Sekite naujienas

Verslas

Kaip didinti klientų lojalumą versle?

L

Paskelbta

-

Verslas dažnai ieško būdų, kaip padidinti klientų, kurie nuolat perka jų produktus ar paslaugas, skaičių. Ši koncepcija, žinoma kaip klientų lojalumas, gali padėti verslui pasiekti ilgalaikę sėkmę rinkoje. Žinodami būdus, kaip galite pagerinti klientų lojalumą, galite įgyvendinti sėkmingas strategijas klientams išlaikyti.

Reklama

Šiame straipsnyje paaiškiname, kas yra klientų lojalumas, ir pateikiame devynias strategijas, kurias galite naudoti klientų lojalumui pagerinti, kad išlaikytumėte nuolatinę klientų bazę.

Kas yra klientų lojalumas?

Klientų lojalumas – tai klientų noras grįžti į verslą ir atlikti pakartotinius pirkimus ar bendrauti su įmone. Jis matuoja kliento pasitenkinimą prekės ženklu. Lojalūs klientai dažnai linkę mokėti daugiau už produktus ar paslaugas, nes anksčiau turėjo teigiamos patirties su verslu.

Klientų lojalumo kūrimas ir palaikymas gali turėti daug naudos verslui. Jis gali padidinti įmonės pajamas ir ilgalaikį pelningumą. Lojalūs klientai sukuria nuolatines pajamų srautus, pakartotinai pirkdami produktus ar paslaugas iš to paties prekės ženklo. Paprastai klientų lojalumo gerinimas taip pat padidina vidutinę kliento gyvenimo vertę ir sumažina brangių klientų pritraukimo svarbą įmonės augimui.

9 būdai pagerinti klientų lojalumą

Priklausomai nuo produktų ar paslaugų, kurias parduoda jūsų verslas, galite naudoti įvairias strategijas klientų lojalumui kurti ir palaikyti. Štai devynios strategijos, kurias galite naudoti savo klientų lojalumui pagerinti:

1. Sukurkite atlygio programą

Atlygio programos siūlo naudą klientams, kurie nuolat perka prekes ar paslaugas iš verslo. Ši nauda gali būti piniginė, pavyzdžiui, sumažintos kainos ar nemokami produktai. Pavyzdžiui, kavos įmonė gali duoti klientams nemokamą kavą po to, kai jie nuperka šešias. Atlygiai taip pat gali suteikti lojaliems klientams prieigą prie papildomų produktų ar paslaugų. Pavyzdžiui, oro linijų bendrovė gali leisti lojaliems klientams naudotis privačia poilsio sale laukiant skrydžių. Ši klientų lojalumo strategija gali suteikti klientams svarių priežasčių pirkti produktus ar paslaugas iš jūsų įmonės. Vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo medžioklėje lojalumas pralaimi kainai

Reklama

2. Siūlykite naujiems klientams pasiūlymus

Kai naujas klientas perka produktus ar paslaugas iš jūsų verslo, suteikdami jiems nuolaidas ar nemokamas prekes, galite padidinti jų tikimybę tapti lojaliu klientu. Kai vartotojai atranda vertę jūsų produktuose ar paslaugose, jie gali būti labiau linkę ateityje pirkti juos pilna kaina. Pavyzdžiui, maisto pristatymo paslauga gali suteikti naujiems klientams 10 nemokamų patiekalų perkant prenumeratą, kad parodytų savo produktų vertę vartotojams ir užmegztų lojalumą.

3. Pagerinkite klientų aptarnavimą

Geresnės klientų patirties pasiekimas dažnai padidina klientų, kurie nuolat bendradarbiauja su organizacija, skaičių. Klientai gali gauti vertę iš teigiamos klientų aptarnavimo patirties, pavyzdžiui, grąžindami prekes, spręsdami problemas ir užduodami kitus klausimus. Pavyzdžiui, klientas gali turėti daugiau motyvacijos dažniau pirkti drabužius iš mažmeninės parduotuvės, jei gali lengvai grąžinti netinkančius drabužius. Teigiamos klientų sąveikos taip pat gali apimti pagalbą klientams užmegzti asmeninius ryšius su aptarnavimo personalu. Jei klientai užmezga ryšį su konkrečiu darbuotoju, jie gali toliau pirkti iš tos įmonės. Kaip pasiekti tobulą auditoriją

