Paskelbta
1 metai prieš-
Lietuvoje įsikūrę ir aštuoniose šalyse veikiantys „GrowTech“ per paskutiniuosius metus išaugo net penkis kartus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono.
Pardavimų plėtros įmonė „GrowTech“, dirbanti su technologijų startuoliais, džiaugiasi sėkmingu startu. Tarp įmonės klientų: Lietuvoje gerai žinomi „Surfshark“ ir „Cyber Upgrade“, vienas vertingiausių pasaulio vienaragių Monday.com ir JAV technologijų įmonė „MicroStrategy“.
Didžiausią įtaką sėkmingam startui, pasak Domo Urniežiaus, „GrowTech“ vadovo, turėjo tendencijų suvokimas, o būtent – startuolių ir technologijų įmonių paskutiniųjų metų orientacija į kaštų mažinimą.
„Rizikos kapitalą šiandien pritraukti yra sudėtingiau, nei prieš porą metų, todėl tokios paslaugos kaip mūsų tapo patrauklios – jos reikalauja iš startuolių mažiau rizikos, palyginus su darbuotojų samdymu. Parinkus netinkamą pardavimų plėtros vadybininką ir neturint know-how, kaip vykdyti pardavimų procesus skirtingose rinkose, verslui tai gali kainuoti labai brangiai, o startuoliui – netgi baigtis bankrotu“, – komentuoja D. Urniežius.
Pasak jo, šiemet įmonei pavyko pasiekti planuotus 2023 metų tikslus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono ir komandos dvigubinimas iki 60 žmonių.
Siekia lyderystės Europoje
Šiuo metu „GrowTech“ džiaugiasi būdami vieni iš lyderių Baltijos šalyse, o netolimoje ateityje siekia tapti lyderiais Europoje.
„Su pagrindine paslauga norime tapti pagrindiniu žaidėju Europoje. Šiuo metu yra sudėtinga rasti startuolių lūkesčius atitinkančių darbuotojų pardavimų srityje, tad įmonės tuo toliau, tuo dažniau rinksis tokią paslaugą kaip mūsų“, – dalijasi planais „GrowTech“ vadovas.
Pasaulinio lygio prekės ženklų pasitikėjimas „GrowTech“ know-how, industrijos ir klientų problemų gilus supratimas ir talentų trūkumas Europoje leidžia optimistiškai žiūrėti į startuolio augimą.
Šiuo metu įmonė auga be išorinio kapitalo, tačiau yra sulaukusi susidomėjimo iš globalių žaidėjų šioje srityje, taip pat ir iš investuotojų.
„Vis dėlto, pritraukti išorinį kapitalą savaime nėra mūsų tikslas. Komandos viduje mėgstame sakyti, kad mus išlaiko klientai. Tokia filosofija ir vadovaujamės toliau“, – dalijasi vadovas.
Netolimoje ateityje „GrowTech“ planuoja rinkai siūlyti ne tik pardavimų plėtros paslaugas – jau kuria produktų prototipus vidiniams procesams optimizuoti ir paslaugos kokybei gerinti.
„Aktyviai dirbame su partneriais iš Izraelio ir optimizuojame paslaugos procesus dirbtinio intelekto dėka. Kuriame produktus duomenų rinkimui, suasmenintai komunikacijai el.paštu, tam tikroms pardavimų operacijoms atlikti. Išsprendę problemą sau, galime ją padėti spręsti ir kitiems, todėl atsiranda galimybė kurti ir paleisti produktus į rinką“, – komentuoja ateities planus Karolis Žemaitis, bendraįkūrėjas ir vykdantysis direktorius.
Patirtį pardavimų srityje ir startuolių vystymo niuansus D. Urniežius ir K. Žemaitis atsinešė iš sparčiai augančių startuolių – vadovavo pardavimų komandoms įmonėse „PVcase“ ir „CGTrader“.
Šiuo metu „GrowTech“ skaičiuoja daugiau nei 70 sėkmingų klientų istorijų.
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
6-ąjį gimtadienį švenčiantis „ROCKIT“ kelia klausimą, kaip išjudinti startuolių ekosistemą
Prasidėjo didžiausia pasaulinė paroda EXPO 2025 – bus matomas ir Lietuvos verslas
„Surfshark“ vėl pateko į „Financial Times“ 1000 sparčiausiai augančių Europos įmonių reitingą
Naujas tyrimas: Lietuva tarp kibernetinio saugumo lyderių
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Lietuvos startuolių vertė išaugo iki 16 mlrd. eurų
Vilniaus dėmesio centre – TechFusion Awards: sužinokite, kas taps šių metų žvaigždėmis
Lietuvoje įkurto startuolio „Surfshark“ paslaugas prenumeruoja jau daugiau kaip trys milijonai vartotojų visame pasaulyje
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...