Paskelbta
2 metai prieš-
Naujausiame „Shopper Quality“ reprezentatyviame tyrime paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujančios „Pasidaryk pats“ (angliškai „DIY“) sektoriaus įmonės. Statybos, remonto ir buities prekių tinklą „Kesko Senukai“ 48,1 proc. apklaustųjų įvardijo kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią bendrovę.
„Atliekame aptarnavimo kokybės tyrimus, kad galėtume parodyti, kaip keičiasi aptarnavimo tendencijos, prekybininkų ir klientų požiūris. Galime pasidžiaugti, kad šie tyrimai motyvuoja nuolat gerinti paslaugų kokybę ir kuria nuoseklų darbuotojų ir pirkėjų santykį“, – sako Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „Pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Depo“, „Ermitažas“ ir „Bikuva“. Rezultatai rodo, kad 48,1 proc. Lietuvos gyventojų mano, kad klientų aptarnavimas „Senukų“ parduotuvėse yra geriausias, lyginant su kitais tinklais. Antroje vietoje liko „Depo“ su 18,5 proc. respondentų balsų, trečioje – „Moki Veži“ su 17,5 proc. balsų.
„Nuolat ieškome sprendimų, kad pagerintume apsipirkimo patirtį ir itin daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimui. Džiaugiamės, kad tai mato ir vertina mūsų pirkėjai, padedantys mums išlaikyti lyderio poziciją ir nenuleisti kartelės“, – kalba Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties valdymo skyriaus vadovė Baltijos šalims.
Pasak D. Barauskienės, išpildyti pirkėjų lūkesčius padeda komandinis darbas tarp įmonės padalinių ir bendras visų susitelkimas į tą patį tikslą – aukščiausią aptarnavimo kokybę.
„Kliento patirtis yra visuminė ir kiekvieno mūsų padalinio veikla daro jai įtaką. Ji prasideda nuo mažų smulkmenų, apie kurias pirkėjai galbūt net nesusimąsto, iki vizualiai aiškiai atpažįstamų pokyčių ir pagerinimų. Mūsų žinojimas, koks yra kliento lūkestis, ir sistemingas darbas padeda pasiekti reikšmingus rezultatus“, – pristato „Kesko Senukai Lithuania“ atstovė.
N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ tinklo prekės ženklas Lietuvos gyventojams asocijuojasi su geru aptarnavimu.
„Tam pasiekti reikalingas nemažas įdirbis bei klientų pasitikėjimas. Galime pasveikinti įmonės komandą už puikius rezultatus ir kuriamas gerąsias klientų patirtis“, – teigia N. Kazlauskienė.
2023 m. sausio-vasario mėnesį „Shopper Quality Group“ iniciatyva buvo atliktas Lietuvos gyventojų nuomonės reprezentatyvus tyrimas. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų.
„Senukų“ klientams – dideli pokyčiai! Kas keisis lojalumo programoje „Smart Net“?
Stacionarūs kompiuteriai iki 1000 eurų: geriausi 2025 m. pasirinkimai
„Kesko Senukai“ įvertinti tarptautiniu mastu – naudą pajus visi Baltijos šalių klientai
Inovacijų plėtra „Senukuose“: iki 2030 metų investuos 100 mln. eurų
„Kesko Senukai“ elektroninėse parduotuvėse – galimybė atsiskaityti dalimis
„Senukams“ suteiktas tarptautinis įvertinimas žada pokyčius ir jų klientams
Tyrimas: klientus „pasidaryk pats“ sektoriuje geriausiai aptarnauja „Senukai“
„Luminor“ ir „OP Corporate Bank“ skolina 92 mln. Eur NT valdytojai „Baltic Retail Properties“
„Senukai“ atnaujino mobiliąją aplikaciją – nuo šiol dar patogiau pirkti ir kaupti lojalumo taškus
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „EIKA“ nuo šių metų kovo 13 d. tampa „EIKA Group“, šiai grupei priklausanti „EIKOS statyba“ pervadinama...
Daugiau nei dešimtmetį Kaune veikianti elektroninės komercijos įmonė „Bison Commerce“ pritraukė naujus investuotojus ir plečia akcininkų struktūrą. Į įmonę investavo...
Nekilnojamojo turto plėtros UAB „Optimalus progresas“, veikianti su prekės ženklu „Bolds Property Partners“, įsigijo 6 likusius neparduotus prabangių individualių namų...
Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus...
Gyvenamosios ir komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Gandijos mieste, Valensijos regione, Ispanijoje vystanti „Metanira“ UAB pradeda viešą turtu užtikrintų 3,745 mln....
Specialistas akcentuoja, kad renkant elektrą naudojančią buitinę techniką, svarbu atsižvelgti ne tik į pomėgius ar poreikius, bet ir į tai,...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...
Vis dar besitęsiantis darganotas ir permainingas periodas lėmė didelį sergamumą, o praėję metai taip pat išsiskyrė itin gausiu sergančiųjų skaičiumi....
Gyvenant iššūkių ir pokyčių pilname pasaulyje ypač svarbu stiprinti psichologinį vaikų atsparumą, kad jie galėtų atlaikyti užklupusius sunkumus. Psichologai atkreipia...