Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“, tęsdamas savo pažadą padėti apsipirkti pigiau, pernai lojaliems pirkėjams, pasinaudojusiems „Mano Rimi“ kortele, padėjo sutaupyti 104 mln. eurų. Tai net 13,5 mln. eurų daugiau nei 2023 m. Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, šie skaičiai atspindi augantį pirkėjų lojalumą ir sėkmingas pastangas, siekiant suteikti daugiau vertės klientams. „Mano Rimi“ lojalumo programa tapo svarbiu įrankiu, leidžiančiu ne tik siūlyti nuolaidas ir specialius pasiūlymus, bet ir padėti mažinti pirkėjų išlaidas kasdien.
Kiekvienas pirkėjas vidutiniškai sutaupė 115 eurų
Pernai „Mano Rimi“ lojalumo kortelės naudotojų skaičius Lietuvoje išaugo 5 proc. Kiekvienas prekybos tinklo klientas, pasinaudojęs lojalumo kortelės teikiamomis naudomis, vidutiniškai sutaupė 115 eurų, įsigiję 119 skirtingų prekių.
„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus teigimu, išaugęs „Mano Rimi“ lojalumo programos dalyvių skaičius rodo didėjantį pirkėjų pasitikėjimą, o jį kuria sėkminga bendrovės strategija, orientuota į vertingų naudų ir išskirtinės apsipirkimo patirties kūrimą pirkėjams.
„Džiaugiamės galėdami kasmet suteikti mūsų pirkėjams galimybę sutaupyti dar daugiau. Nuolat siekiame subalansuoti asortimentą, tobulinti apsipirkimo patirtį. Be to, investuojame į nuolatinę kasdienių geros kanos produktų asortimento plėtrą, kad mūsų pasiūla atitiktų pirkėjų poreikius. Sieksime, jog šiais metais lojalumo programos nariams taip pat pavyktų ženkliai sutaupyti“, – teigia V. Lukoševičius.
Prekybos tinklo duomenys atskleidžia, jog pernai klientai dažniausiai rinkosi apsipirkti trijose sostinės parduotuvėse: „Rimi Šiaurės miestelis“ (Žirmūnų g. 64), „Rimi Panorama“ (Saltoniškių g. 9) bei „Rimi Mylia“ (Kedrų g. 4), o populiariausia apsipirkimo diena buvo penktadienis.
Pirkėjai aktyviai prisideda prie socialinių iniciatyvų
Pastebima, kad prekybos tinklo klientai, pasinaudoję įvairiais pasiūlymais, padėjusiais ženkliai sutaupyti, pernai aktyviai aukojo įvairioms socialinėms iniciatyvoms – jas iš viso pasiekė 65,1 tūkst. eurų.
„Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė teigia, jog šis pasiekimas atspindi augantį pirkėjų norą prisidėti prie paramos nevyriausybinėms organizacijoms, o tai suteikia dar didesnę prasmę lojalumo programai.
„Rimi“ ne tik siekia užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, bet ir aktyviai dalyvauja stiprinant socialinę atsakomybę, skatinant pirkėjus paremti svarbias labdaros iniciatyvas. Mūsų tikslas – ne tik pasiūlyti naudas kasdieniame apsipirkime, bet ir padėti kurti teigiamus pokyčius visuomenėje, todėl džiaugiamės, kad mūsų klientai gali tapti šios misijos dalimi. Šiuo metu sukauptus „Mano Rimi“ pinigus galima paaukoti organizacijai „Gelbėkit vaikus“. Aukoti galite keliais būdais: pasinaudoję „Mano Rimi“ kortelių terminalu arba prisijungę prie savo paskyros www.manorimi.lt“, – primena E. Krasauskienė.
Papildomos lojalumo kortelės naudos
Lojalumo programos dalyviai gali pasinaudoti nuolaidomis ne tik „Rimi“ parduotuvėse, bet ir partnerių prekybos bei paslaugų vietose: „Mano Rimi“ kortelės turėtojai gauna iki 7 proc. nuolaidą paslaugoms „Affidea“ klinikose, 10 proc. nuolaidą „Lemon Gym“ metinei narystei, o perkant „Cinamon“ kino bilietus, 2 proc. sumos grįžta į jų lojalumo kortelę. Be to, nuolaidos taikomos pilant degalus „Neste“ degalinėse bei apsiperkant „Benu“ vaistinėse.
„Lojalumo programos dalyviai ne tik iškart parduotuvėje mato kainas su taikoma nuolaida rožinės spalvos kainolapyje, bet ir kiekvieną savaitę gali naudotis įvairiais kuponais, specialiais pasiūlymais, skirtais šeimoms, o pirmadieniais senjorai gauna papildomą 10 proc. nuolaidą pirkinių krepšeliui. Be to, lojaliems pirkėjams teikiami asmeniniai pasiūlymai, pritaikyti pagal jų apsipirkimo įpročius, taip suteikiant galimybę apsipirkti ne tik pigiau, bet ir užtikrinant, kad kiekvienas pirkėjas gautų jam aktualiausias nuolaidas“, – priduria „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės vadovė.
„Spiečiamės’25“ – rekordinis regioninių verslų skaičius ir naujų mąstymo būdų paieškos
Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
„Rimi Lietuva“ turi naują ryšių su visuomene vadovę
Kakavinis varškės pyragas, kuris papuoš Rugsėjo 1-osios stalą
Šis desertas – pigus, gardus ir greitas: pasigaminkite bananų sušių
„Rimi“ pradeda ilgalaikius „LeadPro“ mokymus, kurių dėmesio centre – parduotuvių vadovai
Nuspalvinkite savo meniu šilauogėmis: tiks gardžioms salotoms ir kokteiliams
Paprasčiau nebūna: keletas minučių prie grilio ir tuojau skanausite šefo vertus žuvies patiekalus
D. Filmanavičiūtė – apie sūnaus pasiruošimą priešmokyklinei klasei: „Mėgstu nupirkti įdomesnių priemonių“
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...