Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“, tęsdamas savo pažadą padėti apsipirkti pigiau, pernai lojaliems pirkėjams, pasinaudojusiems „Mano Rimi“ kortele, padėjo sutaupyti 104 mln. eurų. Tai net 13,5 mln. eurų daugiau nei 2023 m. Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, šie skaičiai atspindi augantį pirkėjų lojalumą ir sėkmingas pastangas, siekiant suteikti daugiau vertės klientams. „Mano Rimi“ lojalumo programa tapo svarbiu įrankiu, leidžiančiu ne tik siūlyti nuolaidas ir specialius pasiūlymus, bet ir padėti mažinti pirkėjų išlaidas kasdien.
Kiekvienas pirkėjas vidutiniškai sutaupė 115 eurų
Pernai „Mano Rimi“ lojalumo kortelės naudotojų skaičius Lietuvoje išaugo 5 proc. Kiekvienas prekybos tinklo klientas, pasinaudojęs lojalumo kortelės teikiamomis naudomis, vidutiniškai sutaupė 115 eurų, įsigiję 119 skirtingų prekių.
„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus teigimu, išaugęs „Mano Rimi“ lojalumo programos dalyvių skaičius rodo didėjantį pirkėjų pasitikėjimą, o jį kuria sėkminga bendrovės strategija, orientuota į vertingų naudų ir išskirtinės apsipirkimo patirties kūrimą pirkėjams.
„Džiaugiamės galėdami kasmet suteikti mūsų pirkėjams galimybę sutaupyti dar daugiau. Nuolat siekiame subalansuoti asortimentą, tobulinti apsipirkimo patirtį. Be to, investuojame į nuolatinę kasdienių geros kanos produktų asortimento plėtrą, kad mūsų pasiūla atitiktų pirkėjų poreikius. Sieksime, jog šiais metais lojalumo programos nariams taip pat pavyktų ženkliai sutaupyti“, – teigia V. Lukoševičius.
Prekybos tinklo duomenys atskleidžia, jog pernai klientai dažniausiai rinkosi apsipirkti trijose sostinės parduotuvėse: „Rimi Šiaurės miestelis“ (Žirmūnų g. 64), „Rimi Panorama“ (Saltoniškių g. 9) bei „Rimi Mylia“ (Kedrų g. 4), o populiariausia apsipirkimo diena buvo penktadienis.
Pirkėjai aktyviai prisideda prie socialinių iniciatyvų
Pastebima, kad prekybos tinklo klientai, pasinaudoję įvairiais pasiūlymais, padėjusiais ženkliai sutaupyti, pernai aktyviai aukojo įvairioms socialinėms iniciatyvoms – jas iš viso pasiekė 65,1 tūkst. eurų.
„Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė teigia, jog šis pasiekimas atspindi augantį pirkėjų norą prisidėti prie paramos nevyriausybinėms organizacijoms, o tai suteikia dar didesnę prasmę lojalumo programai.
„Rimi“ ne tik siekia užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, bet ir aktyviai dalyvauja stiprinant socialinę atsakomybę, skatinant pirkėjus paremti svarbias labdaros iniciatyvas. Mūsų tikslas – ne tik pasiūlyti naudas kasdieniame apsipirkime, bet ir padėti kurti teigiamus pokyčius visuomenėje, todėl džiaugiamės, kad mūsų klientai gali tapti šios misijos dalimi. Šiuo metu sukauptus „Mano Rimi“ pinigus galima paaukoti organizacijai „Gelbėkit vaikus“. Aukoti galite keliais būdais: pasinaudoję „Mano Rimi“ kortelių terminalu arba prisijungę prie savo paskyros www.manorimi.lt“, – primena E. Krasauskienė.
Papildomos lojalumo kortelės naudos
Lojalumo programos dalyviai gali pasinaudoti nuolaidomis ne tik „Rimi“ parduotuvėse, bet ir partnerių prekybos bei paslaugų vietose: „Mano Rimi“ kortelės turėtojai gauna iki 7 proc. nuolaidą paslaugoms „Affidea“ klinikose, 10 proc. nuolaidą „Lemon Gym“ metinei narystei, o perkant „Cinamon“ kino bilietus, 2 proc. sumos grįžta į jų lojalumo kortelę. Be to, nuolaidos taikomos pilant degalus „Neste“ degalinėse bei apsiperkant „Benu“ vaistinėse.
„Lojalumo programos dalyviai ne tik iškart parduotuvėje mato kainas su taikoma nuolaida rožinės spalvos kainolapyje, bet ir kiekvieną savaitę gali naudotis įvairiais kuponais, specialiais pasiūlymais, skirtais šeimoms, o pirmadieniais senjorai gauna papildomą 10 proc. nuolaidą pirkinių krepšeliui. Be to, lojaliems pirkėjams teikiami asmeniniai pasiūlymai, pritaikyti pagal jų apsipirkimo įpročius, taip suteikiant galimybę apsipirkti ne tik pigiau, bet ir užtikrinant, kad kiekvienas pirkėjas gautų jam aktualiausias nuolaidas“, – priduria „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės vadovė.
Pokyčiai „Rimi Baltic“ vadovų komandoje: personalo direktorės pareigas perima Vaida Kaikarienė
Nuo lapkričio 3 d. keičiasi dalies „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
Liucina Rimgailė dalijasi idėja, kaip nustebinti pedagogus per Mokytojų dieną: „Perduodu šilumą ir dėmesį“
Nuo spalio 1 d. keičiasi dalies „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
„Spiečiamės’25“ – rekordinis regioninių verslų skaičius ir naujų mąstymo būdų paieškos
Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
„Rimi Lietuva“ turi naują ryšių su visuomene vadovę
Kakavinis varškės pyragas, kuris papuoš Rugsėjo 1-osios stalą
Šis desertas – pigus, gardus ir greitas: pasigaminkite bananų sušių

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...