Paskelbta
2 metai prieš-
By
Raminta V.Jau daugybę metų „BMW“ yra vienas geidžiamiausių automobilių gamintojų pasaulyje ir nepanašu, kad greitu metu tai pasikeis. Net ir šalyse, kuriose vyrauja ekonominės klasės automobiliai, „BMW“ itin populiarūs antrinėje rinkoje. Tačiau, ar skirtingi šio gamintojo automobiliai gerai išlaiko savo vertę? Transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ tyrimas atskleidė geriausiai ir blogiausiai vertę išlaikančius „BMW“ modelius. „Tele2“ išlaiko lyderio poziciją, auga interneto saugumo sprendimų poreikis
Pastarąjį dešimtmetį miesto visureigiai buvo populiarumo viršūnėje. „BMW“ taip pat ne išimtis. Tarp visų šio gamintojo automobilių geriausiai vertę išlaiko „X“ serija, aplenkdama tokius žinomus modelius kaip 3-oji ar 5-oji serija.
3-ejų metų senumo „BMW X1“ išliekamoji vertė – 62,4 proc., kas reiškia, kad automobilis per pirmuosius gyvenimo metus praranda beveik 38 proc. savo vertės. Praėjus 5 metams nuo pagaminimo, jo vertė nukrenta iki 48,8 proc., o po 10 metų – iki 24,5 proc. Visose amžiaus grupėse visureigiai vertę išlaiko geriausiai iš visų „BMW“ modelių: 3-ejų metų „X3“ išliekamoji vertė 49,8 proc., „X5“ – 66,6 proc., o „X6“ – 73,3 proc. Būsto kainos Lietuvoje
Žinoma „X“ serijos automobiliai nėra nemirtingi – per ilgesnį laikotarpį jų vertė irgi ženkliai krenta. 10 metų „X6“ išliekamoji vertė vos 21,7 proc., „X1“ – 24,5 proc., „X3“ – 28,4 proc., o „X5“ – 20,3 proc. Nors „X6“ yra vienas brangiausių visureigių rinkoje, po 10 metų jis praranda didžiąją dalį vertės.
Naują „BMW“ perkantys vairuotojai nori gauti visą įmanomą prabangą ir naujausias technologijas. Antrinėje rinkoje šie dalykai mažiau svarbūs, nes pirkėjai labiau ieško automobilių, kurių priežiūra pigesnė.
Kai kurie modeliai per pirmuosius 3 metus praranda daugiau nei pusę savo vertės
7-osios serijos „BMW“ yra vienas brangiausių modelių šio gamintojo paletėje, tačiau vos išriedėjus iš salono jo vertė pradeda staigiai kristi. 3-ejų metų 7-osios serijos „BMW“ išliekamoji vertė – 40,5 proc., o po 10 metų nukrenta iki 14,4 proc.
7-osios serijos „BMW“ – automobilis sukurtas specifinei vairuotojų kategorijai, vertinančiai prabangą ir automobilio suteikiamą statusą. Visgi komplikuota ir brangi priežiūra daro šį automobilį mažiau patrauklų antrinėje rinkoje. Naudotas transporto priemones besirenkantys vairuotojai paprastai siekia išleisti kuo mažiau pinigų remontams – 7-oji serija šiuo klausimu nėra geras pasirinkimas. „Moller Auto“ apie pirmąjį metų ketvirtį
Visureigių populiarumas nurėžė nemažą rinkos dalį nuo tradicinių automobilių, tuo pačiu paveikdami ir jų išliekamąją vertę. 3-ios ir 5-os serijos „BMW“ per pirmuosius 3 metus praranda pusę savo vertės. Po 10 metų 3-ios serijos vertė tėra 18 proc., o 5-os – 19,3 proc., kas yra mažiau už bet kurį „X“ serijos automobilį.
Sportiniai kupė gali būti gera investicija, tačiau yra vienas „bet“
Nors kai kurie išskirtiniai modeliai kaip 6-oji serija po 3 metų turi aukštą išliekamąją vertę (90,9 proc.), tačiau vėliau šio automobilio vertė pradeda sparčiai kristi. 5 metų 6-osios serijos „BMW“ jau turi vos 56,2 proc. išliekamąją vertę, kas yra ganėtinai staigus kritimas vos per porą metų.
Praėjus 5 metams nustoja galioti automobilio garantija, dėl kurio smarkiai išauga 6-osios serijos aptarnavimų kaštai. Kadangi tai yra ganėtinai prabangus automobilis, niekas nenori rizikuoti didelėmis išlaidomis įsigydami tokį automobilį, todėl jo kaina antrinėje rinkoje krenta. NT kainos antrinėje Vilniaus rinkoje – iki 60 proc. didesnės nei Kaune
Tai nėra didelis netikėtumas, turint omenyje, kad daugybė parduodamų naudotų transporto priemonių turi nuslėptų defektų, kuriuos gali būti brangu sutvarkyti. Prabangūs automobiliai, tokie kaip 6-oji serija, labai tinka norint apgauti pirkėjus ir nemažai uždirbti. Brangių kupė automobilių įsigijimas, net ir po to, kai jie nuvertėja, ganėtinai rizikingas sprendimas, todėl patartina prieš perkant patikrinti automobilio istoriją ir nuvežti jį apžiūrai į autoservisą.
Tas pats galioja tokiems sportiniams „BMW“ modeliams kaip „M2“, „M3“ ar „M5“, kurie bėgant metams gerai išlaiko vertę. Kai kurie senesnės kartos „M“ serijos automobiliai gali kainuoti net ir brangiau nei prieš 10-20 metų, kai tik išriedėjo iš gamyklos. Tiesa, šis vertės augimas nėra susijęs su praktiniais motyvais – šiuos automobilius renkasi tik kolekcionieriai ir entuziastai.
Lietuvoje baudos už greičio viršijimą vienos mažiausių Europoje, tačiau daugiau nei pusė visų naudotų automobilių – apgadinti
Palankiausias laikas pirkti naudotą automobilį: kantriausi gali nemenkai sutaupyti
Renkamės prestižinės klasės didelį sedaną arba universalą – TOP 5 anot Lietuvos vairuotojų
Automobilį su suklastota rida Lietuvoje įsigiję vairuotojai vidutiniškai permoka už jį penktadaliu
Nuo liepos įsigalios svarbus pakeitimas: dalis vairuotojų nebegalės naudotis savo automobiliais, tačiau ką jiems daryti – vis dar neaišku
Vairuotojams derėtų susirūpinti: dalis automobilių Lietuvoje gali turėti gamyklinių trūkumų
Dažniausiai apgadinami automobiliai Lietuvoje: tyrimas parodė, kad ieškantys naudoto „Porsche“ turėtų būti itin atsargūs
Dažniausiai vagiamos automobilių dalys – sužinokite, ar jūsų automobilis saugus
Galingas ir lengvas: pristatytas dinamiškas universalas „BMW M3 CS Touring“
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...