Paskelbta
2 metai prieš-
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ išsaugojo geriausio klientų aptarnavimo lyderystę Lietuvoje – daugiau nei pusė respondentų juos įvardija kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę. Tai liudija naujausias „Shopper Quality“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas.
„Iš visų mažmeninės prekybos sričių statybos ir remonto sektorius išsiskiria, nes čia prekės dažniausiai yra sudėtingesnės, reikalauja daugiau profesionalių konsultacijų ir gero asortimento išmanymo. Labai svarbu gebėti prekes palyginti tarpusavyje, patarti klientui, kas tinka geriausiai, kad būtų sukurta gera aptarnavimo patirtis“, – sako Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Ermitažas“, „Depo“ ir „Bikuva“.
„Senukus“, kaip geriausiai aptarnaujantį statybos ir remonto tinklą, šiais metais įvardino 50,9 proc. Lietuvos gyventojų – 3 proc. daugiau nei pernai. Antroje vietoje liko „Depo“ su 21,9 proc. respondentų balsų, trečioje – „Ermitažas“ su 11,9 proc. balsų.
„Klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Senukų“ vadybos sričių. Kiekviena detalė svarbi, siekiant suteikti profesionalų aptarnavimą, reikalingas konsultacijas ir kartu rasti efektyviausius sprendimus. Dėkojame Lietuvos gyventojams, kad vertina mūsų darbuotojų kasdienį nuoširdų darbą, taip skatindami stengtis dar daugiau“, – kalba Jovita Daškevičienė, „Kesko Senukai Lithuania“ vykdomoji direktorė.
Jos teigimu, „Senukams“ aptarnavimo srityje išsiskirti pavyksta jau ne pirmus metus, nes įmonė girdi, supranta ir pažįsta savo klientus bei siekia su jais kurti lojalų santykį.
„Įmonėje nuolat atliekami vidiniai vartotojų aptarnavimo kokybės tyrimai, analizuojami jų rezultatai bei identifikuojami klientų aptarnavimo etapai, kuriems reikia skirti daugiau dėmesio. Atsižvelgdami į tyrimų išvadas, stengiamės kasdien tobulėti ir savo klientams užtikrinti dar geresnę apsipirkimo patirtį“, – darbo užkulisiais dalijasi „Senukų“ atstovė.
Pasak J. Daškevičienės, įmonė nuolat investuoja į mokymus darbuotojams. Didinti komandos įsitraukimą aptarnavimo gerinimo srityje padeda ir papildoma motyvacinė sistema, reguliarūs apdovanojimai klientų mylimiausiems specialistams.
N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ pranašumas – stiprūs konsultantų gebėjimai įsigilinti į kliento poreikius, užduoti tikslinamuosius klausimus, siekiant geriau suprasti ir padėti.
„Kai gerai išsiaiškinamas poreikis, pasiūlomos tikslingesnės prekės, tuomet klientui sukuriama geresnė apsilankymo patirtis“, – teigia N. Kazlauskienė.
Reprezentatyvus tyrimas, kurio metu apklausta 1011 Lietuvos gyventojų, buvo atliktas šių metų kovo 1-10 dienomis.
Kitame „Shopper Quality“ 2023 metų pabaigoje atliktame slapto pirkėjo tyrime „Senukai“ taip pat užsitikrino lyderio poziciją ir gavo aukščiausią įvertinimą, lyginant su „pasidaryk pats“ sektoriaus dalyviais.
„Kesko Senukai“ pradeda intensyvų plėtros etapą Baltijos šalyse: ieško partnerių tinklo plėtrai
„Kesko Senukai“ tapo įgaliotu „Apple“ produktų pardavėju Baltijos šalyse
Nešiojami kompiuteriai kasdieniam darbui: kaip išsirinkti?
„Senukai“ atnaujina šūkį: „Visada išsirinksi“ – daugiau nei pažadas klientui
„Senukų“ klientams – dideli pokyčiai! Kas keisis lojalumo programoje „Smart Net“?
Stacionarūs kompiuteriai iki 1000 eurų: geriausi 2025 m. pasirinkimai
„Kesko Senukai“ įvertinti tarptautiniu mastu – naudą pajus visi Baltijos šalių klientai
Inovacijų plėtra „Senukuose“: iki 2030 metų investuos 100 mln. eurų
„Kesko Senukai“ elektroninėse parduotuvėse – galimybė atsiskaityti dalimis
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...