Paskelbta
2 metai prieš-
Lietuvoje įsikūrę ir aštuoniose šalyse veikiantys „GrowTech“ per paskutiniuosius metus išaugo net penkis kartus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono.
Pardavimų plėtros įmonė „GrowTech“, dirbanti su technologijų startuoliais, džiaugiasi sėkmingu startu. Tarp įmonės klientų: Lietuvoje gerai žinomi „Surfshark“ ir „Cyber Upgrade“, vienas vertingiausių pasaulio vienaragių Monday.com ir JAV technologijų įmonė „MicroStrategy“.
Didžiausią įtaką sėkmingam startui, pasak Domo Urniežiaus, „GrowTech“ vadovo, turėjo tendencijų suvokimas, o būtent – startuolių ir technologijų įmonių paskutiniųjų metų orientacija į kaštų mažinimą.
„Rizikos kapitalą šiandien pritraukti yra sudėtingiau, nei prieš porą metų, todėl tokios paslaugos kaip mūsų tapo patrauklios – jos reikalauja iš startuolių mažiau rizikos, palyginus su darbuotojų samdymu. Parinkus netinkamą pardavimų plėtros vadybininką ir neturint know-how, kaip vykdyti pardavimų procesus skirtingose rinkose, verslui tai gali kainuoti labai brangiai, o startuoliui – netgi baigtis bankrotu“, – komentuoja D. Urniežius.
Pasak jo, šiemet įmonei pavyko pasiekti planuotus 2023 metų tikslus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono ir komandos dvigubinimas iki 60 žmonių.
Siekia lyderystės Europoje
Šiuo metu „GrowTech“ džiaugiasi būdami vieni iš lyderių Baltijos šalyse, o netolimoje ateityje siekia tapti lyderiais Europoje.
„Su pagrindine paslauga norime tapti pagrindiniu žaidėju Europoje. Šiuo metu yra sudėtinga rasti startuolių lūkesčius atitinkančių darbuotojų pardavimų srityje, tad įmonės tuo toliau, tuo dažniau rinksis tokią paslaugą kaip mūsų“, – dalijasi planais „GrowTech“ vadovas.
Pasaulinio lygio prekės ženklų pasitikėjimas „GrowTech“ know-how, industrijos ir klientų problemų gilus supratimas ir talentų trūkumas Europoje leidžia optimistiškai žiūrėti į startuolio augimą.
Šiuo metu įmonė auga be išorinio kapitalo, tačiau yra sulaukusi susidomėjimo iš globalių žaidėjų šioje srityje, taip pat ir iš investuotojų.
„Vis dėlto, pritraukti išorinį kapitalą savaime nėra mūsų tikslas. Komandos viduje mėgstame sakyti, kad mus išlaiko klientai. Tokia filosofija ir vadovaujamės toliau“, – dalijasi vadovas.
Netolimoje ateityje „GrowTech“ planuoja rinkai siūlyti ne tik pardavimų plėtros paslaugas – jau kuria produktų prototipus vidiniams procesams optimizuoti ir paslaugos kokybei gerinti.
„Aktyviai dirbame su partneriais iš Izraelio ir optimizuojame paslaugos procesus dirbtinio intelekto dėka. Kuriame produktus duomenų rinkimui, suasmenintai komunikacijai el.paštu, tam tikroms pardavimų operacijoms atlikti. Išsprendę problemą sau, galime ją padėti spręsti ir kitiems, todėl atsiranda galimybė kurti ir paleisti produktus į rinką“, – komentuoja ateities planus Karolis Žemaitis, bendraįkūrėjas ir vykdantysis direktorius.
Patirtį pardavimų srityje ir startuolių vystymo niuansus D. Urniežius ir K. Žemaitis atsinešė iš sparčiai augančių startuolių – vadovavo pardavimų komandoms įmonėse „PVcase“ ir „CGTrader“.
Šiuo metu „GrowTech“ skaičiuoja daugiau nei 70 sėkmingų klientų istorijų.
Lietuvos startuoliai sumokėjo 17 proc. daugiau mokesčių, įdarbina 20 tūkst. talentų
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
6-ąjį gimtadienį švenčiantis „ROCKIT“ kelia klausimą, kaip išjudinti startuolių ekosistemą
Prasidėjo didžiausia pasaulinė paroda EXPO 2025 – bus matomas ir Lietuvos verslas
„Surfshark“ vėl pateko į „Financial Times“ 1000 sparčiausiai augančių Europos įmonių reitingą
Naujas tyrimas: Lietuva tarp kibernetinio saugumo lyderių
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Lietuvos startuolių vertė išaugo iki 16 mlrd. eurų
Vilniaus dėmesio centre – TechFusion Awards: sužinokite, kas taps šių metų žvaigždėmis

Įsivaizduokite: 1980-aisiais Niujorko vargingame rajone augęs vaikinas, kuris gamtinių teisių nevykdo, bet vis tiek galiausiai susitinka su kavos puodeliu –...
NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...