Paskelbta
3 val prieš-
· „Avant“ ir „Sedan“ „e-hybrid quattro“ modeliai elektros režimu gali nuvažiuoti iki 106 km, juos galima rinktis iš dviejų galios lygių.
· Didesnis efektyvumas ir našumas dėl didesnės talpos aukštos įtampos baterijos, išmanios rekuperacijos strategijos ir išmaniojo hibridinio valdymo
· Standartinis visų ratų vairo mechanizmas
· Elektros režimu galima važiuoti iki 140 km/val. greičiu
· Iki 30 proc. geresnė garso izoliacija, palyginti su pirmtaku
„Audi“ plečia naujojo A6 asortimentą dviem iš tinklo įkraunamais hibridiniais modeliais, kuriuose maksimalus efektyvumas ir puikus komfortas derinamas su galingomis eksploatacinėmis savybėmis. Tiek „A6 Avant e-hybrid quattro“, tiek „A6 Sedan e-hybrid quattro“ galima užsisakyti dviejų galios lygių – 220 kW arba 270 kW. Naujos kartos aukštos įtampos baterijos talpa iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose yra maždaug 45 proc. didesnė nei ankstesniame modelyje. Todėl važiavimui elektros režimu galima skirti 25,9 kWh (neto 20,7 kWh) energijos.
„Įkraunama hibridinė technologija yra labai svarbus žingsnis mūsų elektrifikacijos kelyje, ypač kalbant apie mūsų verslo klasės lyderį – A6. Šie nauji modeliai užtikrina puikų efektyvumo ir našumo balansą, kurio reikalauja mūsų klientai, ir pasižymi įspūdingu elektra nuvažiuojamu nuotoliu bei dinamiškomis vairavimo savybėmis, būdingomis „Audi“ suteikiamai patirčiai“, – sako Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje. „Audi“ pristato naująjį „A5 e-hybrid“
Naujieji iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai suteikia dar daugiau lankstumo ir efektyvumo, nes sujungia geriausias elektros ir vidaus degimo variklių savybes. „Avant“ ir „Sedan“ modeliai pasižymi ilga ratų baze, pailgintu variklio gaubtu ir plačia vėže – tai suteikia jiems galios ir išskirtinumo. „A6 Sedan e-hybrid quattro“ spinduliuoja elegancija, kurią pabrėžia viršutinio lango krašto išlenkimas, o „Avant“ išsiskiria dinamiška išvaizda, kurią suteikia išraiškingesnė galinė dalis, šoninės aerodinaminės plokštės ir stogo spoileris.
Naujuosiuose „Audi A6 Avant e-hybrid quattro“ ir „Audi A6 Sedan e-hybrid quattro“ ratus suka 2,0 TFSI variklis, kurio galia siekia 185 kW (252 AG), ir iki 105 kW galios elektros variklis. 270 kW ir 500 Nm sukimo momentą turinčios versijos nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 5,3 sekundės. 220 kW ir 450 Nm sukimo momento versijų įsibėgėjimas trunka 6,0 sekundes. Visi variantai gali išvystyti maksimalų 250 km/h greitį.
Išmanus pavaros valdymas didesniam efektyvumui
Iš tinklo įkraunamos hibridinės technologijos širdis – aukštos įtampos 25,9 kWh (grynoji 20,7 kWh) talpos baterija, leidžianti abiem modeliams vien elektra nuvažiuoti daugiau kaip 100 km. Didžiausia kintamosios srovės įkrovimo galia – 11 kW, o pilnai įkrauti visiškai ištuštėjusią bateriją užtrunka vos 2,5 valandos. Verslo klasė elegancijos viršūnėje
Pagerintas ir rekuperacijos efektyvumas. Rekuperacijos laipsnį važiuojant elektra galima reguliuoti trimis skirtingais lygiais vairo mentelėmis. Nuspaudus stabdžių pedalą, A6 iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai gali atgauti iki 88 kW galios, o elektros variklis atlieka daugiau kaip 90 proc. visų lėtėjimo procesų.
Hibridinė valdymo sistema išmaniai parenka optimalią veikimo strategiją, naudodama du veikimo režimus: EV ir „Hybrid“. EV režimu transporto priemonės važiuoja naudodamos elektros energiją, o hibridiniu režimu sistema palaiko tam tikrą įkrovos lygį vėlesniam naudojimui. „WLTP EAER City“ duomenimis, „A6 Sedan e-hybrid quattro“ vien elektra miesto eismo sąlygomis gali nuvažiuoti iki 111 km. Prabanga ir galia viename: naujasis „Audi A6 e-tron“ jau pasiekė Lietuvą
Vidaus degimo variklis įjungiamas tik šiais atvejais: sąmoningai panaikinus EV pasirinkimą jungiklių juostoje po panoraminiu ekranu arba per MMI, važiuojant S režimu pasirinkus „Audi drive select“ dinaminio valdymo režimą, arba į navigaciją įvedus maršrutą su pagalbine „hybrid“ sistema.
