Sekite naujienas

Verslas

„Senukus“ pirkėjai įvardija kaip geriausiai aptarnaujančią „Pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę

Paskelbta

-

Naujausiame „Shopper Quality“ reprezentatyviame tyrime paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujančios „Pasidaryk pats“ (angliškai „DIY“) sektoriaus įmonės. Statybos, remonto ir buities prekių tinklą „Kesko Senukai“ 48,1 proc. apklaustųjų įvardijo kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią bendrovę.

Reklama

„Atliekame aptarnavimo kokybės tyrimus, kad galėtume parodyti, kaip keičiasi aptarnavimo tendencijos, prekybininkų ir klientų požiūris. Galime pasidžiaugti, kad šie tyrimai motyvuoja nuolat gerinti paslaugų kokybę ir kuria nuoseklų darbuotojų ir pirkėjų santykį“, sako Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „Pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Depo“, „Ermitažas“ ir „Bikuva“. Rezultatai rodo, kad 48,1 proc. Lietuvos gyventojų mano, kad klientų aptarnavimas „Senukų“ parduotuvėse yra geriausias, lyginant su kitais tinklais. Antroje vietoje liko „Depo“ su 18,5 proc. respondentų balsų, trečioje – „Moki Veži“ su 17,5 proc. balsų.

„Nuolat ieškome sprendimų, kad pagerintume apsipirkimo patirtį ir itin daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimui. Džiaugiamės, kad tai mato ir vertina mūsų pirkėjai, padedantys mums išlaikyti lyderio poziciją ir nenuleisti kartelės“, – kalba Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties valdymo skyriaus vadovė Baltijos šalims.

Pasak D. Barauskienės, išpildyti pirkėjų lūkesčius padeda komandinis darbas tarp įmonės padalinių ir bendras visų susitelkimas į tą patį tikslą – aukščiausią aptarnavimo kokybę.

„Kliento patirtis yra visuminė ir kiekvieno mūsų padalinio veikla daro jai įtaką. Ji prasideda nuo mažų smulkmenų, apie kurias pirkėjai galbūt net nesusimąsto, iki vizualiai aiškiai atpažįstamų pokyčių ir pagerinimų. Mūsų žinojimas, koks yra kliento lūkestis, ir sistemingas darbas padeda pasiekti reikšmingus rezultatus“, – pristato „Kesko Senukai Lithuania“ atstovė.

N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ tinklo prekės ženklas Lietuvos gyventojams asocijuojasi su geru aptarnavimu.

„Tam pasiekti reikalingas nemažas įdirbis bei klientų pasitikėjimas. Galime pasveikinti įmonės komandą už puikius rezultatus ir kuriamas gerąsias klientų patirtis“, teigia N. Kazlauskienė.

2023 m. sausio-vasario mėnesį „Shopper Quality Group“ iniciatyva buvo atliktas Lietuvos gyventojų nuomonės reprezentatyvus tyrimas. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų.

Naujienos

Verslas10 val prieš

„EIKA“ tampa „EIKA Group“ – pristato naujus prekių ženklus ir pokyčius

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „EIKA“ nuo šių metų kovo 13 d. tampa „EIKA Group“, šiai grupei priklausanti „EIKOS statyba“ pervadinama...

Verslas15 val prieš

Buvę „Devbridge“ savininkai investuoja į įmonę Kaune, šiemet ketina pasamdyti 30 specialistų

Daugiau nei dešimtmetį Kaune veikianti elektroninės komercijos įmonė „Bison Commerce“ pritraukė naujus investuotojus ir plečia akcininkų struktūrą. Į įmonę investavo...

Nekilnojamasis turtas20 val prieš

„Bolds Property Partners“ įsigijo likusią bankrutavusio „RO16“ individualių namų kvartalo dalį

Nekilnojamojo turto plėtros UAB „Optimalus progresas“, veikianti su prekės ženklu „Bolds Property Partners“, įsigijo 6 likusius neparduotus prabangių individualių namų...

Reklama ir marketingas2 d. prieš

B2B skaitmeninė reklama: Veiksmingiausios strategijos šiais metais

Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus...

Verslas2 d. prieš

„Metanira“ pradeda platinti 3,745 mln. Eur vertės 10 % pajamingumo turtu užtikrintos obligacijų emisijos atkarpą

Gyvenamosios ir komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Gandijos mieste, Valensijos regione, Ispanijoje vystanti „Metanira“ UAB pradeda viešą turtu užtikrintų 3,745 mln....

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |