Paskelbta
2 metai prieš-
Paštomatai jau tapo neatsiejama lietuvių kasdienybės dalimi ir iš esmės pakeitė siuntų pristatymo rinką. Kaip rodo siuntų pristatymo bendrovės „Itella Logistics“ iniciatyva tyrimų kompanijos „Rait“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, bent kartą per mėnesį paštomatais pasinaudoja 72 proc. šalies gyventojų. Nors kartą gyvenime paštomatus siuntoms atsiimti ir siųsti yra išbandžiusi absoliuti dauguma – 98 proc. lietuvių.
Atlikus apklausą paaiškėjo, kad trečdalis (35 proc.) Lietuvos gyventojų paštomatais naudojasi keletą kartų per mėnesį, dešimtadalis (11 proc.) kartą per savaitę, o 7 proc. – kasdien arba kelis kartus per savaitę.
Svarbiausia priežastis, lemianti konkrečių paštomatų pasirinkimą yra patogi jų lokacija. Vertindami skirtingų tinklų paštomatus ją paminėjo vidutiniškai (44 proc.) gyventojų. Toliau tarp vartotojams svarbiausių kriterijų rikiuojasi tokie aspektai kaip greitas siuntų pristatymo laikas (31 proc.), galimybė paštomatą lengvai surasti (30 proc.) ir paprastai juo naudotis (29 proc.) bei sėkminga ankstesnė naudojimosi konkretaus tinklo paštomatais patirtis (28 proc.).
„Paštomatai Lietuvos gyventojams neabejotinai tapo vienu populiariausių ir patogiausių būdų atsiimti ir siųsti siuntas. Vartotojai vertina galimybę siuntas atsiimti sau patogiu metu, nesitaikant prie kurjerių darbo laiko. Vis dažniau naudodamiesi paštomatų paslaugomis gyventojai joms tampa ir vis reiklesni – ne tik tikimasi greito ir kokybiško siuntų pristatymo, bet ir labiau domimasi, kokiomis sąlygomis siuntos yra transportuojamos bei saugojamos. Dėl to, pavyzdžiui, dalis vartotojų renkasi tik patalpų viduje esančius ir oro temperatūros poveikiui atsparius paštomatus“, – sako „Smartpost“ paštomatų tinklą valdančios bendrovės „Itella Logistics “ komercijos ir pardavimų direktorius Baltijos šalims Gediminas Mickus.
G. Mickaus teigimu, modernių, žmonėms patogiose vietose įrengtų, paštomatų poreikis toliau didėja, o vartotojai galimybę tokiu būdu atsiimti ar išsiųsti siuntas nori turėti nedideliu atstumu nuo namų. Dėl to „Itella Logistics“ vadovo teigimu, bendrovė ir toliau investuos į paštomatų tinklo plėtrą ir siuntų pristatymo sritį bei sieks tapti jos lydere Baltijos šalyse.
Lietuvos gyventojų apklausą bendrovės „Itella Logistics“ iniciatyva tyrimų kompanija „Rait“ atliko šių metų balandžio-liepos mėnesiais. Iš viso apklausoje dalyvavo 1015 Lietuvos gyventojų, kurių amžius nuo 18 iki 64 metų.
Gediminas Mickus tampa viceprezidentu Baltijos šalims ir prisijungia prie „Posti Group“ e. komercijos ir pristatymo paslaugų verslo vadovų komandos
„Smartpost Itella“ oficialiai pakeitė pavadinimą: tapo „SmartPosti“
„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą: nuo 2025 m. taps „SmartPosti“
„Smartpost Itella“ vadovas Baltijos šalims: komunikuodamas apie tvarumą verslas turi rinkti žodžius atsakingai
„Smartpost Itella“ investuoja 14 mln. eurų į plėtrą Baltijos šalyse
Planetos tarša kelia nerimą verslui: siūlo, kaip elgtis tvariau
„Smartpost Itella“ investuos 2 mln. eurų į paštomatų tinklo plėtrą
Žiema ir elektronikos įrenginiai – ką svarbu žinoti norint nesugadinti savo prietaisų?
Tyrimas: lietuviai Baltijos šalyse – aktyviausi paštomatų naudotojai: dažniausiai siuntose – drabužiai ir avalynė
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...