Esant įjungtam navigaciniam maršruto vedimui, hibridinis asistentas parenka važiavimo režimą atsižvelgdamas į maršruto duomenis. Degimo variklis įsijungia ir važiuojant atbuline eiga, o elektrinis režimas išjungiamas, kol baigiamas atbulinės eigos veiksmas.
Jei nė viena iš šių situacijų neįvyksta, abu naujieji iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai važiuoja EV režimu, kol baterija visiškai išsikrauna. EV režimu galima važiuoti iki 140 km/val. greičiu. Naujieji „Audi A5“ ir „Audi S5“ atvyko į Lietuvą
Dinamiška vairavimo patirtis
Kartu su „quattro ultra drive“ pavara ir standartiniu visų ratų vairo mechanizmu elektrifikuota dvigubos sankabos pavarų dėžė sustiprina dinamišką vairavimo patirtį. Visų varančiųjų ratų vairo mechanizmas padidina judrumą važiuojant nedideliu greičiu, nes važiuojant iki 60 km/val. greičiu, galiniai ratai pasukami iki penkių laipsnių priešinga kryptimi nei priekiniai. Važiuojant didesniu greičiu, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi, kad valdymas būtų stabilesnis.
Variantai su 270 kW sistemos galia pasižymi standartine „S line“ išorės įranga su didesniu juodu „Singleframe“ rėmu, įspūdingomis priekinėmis oro įsiurbimo angomis, padengtomis matiniu antracito chromu, ir sportiškesnio dizaino difuzoriumi. Šie modeliai taip pat turi sportinę pakabą, kuri automobilį pažemina 20 milimetrų, palyginti su standartine komplektacija.
Naujus standartus nustatantis „Audi A6 e-tron Sportback“ – jau Lietuvoje
Naujus standartus nustatantis „Audi A6 e-tron Sportback“ – jau Lietuvoje: elegancija, galia ir įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
„Audi“ pristato naująjį „A5 e-hybrid“: įkraunamas hibridas su įspūdingu elektra nuvažiuojamu nuotoliu
Prabanga ir galia viename: naujasis „Audi A6 e-tron“ jau pasiekė Lietuvą
Naujieji „Audi A5“ ir „Audi S5“ atvyko į Lietuvą – atraskite stiliaus, sportiškumo ir inovacijų revoliuciją, kurios negalite praleisti
„EIKA Development“ kiek anksčiau nei buvo planuota pradeda savo valdomo projekto „Senamiesčio sodai“ statomo Seinų g. 4, II etapą. I-ajame...
Naršydami „YouTube“, dažniausiai matome tik kruopščiai išpuoselėtus vaizdo įrašus su milijonais peržiūrų. Tačiau tai tik mažytė platformos dalis. JAV mokslininkai...
Krovos ir sandėliavimo technikos bendrovė „Alwark“ praneša apie kitos „Alwark Group“ statybų, uostų krovos ir karjerų technikos bendrovės „Mobile Heavy...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo intensyvų pasiruošimą vasarai. Didžiausias Lietuvos darbdavys vasaros sezonui papildomai ieško apie 500 kolegų. Įsidarbinusiems –...
Lietuvoje vis dažniau tenka susidurti su ekstremaliais orų reiškiniais – smarkiomis liūtimis, škvalais ar krušomis. Jos ne tik trikdo kasdienį...
Elektromobilių parko augimas Lietuvoje įgauna pagreitį – „Regitros“ duomenimis, pastaruosius kelerius metus šių automobilių skaičius šalies keliuose kasmet paauga vidutiniškai...
Per pastaruosius kelerius metus sparčiai vystantis 5G ir kitiems mobiliojo ryšio tinklams, daugelis vartotojų Lietuvoje vis dar negali išnaudoti viso...
Pavasarį laukiniai gyvūnai tampa aktyvesni – prasidėjus rujos laikotarpiui, jų migracija per kelius gerokai suintensyvėja. Aplinkos apsaugos departamento (AAD) duomenimis,...
Absoliuti dauguma šalies gyventojų teigia kelyje susiduriantys su pavojingu kitų vairuotojų elgesiu. Deja, gatvėje matydami agresyviai, pavojingai manevruojančius ar apsvaigusius...