Paskelbta
2 metai prieš-
Kanados kapitalo degalinių tinklas „Circle K Lietuva“ Grigiškėse atidarė rekonstruotą degalinę, kuri tapo didžiausia tinklo degaline Baltijos šalyse. Bendrovės investicijos į šią degalinę, įskaitant elektromobilių krovos stotelių įrengimą ir išmaniuosius atsiskaitymo sprendimus, siekia 2 mln. eurų.
„Circle K“ viceprezidentas Baltijos šalims Skirmantas Mačiukas teigia, kad degalinių tinklo plėtros ir atsinaujinimo priežastis yra paprasta – atliepti vis augančius klientų lūkesčius ir poreikius bei užtikrinti vienos intensyviausios degalinės Lietuvoje lankytojų patogumą.
„Dėl savo didžiulio populiarumo Grigiškių degalinė tapo per maža dabartiniam klientų srautui, todėl džiaugiamės galėdami pristatyti, kad po rekonstrukcijos ji tapo didžiausia degaline Baltijos šalyse pagal savo bendrą plotą – daugiau degalų pompų, parkavimo ir sėdimų vietų klientams. Viskas tam, kad itin didelio lankytojų srauto sulaukiančioje užmiesčio degalinėje, kurią ypatingai mėgsta iš Vilniaus Kauno ar Vakarų Lietuvos link vykstantys vairuotojai, užtikrintume patogumą kuo daugiau klientų“, – tvirtina jis.
„Circle K“ Grigiškių degalinė veikia nuo 2009 metų. Iki šiol ji buvo rekonstruota tik kartą – 2015 metais, investavus 770 tūkst. eurų, degalinės pastatas buvo praplėstas nuo 184 kv. metrų iki 295 kv. metrų. Tuo metu degalinė pradėjo siūlyti visų 4 rūšių degalus, buvo pakeistos visos degalų talpos, renovuoti ir išplėsti valymo įrenginiai.
Šiuo metu „Circle K“ Grigiškių degalinėje kasdien apsilanko vidutiniškai iki poros tūkst. lankytojų per dieną. Itin pamėgta degalinė tapo populiaria vasaros stotele ne tik vykstantiems į pajūrį, bet ir muzikos žvaigždžių sustojimu po koncertų. Per 14-ka metų ši degalinė tapo viena populiariausių ne tik dėl degalų, bet ir plataus kavos ir šviežio, vietoje gaminto maisto, pasirinkimo. Per dešimtmetį Grigiškių degalinėje lankytojai kavai pagardinti suvartojo apie 15 tonų plaktos grietinėlės ir net 11,5 tonos įvairių sirupų.
Rekonstravus degalinę, bendras jos plotas išaugo 25 proc. ir siekia 400 kv. m, o parduotuvės plotas – 250 kv. m. Palyginti su standartinėmis tinklo degalinėmis, Grigiškių „Circle K“ parduotuvė yra daugiau nei dvigubai didesnė. Viduje įrengtos 28 sėdimos vietos, kad degalinės klientai galėtų atsikvėpti nuo vairavimo ir užkąsti ar atsigerti.
Atnaujintoje degalinėje įrengtos 8 degalų ir 1 suskystintų dujų kolonėlė lengviesiems automobiliams bei 2 degalų pompos vilkikams ir 1 „Adblue“ priedo pompa. Tikimasi, kad tai padės aptarnauti daugiau klientų ir maksimaliai sutrumpins laukimo prie degalų pompos laiką.
Klientų patogumui ir greitesniam aptarnavimui Grigiškių degalinėje taip pat įdiegtos trys savitarnos kasos „Mashgin“. Viena jų automatiškai nuskaito prekes, šias tik sudėjus ant prekystalio. Dėl įdiegtos naujovės atsiskaitymas pagreitėja iki 20 sekundžių.
Rekonstruotoje degalinėje dukart išaugo parkavimo vietų skaičius, iš viso čia įrengtos 26-ios vietos lengviesiems automobiliams: 4 iš jų bus skirtos elektromobiliams ir 3 – žmonėms su negalia.
Pagrindinė naujovė degalinėje bus 2 greito įkrovimo 300 kW galios elektromobilių krovos stotelės, kurias artimiausiu metu sumontuos ir paruoš naudojimui degalinių tinklo partneriai. Vienu metu jomis galės naudotis 4 automobiliai.
Be įprasto degalinių tinkle gaminamo šviežio maisto ir gėrimų pasirinkimo, Grigiškių degalinėje bus galima pasimėgauti ir minkštaisiais (angl. soft) ledais iš ledų aparato.
„Diegiame inovacijas ir žengiame pirmyn, reaguodami į besikeičiančią mažmeninės naftos prekybos rinką, degalinių koncepcijas pasaulyje, o kartu ir kintančius vartotojų įpročius. Nuolatos ieškome ir norime klientams pateikti geriausius produktus bei maloniausias patirtis mūsų degalinėse – mūsų tikslas būti visiems lengvai bei patogiai pasiekiamais, nes verslas turi taikytis prie kliento, o ne atvirkščiai“, – komentuoja S. Mačiukas.
„Candy POP“ skanėstais aprūpins per 200 „Circle K“ pardavimo vietų Baltijos šalyse: tradicijas lentynose keičia tendencijos
Vilniuje atidaryta nauja „Circle K“ degalinė
Automobilių techninės būklės patikra atskleidė svarbią tiesą: 2 iš 3 automobilių turi trūkumų
„Circle K“ ir „Tuvlita“ kvies nemokamai pasitikrinti savo automobilio techninę būklę
Vaikų emocinė sveikata: pirmieji sunkumų ženklai, kurių negalima ignoruoti
„Sand Offices“ nauji nuomininkai: įsirengs daugiau nei 1000 kv. m biurą
„Circle K Latvia“ ir „Astarte-Nafta“ pateikė paraišką Latvijos Konkurencijos tarybai dėl „Astarte“ degalinių pardavimo
Stulbinanti statistika: net 60% aptarnavimo sektoriaus darbuotojų kenčia nuo psichologinio klientų smurto
Verslas stebi kintančią pirkėjų elgseną: daugkartinių puodelių naudojimas auga daugiau nei du kartus
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...