darius.
Apie 3 metus brandintą idėją, virsiančią kūnu
Darius dalinasi, jog mintį konferencijai brandina tiek, kiek yra BSMA asociacijos dalyvis, o šiai dienai ir prezidentas.
„Dalyvavimas asociacijoje įrodė, kad geriausia daugyba yra dalyba. Kuo daugiau mūsų, dirbančių išorinės reklamos srityje bursis, dalinsis savo teigiama ir neigiama patirtimis, aktualijomis, naujienomis bei įžvalgomis, kuo draugiškiau vienas į kitą žiūrėsime, tuo dilesnė tikimybė laimėtojais būti visiems“ – sako Darius bei priduria, kad asociacijose dalyvauja tik stipriausi ir skaidriausi rinkos dalyviai, kurie turi savo nišą, sėkmingai joje veikia ir noriai dalinasi klientais su kitais asociacijos nariais žinodami, kad kažkuris suteiks klientui tokią paslaugą, kurios jam reikia.
„Konkurencija mus daro greitesnius, partnerystė – stipresnius. Mano noras, surinkti išorinės reklamos gamintojų konferencijoje – stipriausius“, – šypsodamasi sako Darius.
Duona ir žaidimai
Kalbėdamas apie konferencijos pridėtines vertes, D. Mačiulis pasakoja, jog konferencijos metu vyks panelinė diskusija. Jos dalyviams konferencijos svečiai programėlėje galės užduoti rūpimus klausimus. Dienos eigoje net šeši dalyviai, pateikę savo klausimus, bus apdovanoti uostadvaris.lt steigiamais prizais – pasiplaukiojimu dviem laivu Pamario krašte, Nemuno deltoje.
Dar vienas konferencijos išskirtinumas – vakarinė programa, kuri vyks Neringos viešbučio LOBBY bare. Dalyviai tęs konferencijoje užsimezgusį bendravimą degustuojant užkandžius bei gėrimus.
Apie konferencijos tęstinumą
„Atsižvelgiant į tai, kaip įsigyvendins ši – pirmoji konferencija, kokį susidomėjimą ir atgarsį ji susilauks, spręsis ir kitų metų planai“, – dalinasi Darius.
„Džiugu, jog nepaisant konferencijos nišiškumo (orientuojamės į išorinės reklamos gamintojus), susidomėjimas ja yra didelis. Svarbi parama skiriama konferencijos rėmėjų – „Plastenos“, „Batledo“, „Heliopolio“, „Proplasatiko“. Rėmėjai yra kiekvieno renginio stuburas, suteikiantis galimybę suorganizuoti tokį renginį, kurį norėtųsi kartoti“ – šypsodamas, nedrąsiais ateities planais dalinasi Darius.
· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23 · Puikios...
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą –...
2025 metai atneš reikšmingų pokyčių tvaraus nekilnojamojo turto (NT) rinkai – atnaujinamos Lietuvoje populiarios tarptautinės pastatų sertifikavimo sistemos BREEAM ir...
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Naujo būsto pirkimas – jaudinanti ir džiugi patirtis, tačiau už jos slypi ir daugybė praktinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti,...
Lyčių vaidmenų skirtumai mūsų visuomenėje vis dar akivaizdūs ir atsispindi net pasirenkant draudimo paslaugas. Tai patvirtina ir draudikų turimi statistiniai...
Jei navigacijos sezono pradžios rūpesčiai užtemdo plaukiojimo laivu malonumą, jei kartais išplaukiate per vėlai, nes užtrukote ieškodami sprendimo dėl techninių...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...