4. Nustatykite geriausias komunikacijos formas

Kai kurie klientai turi pageidaujamą komunikacijos būdą, kuris motyvuoja juos atlikti pakartotinius pirkimus. Suteikite kiekvienam naujam klientui pasirinkimą jų pageidaujamo būdo, įskaitant el. paštą, tekstą ar telefoną, kad užtikrintumėte, jog jūsų būsimi pranešimai atitiktų jų pageidavimus. Šie pranešimai gali apimti kuponus ar pasiūlymus produktams ar paslaugoms, produkto informaciją, reklamas ar sandorių atnaujinimus. Pavyzdžiui, klientai gali mėgti gauti tekstinius pranešimus apie naujus produktų leidimus ar jų užsakymų būseną. Jausdamiesi labiau susiję su įmone, jie gali būti labiau motyvuoti toliau pirkti produktus ar paslaugas iš jūsų įmonės.

5. Nuolat rinkite klientų atsiliepimus

Klientai gali jums pranešti, kokie veiksmai tikėtina motyvuos juos toliau pirkti produktą ar paslaugą, jei paklausite. Be kainos, klientai gali duoti atsiliepimų apie produkto dizainą, funkcijas ir kitus produkto ar paslaugos elementus, kuriuos organizacija gali pakeisti, kad pagerintų klientų lojalumą. Pavyzdžiui, klientai gali pateikti atsiliepimą, kad jie labiau linkę pirkti išmanųjį telefoną iš įmonės, kuri siūlo kelias spalvų parinktis savo produktams. Galite rinkti šiuos atsiliepimus prašydami klientų užpildyti apklausą, kad aprašytų savo patirtį ar pasitenkinimą jūsų įmone. Kodėl esame tokie lojalūs lietuviškai produkcijai?

6. Siūlykite mokėjimo planus

Mokėjimo planai leidžia klientams pirkti produktus ar paslaugas nemokėdami visos kainos iš karto. Ši parinktis gali padėti klientams išlaikyti lojalumą per didesnę prieigą prie jūsų įmonės produktų ar paslaugų. Klientai gali mėgti, kad įmonė siūlo šiuos mokėjimo planus, ir pasirinkti pirkti iš jų dėl šios paslaugos. Pavyzdžiui, įmonė gali leisti klientams pirkti 1000 USD vertės prekę už 10 mokėjimų po 100 USD kiekvieną.

7. Naudokite nuoseklų prekės ženklo kūrimą

Nuoseklus prekės ženklo kūrimas, pavyzdžiui, tonas ir kalba, kurią naudojate bendraudami su klientais, gali padėti skatinti didesnį klientų lojalumą. Daugelis klientų mėgsta nuoseklią klientų patirtį, nes ji didina jų pasitikėjimą perkamais produktais ar paslauga ir suteikia rutiną. Pavyzdžiui, tvarios avalynės įmonė gali naudoti atsinaujinančias medžiagas, teikti aktualų aplinkos turinį savo svetainėje ir aptarti kiekvieno batų pėdsaką, padėdama savo klientams jaustis, kad jie atlieka atsakingus pirkimus. Ar galima sukurti sėkmingą karjerą vienoje įmonėje?

8. Nustatykite prasmingas misijas ar vertybes

Daugelis vartotojų tampa lojaliais vartotojais, jei tiki verslo misija ar vertybėmis. Vertybės ir misijos dažnai turi socialinę, etinę, moralinę ar politinę motyvaciją. Pavyzdžiui, jei 10 % įmonės pelno skiriama konkrečios labdaros rėmimui, klientai, kurie remia tą labdarą, gali turėti daugiau motyvacijos likti lojalūs tai įmonei. Taip pat galite apdovanoti klientus, kurie remia tas pačias vertybes kaip jūsų verslas. Pavyzdžiui, klientai, kurie savanoriauja konkrečiai priežasčiai, gali gauti produktų nuolaidas ar dovanas.

9. Kurkite rinkodaros kampanijas

Nuolat reklamuodami konkrečiai tikslinei auditorijai, klientai gali nuspręsti likti lojalūs verslui. Klientai gali geriau reaguoti į specifinius reklamos tipus, pavyzdžiui, stendus, vaizdo reklamas, televizijos reklamas ar socialinės žiniasklaidos reklamas. Kurkite reklamos turinį, kuris skatina tapti lojaliems klientais jūsų įmonei privalumus, pavyzdžiui, atlygio programas, organizacijos vertybes ar misiją ar teigiamas klientų patirtis.

„Rimi“ lojalūs pirkėjai pernai sutaupė 104 mln. eurų

Turinys priklauso: indeed.com

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |