Paskelbta
2 metai prieš-
Apklausos rodo, kad norėdami sutaupyti kasdienėms maisto išlaidoms, gyventojai linkę atsisakyti užkandžių. Tačiau išskirtine kokybe ir žemomis kainomis pasižyminti „Lidl“ privataus prekinio ženklo „Alesto“ riešutų linija nuo šiol tampa dar labiau prieinamesnė – nuo balandžio 3 d. mažėja skirtingų pakuočių ir rūšių pistacijų kainos, o daugiausiai sutaupyti bus galima, perkant sveriamus riešutus. Jų kaina nuo šiol mažėja kiek daugiau nei dviem eurais, o skrudintų ir sūdytų Kalifornijos pistacijų kainos „Lidl“ parduotuvėse dabar prasideda vos nuo 3,99 Eur.
Gliaudome kasdienes kainas
Sveriamų pistacijų kaina už kilogramą mažėja nuo 15,99 Eur iki 13,45 Eur. Mažiau išleis ir tie, kurie rinksis supakuotus riešutus. 500 g skrudintų ir sūdytų Kalifornijos pistacijų „Alesto“ kaina mažėja iki 7,45 Eur, o 250 g – iki 3,99 Eur.
„Kai lyginame savo privačių prekės ženklų kainas su žinomų gamintojų produkcija, riešutai yra viena iš tų kategorijų, kur kainos skirtumas rinkoje ypač juntamas. „Alesto“ produkcijos pirkėjai tą neabejotinai pajunta. Pistacijos turi gausų būrį gerbėjų, todėl džiaugiamės galėdami nuo šiol pasiūlyti pistacijų įsigyti gerokai pigiau. Jų kaina mažėja iki 16 proc.“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė. Ji atkreipia dėmesį, kad tai ne laikinos akcijos, o naujos, mažesnės, standartinės produktų kainos.
Jau pigo pieno produktai ir šviežia mėsa
Ištikimiausi „Lidl“ pirkėjai jau priprato matyti mažinamas reguliarias maisto produktų kainas. Vasarį pigo „Pilos” sviestas, sumažėjo ir „Skonio ženklo” šviežios vištienos kainos, praėjusį mėnesį buvo sumažintos kainos dar vienam pirkėjų pamėgtam produktui – visų rūšių „Pilos” grietinei.
Pasak I. Čiužienės, „Lidl“ toliau reguliariai mažina savo privačių prekės ženklų kainas, atsižvelgdami į kelis aspektus: situaciją rinkoje, žaliavų kainas ir tai, ko tikisi ar mėgsta pirkėjai. „Pieno ir mėsos produktai sudaro daugelio žmonių kasdienį prekių krepšelį, todėl nuo jų pradėjome pirmiausiai. Pavyko pasiūlyti net ketvirtadaliu mažesnes sviesto ir dalies šviežios vištienos kainas. Turėdami savo privačių prekės ženklų produktus, galime greitai reaguoti į besikeičiančia situaciją ir sėkmingiau dėl mažesnės kainos derėtis su gamintojais“, – sako I. Čiužienė.
„Alesto“ – kokybė už mažą kainą
„Alesto“ – vienas iš populiariausių „Lidl“ privačių prekės ženklų, kurio asortimente yra riešutų, džiovintų vaisių, sėklų, jų mišinių ir įvairių batonėlių. „Alesto“ gaminiams taikomi griežtesni, nei reikalauja įstatymai, kriterijai dėl pesticidų ir kitų veikliųjų medžiagų likučių, todėl pirkėjai gali džiaugtis ne tik plačiu šių prekių asortimentu, bet ir žemomis kainomis, bei griežtais jiems taikomais saugumo reikalavimais.
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rudens derliaus sezonas įsibėgėja: ūkininkas įvardijo, kokia daržovė tarsi iš naujo užkariauja Lietuvos gyventojų virtuves
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ plečiasi Kaune – Šilainiuose atidaryta jau 17-oji parduotuvė mieste
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...