Paskelbta
5 metai prieš-
By
Raminta V.Komunikacijos profesionalų konkurso „PR Impact Awards 2020“ organizatoriai iki savaitės pabaigos, gegužės 10 d. vidurnakčio, pratęsia paraiškų pateikimo terminą. Tai daroma atsižvelgiant į pirmadienį gautus verslo įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų prašymus.
Teikti paraiškas į geriausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų konkursą „PR Impact Awards 2020“ iki sekmadienio 23.59 val. kviečiamos visos šalies ryšių su visuomene, komunikacijos ir kitos kūrybinės agentūros, verslo įmonės, įstaigos ir organizacijos, asociacijos, NVO, ryšių su visuomene ir komunikacijos profesionalai, laisvai samdomi specialistai.
Šiemet bus įteikta 14 apdovanojimų šiose kategorijose: Korporatyvinė komunikacija, Integruota komunikacija, NVO komunikacija, Vidinė komunikacija, Skaitmeninė komunikacija, Geriausias socialinės atsakomybės projektas; Renginys; Inovacija komunikacijoje; Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija; Viešojo sektoriaus komunikacija; Darbdavio komunikacija; Paramos projektų komunikacija; Publikos balsas, o daugiausiai apdovanojimų gavusi agentūra nusipelnys Metų agentūros titulo.
Pernai sulaukta net ketvirtadaliu daugiau paraiškų nei užpernai – 83 paraiškos, o aktyviausias buvo viešasis sektorius, šioje kategorijoje varžėsi 16 projektų. Antra pagal aktyvumą nominacijų kategorija pernai buvo „Integruota komunikacija“, joje sulaukta 13 paraiškų.
Išaugus pateiktų paraiškų skaičiui, šiemet organizatoriai subūrė didesnę tarptautinę vertinimo komisiją, įtraukė ir daugiau ekspertų iš Lietuvos.
„PR Impact Awards 2020“ konkurso vertinimo komisijos pirmininkas – „Verslo klasės“ redaktorius Aurelijus Katkevičius, kiti komisijos nariai iš Lietuvos: nepriklausomas komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, „Europos komunikacijos direktorių asociacijos“ ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė, žurnalistė Dalia Kutraitė Giedraitienė ir „Tele 2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas. Paraiškas taip pat vertins 7 užsienio ekspertai –– patyrę ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertai – iš viso 12 komisijos narių.
Renginio metu taip pat bus paskelbti specialiosios apdovanojimų serijos „Koronaviruso iššūkis“ nugalėtojai.
Septintą kartą organizuojamas „PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.
Paraiškos teikiamos ir bilietai parduodami „PR Impact Awards“ interneto svetainėje http://primpactawards.com.
Daugiau informacijos: Vilma Venckutonytė, tel. +370 682 55507, el.p. info@rsva.lt,
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...