Sekite naujienas

Verslas

„Maximos“ pirkėjai popierinius kasos kvitus keičia į skaitmeninius: kas šeštas kasos kvitas yra skaitmeninis

L

Paskelbta

-

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjams kasdien vietoje popierinių kvitų išsiunčia beveik 70 tūkstančių skaitmeninių jų versijų. Tokį tvarų sprendimą pasirinko patys „Maximos“ pirkėjai, besinaudojantys išmania „Maximos“ programėle ir joje užfiksavę funkciją apsiperkant pirkimo kvitus gauti į savo elektroninį paštą, skaitmenine forma.

Reklama

Išmania prekybos tinklo programėle besinaudojančių skaičius jau perkopęs milijoną – penki iš dešimties programėlės vartotojų vietoje popierinio renkasi skaitmeninį kvitą.

„Galimybę gauti skaitmeninį kvitą ir tokiu būdu skatinti tvarų elgesį kasdieniuose pasirinkimuose savo pirkėjams pasiūlėme prieš dvejus metus. Matome, kad pirkėjai šiuo technologiniu sprendimu naudojasi vis aktyviau. Šių metų duomenimis, kasdien parduotuvėse vidutiniškai yra atsisakoma beveik 70 tūkstančių popierinių kvitų – tai sudaro beveik 16 proc. nuo visų pirkėjų atsiskaitymų už pirkinius. Tokią galimybę pasirinkę pirkėjai per dieną išsaugo apie 20 kilometrų kvitų popieriaus“, – sako Snieguolė Valiaugaitė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.

Kaip gauti skaitmeninius kvitus į elektroninį paštą?

Pasirinkti gauti skaitmeninį kvitą vietoje popierinio gali visi prekybos tinklo pirkėjai, išmaniuosiuose telefonuose įsidiegę „Maximos“ programėlę. Savo profilio skiltyje „Daugiau“ pakanka nurodyti elektroninio pašto adresą, kuriuo pageidaujama gauti kvitus bei patvirtinti popierinių kvitų atsisakymo pasirinkimą (Daugiau -> Profilis ir nustatymai -> Jūsų sutikimai) – vieną kartą pasirinktas nustatymas galioja visiems tolesniems apsipirkimams visose kasose.

„Maximos“ programėlės nustatymuose atsisakius spausdinti popierinius kvitus, atsiskaitant kasoje su programėle tereikia nuskaityti kasos ekrane esantį QR kodą. Skaitmeninis kvitas su apsipirkimo informacija – apsipirkimo suma, pritaikytomis nuolaidomis ir kt. – automatiškai išsiunčiamas pirkėjui į jo nurodytą elektroninio pašto dėžutę. Smulkiajam verslui – du mėnesiai paruošti kasas, kad jos teiktų duomenis VMI

Jei pirkėjai naudojasi tik fizine, ne skaitmenine, „Ačiū“ kortele, šiuo metu galimybės – gauti skaitmenine forma kvitus į savo elektroninį paštą – nėra. Panaudojus fizinę „Ačiū“ kortelę – spausdinamas popierinis kvitas.

„Pastebime, kad mūsų pirkėjams gauti skaitmenines kvitų versijas tapo ir įprastu, ir patogesniu sprendimu –kvitai nepasimeta, galima patogiai sekti savo išlaidas. „Maximos“ programėlė veikia ir kaip skaitmeninė lojalumo kortelė – įsidiegus ją telefone daugiau nereikia nešiotis fizinės „Ačiū“ kortelės, ją pamiršus – skolintis iš kitų pirkėjų. Kartu programėlėje patogiai pirkėjai gali sekti savo išlaidas ir aktualius kainų pasiūlymus, matyti, kiek kiekvieną mėnesį sutaupė, papildyti lojalumo taškų krepšelį suma už grąžintą tarą. Pirkėjai vertina šią galimybę kaip priemonę apsipirkti sumaniau ir reikšmingai sutaupyti“, – sako S. Valiaugaitė.

Reklama

„Maxima“ primena, kad skaitmeninis kvitas yra visiškai tapatus popieriniam kvitui – abi šios fiskalinio kvito versijos yra pagrindinis apsipirkimo ir apskaitos dokumentas, aktualus prekių grąžinimo ar garantijos atvejais.

Prekybininkai ruošiasi draudimui eksponuoti tabako gaminius

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Ekspertai1 d. prieš

Jums atostogos – sukčiams darbymetis: kokių klaidų nedaryti renkantis paskutinės minutės kelionę?

Norint dar suspėti susiorganizuoti rudens atostogas, pats metas ieškoti paskutinės minutės kelionių pasiūlymų. Tačiau specialistai įspėja, kad šia situacija pasinaudoja...

Ekspertai2 d. prieš

Kiek dar „gūglinsim“? Ekspertas paaiškino, kaip dirbtinis intelektas keičia informacijos paieškos įpročius

Dirbtinis intelektas (DI) vis labiau įsigali kasdieniame gyvenime, taip pat – ir vykdant informacijos paiešką. Ekspertų teigimu, informacijos paieška pasitelkus...

Ekspertai4 d. prieš

Finansiniai sukčiai taiko naują apgavystę: kviečia užsidirbti socialiniuose tinkluose

SEB bankas įspėja, kad finansiniai sukčiai Lietuvoje taiko naują apgavystę – „Telegram“ ir kitose susirašinėjimo platformose kviečia gyventojus greitai užsidirbti,...

Ekspertai5 d. prieš

Technologijos neturi širdies: kodėl emocinis intelektas tampa organizacijų išlikimo įrankiu?

Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...

Ekspertai5 d. prieš

Policijos operacija Vilniuje atskleidė SIM „fermų” mastą: ekspertas įspėja – sukčiavimas nesustos, kol išliks pelno motyvas

Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |